|
| quote: | Originally posted by jp
|
WAAAAAAT DE FUCK!? Loopt dit op TA rond!? OMG I die Dat kan toch helemaal niet ! Als ik dat geweten had... (kheb dr notabene naast gestaan volgens mij) . Wie is nou daadwerkelijk Esrem dan? .
speciaal voor de mensen die oppervlakkig lezen: let nou eens op de smileys en dat kleine is zeer onserieus bedoel enzo . leren jullie het nou nooit
Oja, ik vond het best wel weer een geniaal feest ! Ik weet dat het cliche is enzo, maarja, ik kan d'r ook niks doen . Heerlijke openingsset van Cross (wat ik gehoord heb), Ozgur Can vond ik persoonlijk iets minder maar dat heeft meer met smaak te maken. Beide setjes relaxed bekeken en een beetje op staan moven langs de reling . Daarna een beetje rondgelopen, wat TA's gezien en afwisselend genoten van de muziek in de foyer en de main. Vervolgens begon Armin en waar ik bij het horen van de eerste klanken dacht ik: nou, da's nog wel weer hard, maar vervolgens zakte die in naar een heerlijk relaxt setje met echt niet te versmaden muziek . Perfect, in combinatie met de set van Marcus echt PERFECT. Dit is pas een feest voor op een vrijdag na een week van hard arbeiten ! Wat ook geniaal was is dat toen Signum was want daardoor kon er ook nog even anderhalf uur stevig gesprongen worden, ).
Nadat de muziek gestopt was even rondgelopen en meteen werd ik voorwaar herkend . Bleek Passiva te zijn... wat een GEK is dat ! Leuk je gesproken te hebben, al verkouden, ?
plus: zie hierboven, plus geluidsniveau (oordoppen vond ik overbodig )
min:
geluidskwaliteit was op verschillende plaatsen beneden de maat
geen cola beschikbaar boven tot een uur of 1 ofzo
p.s. JP:
HULDE!
JP heeft bewezen dat ik ook best quasi-normaal op de foto kan komen... dit betekent dus ook gewoon dat Frans mij gewoon puur om te treiteren zo beroerd op de foto zet (en alle goede foto's wegmikkerd, ). Maarja...what's new he.
Last edited by kolkiewolkie on Oct-23-2004 at 17:18
|