yeah sorry, in english: it blows that they didn't serve alcohol and basically the story under there in short: it was great, with some fresh tunes, good atmosphere, no rain, etc. plus with a not so fascinating bob sinclair (for me).
Apr-17-2005 22:23
DarkAngel
.
Registered: Nov 2002
quote:
Originally posted by Nook
yeah sorry, in english: it blows that they didn't serve alcohol and basically the story under there in short: it was great, with some fresh tunes, good atmosphere, no rain, etc. plus with a not so fascinating bob sinclair (for me).
No alcohol...I wonder if anyone was actually under the influence of "other things" there. But...what's a Bob Sinclair?
Apr-17-2005 22:28
Sabina
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Yeah this was great!
Ik wist niet wat ik er eigenlijk van moest verwachten... tiesto EN eurodisney... niet echt een combi waar je van denkt
Bob Sinclar kon me niet echt boeien... tis ook niet mijn soort muziek, maar het was een lekker opwarmertje.
De fransen zijn blijkbaar helemaal wild van deze DJ. Allemaal meezingen met een plaat en de DJ draait het geluid uit
Nog nooit meegemaakt.
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er dan een aantal 'fans' tijdens de set van Bob, de naam van Tiesto gaan roepen.
Beetje respectloos.
Tja en toen was het 11 uur...... the moment we've all been wating for!
Hij begon erg lekker... tijdens de set veel voor mij onbekende nummers (maar dat zegt niet veel... titels :conf.
Tegen een uur of 1 begon hij wat meer beukwerk te draaien... niet mijn favorieten, maar gelukkig wisselde hij ze toch af met lekkere trance platen zoals Push - Universal Nation.... wat een heerlijk nummer toch!
We hebben zeker getroffen met het weer want ik had er niet aan moeten denken dat het regende.... denk dat het dan een grote flop geworden zou zijn.
Nu op naar de 29ste.... Tiesto & HMH.... super combi!!!!!
Apr-17-2005 22:50
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Hoe was de verdeling van nationaliteiten van het publiek...waren het voornamelijk Nederlanders die erop af waren gekomen ???
Apr-18-2005 05:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe was de verdeling van nationaliteiten van het publiek...waren het voornamelijk Nederlanders die erop af waren gekomen ???
Ik mag toch aannemen voornamelijk Fransen, aangezien die voornamelijk in Frankrijk wonen
Apr-18-2005 06:19
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik mag toch aannemen voornamelijk Fransen, aangezien die voornamelijk in Frankrijk wonen
Feessie was volgens een fransman die hiero gepost heeft door de Nederlandse afdeling van Disney georganiseerd, dus het zal mij niet verbazen dat 50% uit NL is gekomen.
Apr-18-2005 06:42
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Feessie was volgens een fransman die hiero gepost heeft door de Nederlandse afdeling van Disney georganiseerd, dus het zal mij niet verbazen dat 50% uit NL is gekomen.
Ik zat maar te plagen
Zwaai eens even uit die OHRA-toren naar VROM
Apr-18-2005 07:09
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zat maar te plagen
Zwaai eens even uit die OHRA-toren naar VROM
Tis te mistig om te zwaaien
Apr-18-2005 07:12
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
quote:
Organisatie lag in Belgische handen.
Voor de rest waren de Nederlanders nadrukkelijk aanwezig. Ook veel Belgen, Fransen & Britten gezien c.q. meegehoord.
Apr-18-2005 08:56
sjaaksjor
tranceaddict in training
Registered: Jan 2001
Die fransen snappen echt niet wat echt feesten is. Stelletje lampekappen zijn het. Ik heb genoten zaterdag. Hij draaide gewoon een strakke set met topnummers.
Ik heb ook genoten van al die leipe Nederlanders tussen al die tamme buitenlanders (behalve de engelsen dan)
Het was TOP (net als die toiletrol actie over het publiek)
Apr-18-2005 14:51
Jubas
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by DarkAngel No alcohol...I wonder if anyone was actually under the influence of "other things" there. But...what's a Bob Sinclair?
they had alcohol for about 15 minutes when those tiny little carts exhausted their supply.. so wasn't happy. how could they not serve it?! they could have made so much more money licensing perhaps?
and in regards to 'other things'.. there was practically none there! it was the straightest 'big' night out i've been to! i say 'big' because it finished at just after 2am... "wtf".
still, i really enjoyed tiesto's set.. universal nation - absolutely love it...!
recordings anywhere? i've found one that goes for about 40 mins.. but that's it
Apr-18-2005 15:13
DJBazz
tranceaddict in training
Registered: Apr 2005
i got one but it's really not perfect... it was recorded on a NL radio i guess, and is only 96kbps and 2h30 long. I've read on a french topic that there is a 2h50 / >192kbps on *M*le...