Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

quote:
Originally posted by reveal
CJ, du kan ju handla biljetterna åt dem så länge?

13 pers... jag har inte 2600.-

*Andreas har PM*


___________________
www.petersouth.net

Old Post Mar-08-2005 22:16  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cow
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Malmö

Tackar så mycket för informationen. Hoppas det går bra med marknadsföringen. Har Ace-event koll på antalet sålda biljetter?

Old Post Mar-08-2005 22:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Cow Click here to Send Cow a Private Message Add Cow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Andreas.H
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Malmoe Sweden

Cow:

Nope det har vi inte. Inte mer än att det ser ungefär lika ut som till Tiestofesten. Börjar ta slut på sina ställen men någon total siffra har vi inte ännu.

Andreas

Old Post Mar-12-2005 11:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Andreas.H Click here to Send Andreas.H a Private Message Add Andreas.H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

för Malmöborna: nu finns det Marco V posters på Öresundsgymnasiet och Komvux Kronborgs anslagstavlor. se men inte röra


___________________
www.petersouth.net

Old Post Mar-12-2005 13:40  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Andreas.H
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Malmoe Sweden

quote:
Originally posted by CJ InterCity
för Malmöborna: nu finns det Marco V posters på Öresundsgymnasiet och Komvux Kronborgs anslagstavlor. se men inte röra


Det ska finnas på de flesta andra gymnasieskolor med samt alla högskolor sen en bra tid tillbaka.

Nytt nyhetsbrev kommer i natt.

Old Post Mar-16-2005 21:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Andreas.H Click here to Send Andreas.H a Private Message Add Andreas.H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
Nyhetsbrevet

Vet inte om det har släppts ännu men lite gissande av filnamn så fick jag fram det iallafall från ace-weben



Bara en vecka kvar till Godskitchen..

För er som bor uppåt landet kan vi berätta att här nere i Malmö ska våren komma till helgen. Det yttersta beviset på det är att Malmös mesta och bästa uteservering, lilla torg, håller på att sättas upp. Så missa inte tillfället att mysa under en gasolbrännare i vårsolen innan festen nästa Torsdag. Det tar ca 5 minuter att gå från lilla torg till Slagthuset och är värt promenaden.

Biljetter till Godskitchen.

Det är en enorm åtgång på biljetterna. Speciellt glada är vi över att evenemanget lockar en hel del nytt folk som aldrig vart på en liknande tillställning innan. Det är precis vad vi behöver för att växa ikapp med andra länder i Europa. Mycket har vi att tacka serien The Club på kanal 5 för. Där du får följa gänget bakom Godskitchen när de övertar en av världens hetaste nattklubbar, ICE i Las Vegas. Nästa avsnitt ser du på Söndag kl. 23:00.

Har du inte skaffat dig en biljett ännu så börjar det att bli hög tid att göra det. Det är slut på sina ställen även om vi gör vad vi kan för att fördela de som återstår jämt över landet. De absolut sista förköpsbiljetterna kommer att hamna på Folk & Rock i Malmö nästa Onsdag. Får du inte tag på någon så släpper vi som bekant in ett par hundra i dörren. Vi har lite biljetter kvar som vi kan skicka mot postförskott. Sista dagen att beställa dessa är på Måndag.

Live sändning
Om du inte kan närvara på eventet så behöver du inte vara helt förkrossad. Du kommer nämligen att kunna följa kvällen live på nätet. DI.FM kommer att finnas på plats och sända både ljud och bild till några tusen personer. Mer information hittar du på www.di.fm inom en snar framtid.

Säkerhet:
För er och vår säkerhet är Slagthuset utrustat med metalldetektorer. Det fungerar ungefär som på en flygplats. Vi kan inte tvinga dig att gå igenom dessa men det är ett krav för att få komma in på evenemanget. Mer om hur detta går till kan du läsa under Club info på www.nattklubb.com

Boende
För alla inresande som vill vila sina trötta ben efter festen kan vi rekommendera Comfort Hotel som ligger ca 50m från Slagthuset. Billigt och bra om du inte kräver någon lyx utan nöjer dig med en bekväm säng och en stabil frukost.
Telefon till hotellet, 040 - 33 04 40

Tävling
Vi kommer att lotta ut en biljett till Godskitchen Global Gathering 2005 på festen.
Är du inte bekant med festivalen så handlar det om drygt 100 av världens bästa djs
fördelat på 9 arenor under en och samma natt.
Festivalen blir större för varje år och 2004 besöktes den av drygt 50 000 besökare(!)
Paul van Dyk, Ferry Corsten, Tiësto, Armin van Buuren, Mauro Picotto, Sasha, John
Digweed, Hernan Cattaneo, Carl Cox, Paul Oakenfold var några av stjärnorna förra året.

Du kan kika in här för att se bilder och lineup från förra året. Vill du hålla dig uppdaterad på årets upplaga klickar du här. För att vinna en biljett till festivalen (värd ca 1150.-) behöver du ha en biljett till evenemanget nästa Torsdag. När du lämnar in din biljett i entrén kommer du att få en lott. Vi drar sedan en vinnare under kvällen. Håll ett öga på storbildskärmarna.



Hitta till Slagthuset
Många undrar var entrén på Navigationsgatan ligger. Det är så enkelt att det är entrén till teatern vi använder oss av. Har du svårt att hitta den så följ bara sökljuset på himlen. Det gäller även er som inte hittar till Slagthuset. Ta er någonstans centralt och följ sedan sökljuset som ser ut att komma från hamnen.
Vill du se det på en karta, klicka här

Här kommer informationen igen.

Plats Slagthuset Malmö, entré Navigationsgatan

Datum 24 Mars

Tid 23:00-05:00

Lineup
Marco V [NL]
Paul Thomas [UK]
Johan Nilsson [SE]

Ålder 20, 18 med förköpt biljett.

Pris Förköp 200:- i dörren 250:-


Biljetterna hittar du på följande ställen.

POSTFÖRSKOTT
Maila oss dina kontaktuppgifter, telefon och adress, så hör vi av oss.

MALMÖ
Subwax Tel: 040-611 53 70 (NY)
Folk & Rock Tel: 040-78103
Malmö skivhandel Tel: 040122676

LUND
Folk & Rock Tel: 046-133580

HELSINGBORG
Folk & Rock Tel: 042-142520

HALMSTAD
Skivlagret Tel: 035-186030

LINKÖPING
Yngves livs Tel: 013-318888

STOCKHOLM
Café Svaj Tel: 08-6426255

Relaterade länkar:

www.godskitchen.com
www.nattklubb.com
www.marcov.nl
Paul Thomas
www.di.fm
Comfort Hotel


___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.

Old Post Mar-16-2005 22:00  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

hoppas någon rippar setet på DI


___________________
www.petersouth.net

Old Post Mar-16-2005 22:44  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

quote:
Originally posted by CJ InterCity
hoppas någon rippar setet på DI


skit, man kanske skulle besöka SWTA oftare här har man missat det ena och det andra

jag vet 5 (minst) pers som har rippat det i 192 så det kommer flyta omkring i vissa kretsar inom kort.

så... dags att importera bilderna


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Mar-25-2005 10:20  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

quote:
Originally posted by anuga
skit, man kanske skulle besöka SWTA oftare här har man missat det ena och det andra

jag vet 5 (minst) pers som har rippat det i 192 så det kommer flyta omkring i vissa kretsar inom kort.

så... dags att importera bilderna



se för guds skull till att det lägger i hamn på SWETA ääääffffftteeeeppeeeeenn.. typ

Old Post Mar-25-2005 10:29  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Marco V = GODD !!!

Behöver inte säga så mycket mer än så....
Johan/Irish var riktigt riktigt bra också !!!

Hela kvällen från första sekund till sista var totalt lyckad !!!!!!!!!!

Tack till Sipo för förfesten.... kan nu lägga till ännu en person till min IRL lista.... November Hoppas du & alla andra hade lika kul som jag !

Ska bara bli av med den här huvudvärken & få tillbaks rösten sen kommer de bilder från mig... =)


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Mar-25-2005 13:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

ho hoo hoppas ni alla har kommit hem helskinnade vid det här laget det ska sägas att jag tyckte bra mycket bättre om gårdagens fest än förra årets med Tiesto. ljudet var perfekt, ljuset också (fast jag har fått blinkar-feber ) Jäääääääääääätte stort tack till Sipo för den mysiga förfesten, som jag tyvärr missade 90% av fick alla spela som ville? hoppas inte våra utländska TA gäster hade allt för stort övertag

och så en sak..... STIIIIIIIIV JAG GLÖMDE BEACHBALL VINYLEN hojta till nästa gång du är i Malmö så fixar vi det Alright gott folk nu bär det av till Ungern för min del, se till att ha bilderna uppe tills jag e tillbaka


___________________
www.petersouth.net

Old Post Mar-25-2005 15:49  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by anuga
skit, man kanske skulle besöka SWTA oftare här har man missat det ena och det andra

jag vet 5 (minst) pers som har rippat det i 192 så det kommer flyta omkring i vissa kretsar inom kort.

så... dags att importera bilderna

Fexa länk då

Angående gårdagen så var det en lyckad kväll för min del.
Kom till förfesten ca en timma för sent mot vad som var planerat..tack SJ
Men väl där så var det kul att se alla nya å gamla ansikten

Eftersom jag inte hade ätit någonting på hela dagen så bestämde vi oss för att käka lite när vi kom in till Malmö, innan vi gick till festen. Det var ju lättare sagt än gjort att hitta något mathak.
Gick väl runt i 30min innan vi hittade Burger King nånstans inne i stan Vid den här tiden var man lagom (läs mkt) berusad, smart som jag är så hade jag låst in mitt leg. i skåpet på stationen. När vi hämtat detta så skulle vi bege oss mot slagthuset och festen! Av någon konstig anledning så kom vi ut på fel sida av stationen och gick åt helt fel håll, tog ett tag innan vi insåg detta

Väl utanför slagthuset upptäckte vi den enorma kön som hade bildats.
Utan framgång att försöka slingra oss före ställde vi oss småsura i kön. Klockan 01.15 gled vi in på dansgolvet och började dansa till Marcco V's feta tillställning. Tycker att han spelade bra och när han rev av Godd exploderade allt!!

Irish förgyllde kvällen med ett riktigt bra set också, bättre avslutning kunde festen nog inte haft

För mkt alkohol och för lite vatten gjorde att huvudet bankade lite extra när festen var slut, men det var det värt!

Stort tack till Sipowitz som ordnade förfesten!

Old Post Mar-25-2005 19:50  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID #2 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackElevation - "Ocean Rain" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!