Originally posted by basvh
Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken:
Ik zie je meer als vriend
Ik wil vrienden blijven
Je kan me altijd bellen
etc
etc
en jij zit daar maar met een blik van
Probeer jij vrouwen maar eens te begrijpen Frits.
Als jij achter je rollator aanrend dan ben je er nog niet achter.
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-30-2004 18:42
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
haha idd, mijn zus blijft gewoon ook lekker vrijgezel
naja vind het altijd mooi om te zien hoe vrouwen bepaalde signalen oppikken; had vorige week een beetje getwijfeld aan ons en nu is het dus officieel uit Zal de sex missen, maar haar niet echt denk ik.
Dec-30-2004 18:46
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
ik sla gewoon een nieuwe weg in. Remy "de verkrachter uit Velserbroek" zal ze leren die wijven.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***