|
|
|
|
 |
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005
|
|
|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tusen tack för detta Zoric..!
Jag tror dock att jag börjat inse en sak. Ni känner ju alla till myten om att varför folk blir DJ:s? För att de inte kan dansa och få några brudar på vanligt sätt och så vidare..?
Det stämmer nog ta mig fan ganska bra det...with all due respect och allt va, Armin är kung, no doubt about it, Marco V är en av mina allra största förebilder, men bägge dansar ju som två jävla fags, eller vad det är för löjliga moves de försöker sig på bakom skivspelarna (inget illa menat mot homosexuella - vill bara göra ett statement ).
För att inte tala om Tiësto när han kliver upp på scenen i TIC...mäktig show, 20.000 pers som freakar ut totalt, gåshud hit och dit, men OMG typ.... Hade man inte vetat bättre skulle man kunna tro att han och Michael Jackson var från två olika planeter... |
Ok. Jag förstår vad du menar med det här. När Sensation var satt några i en mIRC-kanal och disskuterade varför alla DJ's höll på och dansade så jävla dant samtidigt som de släppte musiken. De flesta höll med om att de inte kan dansa, Att de suger. Haha. Det är väl sant, Tror jag i alla fall. Ärligt talat går de mig inte alls på nerverna, Men det ser rätt kul ut faktiskt, Hehe 
|
|
Jul-04-2005 23:48
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Jul-05-2005 16:16
|
|
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Jul-06-2005 17:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:32.
Forum Rules: