quote:Originally posted by Aurélie Zeg Ei , die vraag werd waarschijnlijk al gesteld en beantwoord maar wie is eigenlijk dat meisje op je avatar ,sig en bureaublad ? Zij is een goede vriendin van mij Meer details graag ook via PM (krijg ik nu meer pics van je? )
http://users.skynet.be/dark_apostle/desktop.jpg
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Dark Apostle http://users.skynet.be/dark_apostle/desktop.jpg das heel mooi!!!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Van mij is héél sober. Ik walg namelijk van desktopicoontjes...
^ Nice one!! Ik geloof trouwens dat het Holden of Nathan Fake zelf was die die hoezen heeft ontworpen...
___________________ www.dj-vega.net
LINK
quote:Originally posted by Belgian Bonzai LINK Die is wel vet!!
___________________ www.myspace.com/manuellesaux www.manuellesaux.com www.crystalclouds.com
Standaard desktop:
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by Mystique Die is wel vet!! idd!
quote:Originally posted by New Wave Standaard desktop: Die is te fel voor mij. Doet dat niet zeer aan u ogen als ge daar smorgens ene kijkt als ge u pc opzet?
Ik zou eerder iedere morgen teleurgesteld zijn dat het weer geen echte is
___________________
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA