Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die boeken!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by tijs08

Pas je op dat je nog wat over houd voor Ibiza!?

Ik heb nog hertentamens na Ibiza

Old Post Jun-02-2005 07:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb nog hertentamens na Ibiza

hehe, same here

Old Post Jun-02-2005 09:16  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Heeft iemand ooit zijn schoolboeken wel eens moeten meenemen op vakantie? Ik wel Toen ik nog op het mbo zat hadden ze een tentamen dat in de middag gepland stond en ik kwam halverwege de ochtend pas thuis, van leren natuurlijk niks terecht gekomen, dus in het laatste stuk van de reis en in de tram op weg naar school maar opengeslagen en toch nog een voldoende halen

Ontopic: Net het boek De Godenzonen van Ajax, 10 jaar later uitgelezen. Staan leuke gesprekken in

Nu weer begonnen aan David Yallop - De Voetbalmaffia over corruptie van de FIFA. Zeer interessant om te lezen, wordt de 5e keer ofzo

Old Post Jun-02-2005 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001

laatst het medusa ultimatum van robert ludlum uitgelezen. vond het een mooi slot op het trilogie. Tot mijn ergernis zag ik dat eric lustrader er weeeer een vervolg op heeft gemaakt. beetje jammer. hoef die nieuwe nu ook niet te lezen (het bourne testament).

ben nu weer begonnen in john grisham - de broederschap (the brethren). Mooi verhaal over geroyeerde rechters / advocaten in de gevangenis die rijken af proberen te persen voor heel veel geld

[edit] schoolboeken heb ik nog nooit meegenomen op vakantie. en dat wil ik vooral zo houden... [/edit]

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Jun-02-2005 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Ben nu begonnen in een erg vermakelijk boek: "Nightlife voor gevorderden" geschreven door Mick Boskamp. Ben pas net begonnen maar echt super kick: hij vertelt hierin over zijn vriendschap met Remy, Danny Howells (die zo gek is als een deur! ) John Digweed (die hij ontmoet in Londen en daarna naar Digweeds verjaardagfeest gaat waar verder nog Deep Dish, Sasha en Danny Tenaglia draaien! wat een line-up! ) Verder vertelt hij over de Fabric en LaRocca en ik ben pas op bladzijde 30

Aanrader dus als je van prog en feesten houdt!

Sasha!

Old Post Jun-08-2005 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Sounds good! Ik denk dat ik dat boek maar mee moet nemen op vakantie... Samen met The Godfather moet dat genoeg zijn om tijdens het de vakantie lekker door te bladeren!

Edit: Waar heb je 'Nightlife voor gevorderden' gekocht? Op het Internet kan ik dit boek alleen bij Bruna vinden en daar is het artikel niet meer leverbaar. Volgens dat systeem is het helemaal uitverkocht

Edit Edit: Bij de 3e Hoornse boekhandel die ik heb gebeld, heb ik het laatste exemplaar apart laten zetten! Die ga ik om 17 uur gelijk even ophalen, dan kunnen Mario Puzo - De Peetvader en Mick Boskamp - Nightlife voor gevorderden alsvast in mijn vakantiekoffer!

Last edited by Tim81 on Jun-09-2005 at 15:02

Old Post Jun-09-2005 12:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
Originally posted by Tim81
Edit Edit: Bij de 3e Hoornse boekhandel die ik heb gebeld, heb ik het laatste exemplaar apart laten zetten! Die ga ik om 17 uur gelijk even ophalen, dan kunnen Mario Puzo - De Peetvader en Mick Boskamp - Nightlife voor gevorderden alsvast in mijn vakantiekoffer!

Goed geregeld ik heb hem geleend van een vriend van me

Sasha!

Old Post Jun-09-2005 17:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Vorige week het laatste deel gelezen van de Donkere Toren serie van Stephen King. Erg mooie afsluiting van de serie, maar zeker niet de beste uit de reeks.

Old Post Jun-18-2005 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

Jaren geleden heb ik een keer een boek gelezen over de eerste wereldoorlog. Nu weet ik het plot nog wel, maar de titel en auteur dus niet meer. Misschien dat jullie mij kunnen helpen?

het plot is het volgende:
er is een groepje franse soldaten. 1 van hen is net voor hij vertrok naar het front, verloofd. aan het front worden zij bang voor wat het mogelijk kan overkomen en ze brengen zichzelf letsel toe om zo niet te hoeven vechten. Zij worden hiervoor gepakt en moeten door het zogenaamde niemandsland naar de duitsers toe. Een aantal sneuvelen en de persoon waar het om gaat verruilt daar zijn identiteits plaatje met een van de gesneuvelde soldaten. Hij overleeft het, maar wordt helemaal gek. Hij komt ergens in een inrichting terecht en zijn verloofd doet alle moeite om hem te vinden omdat ze nooit meer iets gehoord heeft. uiteindelijk komt ze hem op het spoor maar hij herkent haar niet meer.

Gedurende het boek komt de volgende regel / zin telkens terug: "pas op de draad"

kan iemand mij vertellen welk boek dit is??

alvast bedankt!

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Jul-01-2005 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ben nu bezig in 3 boeken tegelijk:

- Dont Think, Blink
Gaat over de power van je intuitie/gevoel. Dat je daar best goed op kunt vertrouwen

- Machiavelli - de Heerser
Vertaling van Machiavelli uit de 15e-16e eeuw, wiens theorieen over macht nu nog zeer actueel zijn

- Het ID&T verhaal
Geen geld, die 15 euro, voor die bijna 300 pagina's. Lees lekker weg.

Old Post Jul-01-2005 21:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by basd
Gisteren Secretum van Monaldi & Sorti gekregen.

Al gelezen?

Old Post Jul-09-2005 08:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Al gelezen?

Kom er helaas niet echt veel aan toe, maar wilde juist dit weekend weer eens wat tijd eraan besteden..

Ben nu op pagina 100 van de 600 ofzo en het plot begint zich net een beetje te ontvouwen.. Er komen nogal wat verschillende karakters in voor en die moeten natuurlijk wel allemaal een beetje geintroduceerd worden.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-09-2005 11:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die boeken!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAbsolutely Amazing Trance Track, Need ID!! [2012] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLoway - "2 Bags of Grass" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:25.

Forum Rules: