|
|
|
|
 |
pinkFetish
tranceaddict in training

Registered: Jun 2004
|
|
|
jaha, då var man helt ny som medlem på TA(jag har känt till sajten länge men jag har liksom aldrig känt mig motiverad att bli medlem). Men nu är väl en presentation den bästa grejen att börja med...
namn: Karin
född: 1985, i ett land mycket längt härifrån
bor: i Malmö
gör nu: sommarjobbar, och jag ska förhoppningsvis läsa på universitetet i Lund till hösten (vet inte vad jag ska läsa än. Kanske japanska, kanske socialantropologi)
Musik: har inga speciella favoriter... har lyssnat på trance i flera år, tror min första gång var Carl Cox som jag bandade av min kompis storasyrras cd skiva när jag var tolv. Sen efter det hade jag väl inte så mycket koll på vad det var jag lyssnade på eftersom det mesta var obskyra brända cd-skivor utan namn...
Har fortfarande inte sådär jättemycket koll... Jag älskar Faithless, i alla fall. Och DJ Tiesto är inte så dum han heller.
Annat: tja. Älskar att läsa, speciellt fantasy. Har slutat snusa och börjat röka men ska sluta röka och kanske börja snusa igen. Annars så var det inget mer.
tack för mig 
|
Jun-17-2004 13:22
|
|
|
 |
 |
Ekstaza
tranceaddict in training
Registered: Jul 2004
|
|
|
Allas våran Glorie har med piskan i höger hand, och poesiboken i vänster, med brutal ömhet tvingat hit en solitär tranceaddict. Ty nu skola jag presentera mig för min nya familj.
Namn: Cardelli (förnamnet använder ingen)
Född: Naken
Årsmodell: 84'a
Bor: 1ROK, 36 kvm i Skövde *uppdaterat*
Yrke: Pluggar till sjuksköterska med inriktning IT i Skövde *uppdaterat*
Lyssnar på: Vill ha fräsch musik hela tiden, lyssnar på melodisk, euforisk trance där man inriktat sej på build-up och break
Lyssnar inte på: Radio, populärmusik, psy, house
Proddar: Ingenting knappt. Gör mycket megamixar för min egen skull, och leker lite i Reason. Vill komma igång ordentligt en dag.
Last edited by Ekstaza on Aug-31-2004 at 16:20
|
|
Jul-21-2004 19:59
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
javax
tranceaddict in training

Registered: Aug 2004
|
|
|
Namn: Johan
Född: Tidigt 80-tal i Afrika
Uppvuxen: I och kring Uppsala
Bor: Studentghetto i Lund
Gör: Pluggar, förstås
Lyssnar på: Det mesta - bra musik är bra musik som det brukar sägas
Intressen utöver musiken och dess danstillställningar är vetenskap, teknik, filosofi, politik/ideologier, fotografering, böcker, kampsport.. och lite sånt smått och gott. Självklart älskar jag dessutom te (chai!).
Aug-11-2004 14:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SilverX
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004
|
|
|
nej, nu känner jag för att uppdatera....
namn: fortfarande samma
född: också det samma
ålder: 17
bor: Västerås
sysselsättning: läser 2:a året på IT-Gymnasiet
fritid: gör musik, försöker lära mig hur hardstyle funkar
Civilstatus: fortfarande singel
Framtid: jaa.... polis har alltid liksom varit något för mig
Röker: nej... jag har inte börjat än
Dricker: hehe... jag har t.o.m. slutat med sånt som innehåller koffein
Äter: pizza är fortfarande favoriten
Droger: nej...
Musik stil(ar): trance, techno, hardcore, hardstyle... å nåt mer
Favoritlåt(ar) just nu: äh, det ändras ju hela tiden... ingen idé å skriva det här
Favorit DJ/producer: ha... joo,, det är fortfarande Scooter
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
|
|
Aug-23-2004 13:48
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:39.
Forum Rules: