Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

Hej!

är inte så väldans duktig på att skriva presentationer..... men här är ett försök

F.D. TA-namn: evggyrt
T.nu-namn: Try (iaf snart.... hum, lite email-strul där)
TC.com-namn: Tryggve
IRL-namn: Tryggve
Ålder: årgång nr 84
bor: Linköping
gör: Pluggar lite, jobbar lite... Nu på sommaren bara jobb
Röker: Nej!
Dricker: Vatten
framtid: För tillfället så pågår stora funderingar ang. detta
Vill: Flytta till Uppsala läsa Civ. ing, ES

Fråga gärna om ni undrar nått =)

Last edited by Try on Jun-09-2004 at 23:30

Old Post Jun-09-2004 13:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pinkFetish
tranceaddict in training

Registered: Jun 2004

jaha, då var man helt ny som medlem på TA(jag har känt till sajten länge men jag har liksom aldrig känt mig motiverad att bli medlem). Men nu är väl en presentation den bästa grejen att börja med...

namn: Karin
född: 1985, i ett land mycket längt härifrån
bor: i Malmö
gör nu: sommarjobbar, och jag ska förhoppningsvis läsa på universitetet i Lund till hösten (vet inte vad jag ska läsa än. Kanske japanska, kanske socialantropologi)

Musik: har inga speciella favoriter... har lyssnat på trance i flera år, tror min första gång var Carl Cox som jag bandade av min kompis storasyrras cd skiva när jag var tolv. Sen efter det hade jag väl inte så mycket koll på vad det var jag lyssnade på eftersom det mesta var obskyra brända cd-skivor utan namn...
Har fortfarande inte sådär jättemycket koll... Jag älskar Faithless, i alla fall. Och DJ Tiesto är inte så dum han heller.

Annat: tja. Älskar att läsa, speciellt fantasy. Har slutat snusa och börjat röka men ska sluta röka och kanske börja snusa igen. Annars så var det inget mer.
tack för mig

Old Post Jun-17-2004 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for pinkFetish Click here to Send pinkFetish a Private Message Add pinkFetish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ekstaza
tranceaddict in training

Registered: Jul 2004

Allas våran Glorie har med piskan i höger hand, och poesiboken i vänster, med brutal ömhet tvingat hit en solitär tranceaddict. Ty nu skola jag presentera mig för min nya familj.

Namn: Cardelli (förnamnet använder ingen)
Född: Naken
Årsmodell: 84'a
Bor: 1ROK, 36 kvm i Skövde *uppdaterat*
Yrke: Pluggar till sjuksköterska med inriktning IT i Skövde *uppdaterat*
Lyssnar på: Vill ha fräsch musik hela tiden, lyssnar på melodisk, euforisk trance där man inriktat sej på build-up och break
Lyssnar inte på: Radio, populärmusik, psy, house
Proddar: Ingenting knappt. Gör mycket megamixar för min egen skull, och leker lite i Reason. Vill komma igång ordentligt en dag.

Last edited by Ekstaza on Aug-31-2004 at 16:20

Old Post Jul-21-2004 19:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Ekstaza Click here to Send Ekstaza a Private Message Add Ekstaza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
azzpa
Junior tranceaddict

Tjaba alla!!!
Här kommer min lilla korta pres:

Namn: Micke
Bor: Norrköping/Stockholm i veckorna.
Född/ålder: 83:A
Pysslar me: Jobbar på ett företag som sysslar me datoriserade styrsystem för värme och ventilation...
Fritid: Degar vid datorn, pysslar lite smått me hemsidor o design, annars är de party, clubliv och tjejer o sånt
Civilstatus: Singel för tillfället, är ju sommar ju!!!
Intressen: Musik, datorer, trance fester
Framtid: Bli äckligt rik och ta över nåt företag.
Röker: Japp ibland
Snusar: Japp
Dricker: Yes
Äter: Micromat elle hämt pizza
Droger: Nope
Musik: Trance, chillout
Fav dj/producer: Så jädra många men chicane, above and beyond m.fl är fina!

Såja lite kort där ja...

Old Post Jul-27-2004 00:59  Sweden
Click Here to See the Profile for azzpa Click here to Send azzpa a Private Message Add azzpa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mozarts ghost
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Namn: Uffe Anselin
Nicks: Wolfric the Great, Mozarts Ghost, Wolftech
Född: 30 November 1971.
Bor: Mölndal.
Sysselsättning: Bageriarbetar på Pågen i Göteborg.
Fritid: Försöker knåpa ihop lite musik när lusten faller på. Om ni har lust kan ni kolla på http://www.soundclick.com/wolftech.
Civilstatus: Gift sen drygt 10 år.
Musik: Progressive Trance, Dream, Psytrance.
Favoriter: Just nu har jag fastnat lite på Infected Mushrooms.

Vill ni veta mer så maila...

Från det vänliga spöket av Mozart...

Last edited by Mozarts ghost on Sep-22-2005 at 11:27

Old Post Aug-05-2004 06:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Mozarts ghost Click here to Send Mozarts ghost a Private Message Add Mozarts ghost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
javax
tranceaddict in training

Namn: Johan
Född: Tidigt 80-tal i Afrika
Uppvuxen: I och kring Uppsala
Bor: Studentghetto i Lund
Gör: Pluggar, förstås
Lyssnar på: Det mesta - bra musik är bra musik som det brukar sägas
Intressen utöver musiken och dess danstillställningar är vetenskap, teknik, filosofi, politik/ideologier, fotografering, böcker, kampsport.. och lite sånt smått och gott. Självklart älskar jag dessutom te (chai!).

Old Post Aug-11-2004 14:19  Zimbabwe
Click Here to See the Profile for javax Click here to Send javax a Private Message Add javax to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
miZ PicCi
tranceaddict

Namn: Julia aka Picci,julez etc
Alder: 22 (82)
Född: New Jersey US
Bor: Jersey City NJ
Familj: mina föräldrar är svenska och födda i Sverige men flyttade till usa och NJ pga för ca 24 ar sedan..pratar svenska flytande och har släkt i södra sverige...har en yngre bror med.
Fav genre: trance och en del house
Fav dj: PVD,rank1;armin,Danny T, D. Howells m.m

Old Post Aug-16-2004 20:33  United States
Click Here to See the Profile for miZ PicCi Click here to Send miZ PicCi a Private Message Add miZ PicCi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magati
tranceaddict in training

Hejhej!!

Nick: Magati
Namn: Gabriel
Klev ut i ljuset: 1978
Bor: Gävle
Gör: Funderar...
Lyssnar: Psychedelic Techno (trance)
Spelar: Psychedelic....
Föredrar: Skogen
Illegala substanser: Händer väl...dock Aldrig syntetiska!!

...började mitt musikintresse med "rymdsynt", lyckades väva ihop d med blackmetal...harvade med d ett tag innan jag gick tillbaks till
d helelectroniska...-93,-94 nån gång...Goa'n kom ju!!

Efter d har d blivit psy för ganska många slantar...försöker spela lite i skogen, har spelat i 3år.

Flickvän sen 8år...

...ja...snart är d dags för dom små bruna vännerna att ploppa upp
i hagarna...Håll Höjd!!

Old Post Aug-17-2004 10:07  Sweden
Click Here to See the Profile for magati Click here to Send magati a Private Message Add magati to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RuAddict
tranceaddict in training

Arrow

Tja Swe TA!

Namn: orkar inte ge ut
Bor: Västerbotten
Ålder: Hjärtat är i toppskick sen juni 86. Går felfritt!
Kropp: manlig version av 1986 upplag. Hålls i trimm av mycket fysisk träning!
Född i: Leningrad, Sovjet Unionen.
Favorit DJ´s : Tiesto (ett måste), Paul Oakenfold, Judge Jules, Paul Van Dyk and more and more... mest kända. Men Scott Brown är inte dålig heller!
Undviker starkt: anabola, knark, terrorcore

Trance och hard trance är väl mina favorit genre´s. Hardcore hör jag någon gång på en vecka.
Ska (eller funderat starkt) att se Tiesto den 30-10-2004 på Gelredome!
Måste bara höra geniet live!

Old Post Aug-17-2004 11:29  Sweden
Click Here to See the Profile for RuAddict Click here to Send RuAddict a Private Message Visit RuAddict's homepage! Add RuAddict to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

Daniel Karlsson

Mjaa..!
Ålder: 21 i september
Namn: Daniel karlsson
DJ Alias: Danni Kay
Född: Uppsala
Bor: Uppsala
Gör: Studerar
Spelar: Trance/Progressive men kan sjunka till lite house osså
Bästa låt just nu: Quadran - No Air (Main Mix)
Bästa remix gjord: Delerium - Silence (DJ Tiesto ISOS remix)
Bästa låt nånnsin: Paul Van Dyk - For an Angel
Annat: Tycker att ni skall åka på United kryssningen som går 30 september på Silja Festival, jag kommer att spela bl.a. mer info
www.uniteduppsala.nu

Om det är något sååå är det bara att pm´a

/Daniel

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Aug-18-2004 17:17  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDanniKay Click here to Send DjDanniKay a Private Message Add DjDanniKay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
Namn: Kamjewlen
Ålder: tjugoett
Bor: under himmlen, mer exakt sthlm
civilstatus: ensam är stark
ur högtalarna: allt möjligt, elektronisk, klassiskt, och annat fint
har: det bra
vill ha: det bättre
kommer få: det sämre
favoritdjur: igelkott......LURIS.. Kameler =) (=
bästa låt genom tiderna: Age Of Love - Age Of Love (Jam & Spoons Watch Out For Stella Club Remix)
du vill veta mer?: Fråga

Old Post Aug-22-2004 21:42 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilverX
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

nej, nu känner jag för att uppdatera....

namn: fortfarande samma
född: också det samma
ålder: 17
bor: Västerås
sysselsättning: läser 2:a året på IT-Gymnasiet
fritid: gör musik, försöker lära mig hur hardstyle funkar
Civilstatus: fortfarande singel
Framtid: jaa.... polis har alltid liksom varit något för mig
Röker: nej... jag har inte börjat än
Dricker: hehe... jag har t.o.m. slutat med sånt som innehåller koffein
Äter: pizza är fortfarande favoriten
Droger: nej...
Musik stil(ar): trance, techno, hardcore, hardstyle... å nåt mer
Favoritlåt(ar) just nu: äh, det ändras ju hela tiden... ingen idé å skriva det här
Favorit DJ/producer: ha... joo,, det är fortfarande Scooter

Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!

Old Post Aug-23-2004 13:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SilverX Click here to Send SilverX a Private Message Add SilverX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRadio FG! track played by Sami Dee. Please ID [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOxygen - "Am I On Your Mind" (Lustral Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:39.

Forum Rules: