Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouwen en trance?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Esrem
Maar ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die thuis ook naar trance luistert en dus nummers kent.

WELLES

Verder denk ik dat veel vrouwen andere interesses hebben en ze naar hardstyle feesten gaan omdat dat meer voor de hand ligt aangezien dat gewoon "hot" is onder het uitgaanspubliek.
Maar erg vind ik t niet,als er minder vrouwen zijn is er ook minder gezeik en meer feest.
Mannen zijn leuker in de omgang op feesten (zolang ze niets van je moeten dan,maar das met vrouwen tegenwoordig t zelfde verhaal)
Vrouwen janken,zeiken en zeuren,staan met een sjagerijnig "vermoeid" hoofd te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en kijken vaak op hun horloge.
En de vrouwen die dat niet doen zijn degenen waar WEL mee te feesten valt.

En daar komt bij dat klakkeloos beuken zoals in de hardstyle makkelijker te begrijpen is voor de meisjes met niet al te veel begrip voor muziek en trance wat meer van de emoties verwacht denk ik.
Vele vrouwen "misbruiken" emoties om te manipuleren en herkennen de pure momenten niet meer om ervan te kunnen genieten.

Zoiets

Old Post Dec-15-2005 08:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Vrouwen in Nederland houden er gewoon van om hard genomen te worden en mede daarom is hardcore/style zo populair onder de dames

Old Post Dec-15-2005 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ben_Lei
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Donna
Vele vrouwen "misbruiken" emoties om te manipuleren en herkennen de pure momenten niet meer om ervan te kunnen genieten.

Helemaal mee eens!

Old Post Dec-15-2005 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ben_Lei Click here to Send Ben_Lei a Private Message Add Ben_Lei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

quote:
WELLES

Verder denk ik dat veel vrouwen andere interesses hebben en ze naar hardstyle feesten gaan omdat dat meer voor de hand ligt aangezien dat gewoon "hot" is onder het uitgaanspubliek.
Maar erg vind ik t niet,als er minder vrouwen zijn is er ook minder gezeik en meer feest.
Mannen zijn leuker in de omgang op feesten (zolang ze niets van je moeten dan,maar das met vrouwen tegenwoordig t zelfde verhaal)
Vrouwen janken,zeiken en zeuren,staan met een sjagerijnig "vermoeid" hoofd te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en kijken vaak op hun horloge.
En de vrouwen die dat niet doen zijn degenen waar WEL mee te feesten valt.

En daar komt bij dat klakkeloos beuken zoals in de hardstyle makkelijker te begrijpen is voor de meisjes met niet al te veel begrip voor muziek en trance wat meer van de emoties verwacht denk ik.

Zoiets

chapeau

quote:
Vrouwen in Nederland houden er gewoon van om hard genomen te worden en mede daarom is hardcore/style zo populair onder de dames

JP je bent onverbeterlijk

Old Post Dec-16-2005 23:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

De wat oudere vrouwen zijn dol op clubtrance. Heerlijk op de ghb lopen swingen met DJ Jurgen achter the steels of wheels. Geef er maar een likje aan hoor, alles mag. Effe knijpen, geen probleem ze zijn toch niet echt.

Ga je met me mee naar huis straks? Ja waarom ook niet. Heerlijk zulke vrouwen. Dat is pas emancipatie. Dus... als je als 18 jarige je paaltje eens in een lekker warm hol wilt laten glijden zonder dat ze gelijk gaat schreeuwen dat het pijn doet weet je waar je moet wezen.

Als je geweigerd wordt bij de deur zeg gewoon dat je je moeder haar sleutels komt brengen. Ze vinden je toch niet meer terug in de menigte. Logisch, want jij zit op de vip met je hoofd tussen haar benen. Vrouwen en trance, een vak apart...

Old Post Dec-22-2005 17:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Die zijn vies,en hebben niets met muziek te maken.Ze denken dat ze "meedoen" en staan ondertussen ouderwets te slettebakken op antieke clubby muziek,jaaaa dat heet jong blijven,hehe,sukkels.
En dat ze t niet door hebben komt inderdaad door de vele liters GHB die ze naar binnen gooien om de doordeweekse waswijven sleur te doorbreken

Accepteren dat je leeftijd doortikt maar van de muziek blijven houden is meer mijn ding.
Aan elke leeftijd hangen voor en nadelen,muziek is echter leeftijdloos,en gedrag is ook leeftijdloos,das gewoon karakter,of het niet hebben van karakter,whatever.

Maar voor de "milfhunters" zijn deze dames natuurlijk ideaal,al denk ik dat het niet is wat je ervan verwacht

Old Post Dec-23-2005 12:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

MILF

Old Post Dec-23-2005 13:15 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Donna, ben jij ook een Milf?

Old Post Dec-23-2005 15:45  Netherlands
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005

quote:
Maar voor de "milfhunters" zijn deze dames natuurlijk ideaal,al denk ik dat het niet is wat je ervan verwacht

ik denk dat de meeste mannen hier heeeeeeel hard weg zouden rennen...
die kunnen zo'n vrouw helemaal niet handlen. (ik ook niet overigens)

Old Post Dec-24-2005 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

JAAAA JP,ik ben der ook 1,vraag me vriendje maar

Ennuh Dirt,ik denk dat dat wel meevalt,naja alhoewel ik ze niet allemaal meer ken ofcuz

Old Post Dec-24-2005 16:21  Netherlands
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005

quote:
JAAAA JP,ik ben der ook 1,vraag me vriendje maar

Ennuh Dirt,ik denk dat dat wel meevalt,naja alhoewel ik ze niet allemaal meer ken ofcuz

haha.. bedoelde meer dj siesta

ongezien heb ik zo het vermoeden, dat jij hem helemaal zou slopen, in het hypothetische geval dat het zover zou komen.....

da's wel iets anders dan een 18-jarig dingetje, zeg nou zelf...
wat jp zegt zo ongeveer... milfs (rotwoord) zijn ervarener, weten wat ze willen, kijken niet zosnel meer ergens van op (" moet ik het doorslikken?????" ) spreken dingen duidelijker uit ipv net doen of ze het lekker vinden, maar ondertussen hopen dat ie dat plekkie uit zichzelf zal vinden

Old Post Dec-24-2005 16:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Het woord 'milf' bestaat ook alleen bij de gratie van American Pie.

Old Post Dec-24-2005 16:40  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouwen en trance?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown track [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlex Bartlett - "Amnesia" (Flutlicht vs S.H.O.K.K. Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:11.

Forum Rules: