Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Oh heb ik de eer?

Heb geweldig genoten,sfeertje was weer dik in orde en 2 Kimito : U rocked compadre!

The last track u picked out very well,no words needed
Compliments to yer back2back partner aswell,u both are a VERY nice team!

Old Post Apr-03-2005 03:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Om het laatste moment toch maar besloten om te gaan en ik heb er zeker geen spijt van gehad.

Menno de Jong begon al lekker aan het begin en doordat hij eindigde met ' Confirmation' en ' Castamara' kon mijn avond al niet meer stuk.

Tijdens Kyau en Albert heb ik helemaal genoten. Dit kwam mede door hun muziek maar ook door die kerel (kyau of albert?) die de hele set helemaal uit zijn dak ging.

Misja Helsoot draaide boven verwachting erg goed en wat harder dan normaal gesproken volgens mij. Hoogtepunt was 'Love Theme Dusk' , dit wordt voor mij echt een van de superplaten van 2005.

Kortom een heel erg geslaagd feest.

Old Post Apr-03-2005 11:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

echt een SUPER geslaagd feestje!
Heerlijke platen gehoord, er hing een goede sfeer, echt top.
Enigste jammerlijke was dat ik wel behoorlijk wat platen dubbel gehoord heb, gelukkig waren dat dan nog wel goede nummers dus het was geen ramp.
Liquid Love
Senorita
Massive Motion
die oa 2 (of meer) keer gehoord.

Old Post Apr-03-2005 12:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiKaL_MiKe Click here to Send MaGiKaL_MiKe a Private Message Add MaGiKaL_MiKe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Lont
Senior tranceaddict

Die trance.nu feesten zijn toch altijd weer erg leuk Sfeertje was weer perfect en de dj's hadden er duidelijk zin in. Veel bekenden gezien. Snuggle, leuk je gesproken te hebben, was weer gezellig Ramona en Kelvin, was weer een top avondje met jullie Dit was voor mij weer het bewijs dat gratis feesten net zo goed zijn als die waar je entree voor betaalt.

Old Post Apr-03-2005 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ArisE2
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

ik heb eigenlijk maar een conlusie :

sinds gister heet ik Robert Nickson volgens een veel te zat meissie die sinds vanmorgen Pugie heet haha..
Esrem weet wel over wie ik t heb

Perry O'Neil -(intromix) Arise

Old Post Apr-03-2005 14:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for ArisE2 Click here to Send ArisE2 a Private Message Visit ArisE2's homepage! Add ArisE2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HardKiller
EDM Addict

Registered: Mar 2002

Zeer geslaagd feest! Heel veel topplaten gehoord en love theme dusk was idd heel vet

Ook mooi om Özgür te zien stampen toen Likwit draaide

Old Post Apr-03-2005 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for HardKiller Click here to Send HardKiller a Private Message Visit HardKiller's homepage! Add HardKiller to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Zeeeeer geslaagd wederom! Menno de Jong en Kyau vs Albert waren de absolute toppers meteen en ook Misja Helsloot was weer goed te doen al was het zo nu en dan wat aan de harde kant voor mijn smaak. Ook complimenten voor Niklas Harding, jammer dat de sfeer in de kleine zaal voor mij niet zo van de grond kwam want aan de muziek lag het niet, lekkel hoor!

En zoals altijd gezellig om iedereen weer eens even te spreken!

Wie weet trouwens wat die eerste plaat van de set van KvA was? (verzoekje in opdracht...)

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Apr-03-2005 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Qua muziek was het dik in orde, geen triangeltrance en zo. Vooral Talla was erg lekker met die typische Duitse boom knal beuk trance. De laatste keer dat ik hem zag draaien had ie nog haar. Waar blijft de tijd?

Die tent zat vol met puberende pukkels van Trance.nu waarvan er enkele zelfs diep in de Tic Tac doosjes hadden gekeken. "Zoon, wat heb je grote ogen!". "Ja pa, ik speel de boze wolf bij schooltoneel". De jeugd van tegenwoordig...

De rest van het publiek (13,8%) bestond uit de locale gayscene, mensen die op het woord 'gratis' afkomen, bodybuilders en pepsletten die ook bij Armin only waren en dan natuurlijk de TA's waarvan enkele uit Garlictica (also known as France). Met andere woorden: funny!

Meer van dit alles!

Ps: lekker geslapen Esther?

Old Post Apr-03-2005 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by jp
Die tent zat vol met puberende pukkels van Trance.nu waarvan er enkele zelfs diep in de Tic Tac doosjes hadden gekeken. "Zoon, wat heb je grote ogen!". "Ja pa, ik speel de boze wolf bij schooltoneel". De jeugd van tegenwoordig...

was een geslaagd feestje als je het mij vraag beetje jammer van het publiek in zaal 2 en het lomp harde geluid daar maar verder was alles top!Kimito was echt heerlijk aan het snoeien op het einde

Old Post Apr-03-2005 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by ArisE2
ik heb eigenlijk maar een conlusie :

sinds gister heet ik Robert Nickson volgens een veel te zat meissie die sinds vanmorgen Pugie heet haha..
Esrem weet wel over wie ik t heb

Die 2.5 uur die ik heb meegemaakt, waren vermakelijk. Talla is eigenlijk de enige dj waarvan ik de set goed heb meegemaakt en dat setje was goed te pruimen, lekker stevig

Is Esther al wakker btw ???

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-03-2005 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

LOL

Nouh over het draaien int algemeen gesproken niks dan goeds,ECHT goed gewoon,ik heb vanalles gehoord,van iedereen wel wat en alles wat ik heb meegekregen was goed.
Als het in de ene zaal nie ok was voor me ben ik naar de andere gegaan en was t daar wel weer goed,nee echt,complimenten

Likwit draaide lekker maar ik weet dat ie meer in zich heeft,was een typische openings set dus hij heeft zich netjes ingehouden en zn ding gedaan zoals ie werdt geacht te doen.
Was een goed opbouwende set met mooi in elkaar vloeiende ups&downs,nice

Doordat ie zich zo keurig inhield pakte ie wel wat van Galen zn tijd zodat ie wel zn beloning daar ff voor meenam MAAR dat werd m vergeven door Galen want die hakte m niet in 1 keer stil (haddik wel gedaan omdat ie tijd vamme had gejat) en pompte er in 1 keer een dikke beukert in maar deed t lief en nice,typical mister passiva,nog steeds teveel beschaving maar dat komt vast wel goed
Erg lekker setje,al had ik die hele dikke break plaat niet zo snel in t begin van de set gedaan,zonde,te weinig mensen nog

Kyau Vs Albert waren een genot om naar te kijken en te luisteren,lekker hoor,dj's die zelf meer uit hun dak gaan dan enig ander in de toko
Leuk team ook samen,goed op elkaar ingespeelt en stuff

Misja en Pascal,naja zoals altijd energievol en lekker,maar dat weten ze wel

Dan Kimito en (god die naam moet er nog ff bij me in hoor)Estuera,daar heb ik dus echt flink van genoten,mede doordat Kimmie zo stond te spelen tijdens zn draaien zoals ie thuis in zn slaapkamer zou doen,wat getuigd in mijn ogen van voldoende zelfvertrouwen omdat ie weet dat wat ie doet lekker klinkt.
Af en toe door het nemen van dat risico een foutje maar dat wordt m dan door mij DIK vergeven,vet cool anyway!

Daarna ben ik naar huis gegaan,was mooi geweest en nee ik heb de zweedse oppersmurf lekker NIET gemist,vond zn optreden tijdens Likwit veel leuker(goed te zien dat dj's elkaars ding waarderen en ervan kunnen genieten)

Erg leuk feest,had t niet willen missen en jullie al helemaal nie

Love u all,en nee ik heb niks op,naja een hasjie dan!

Old Post Apr-03-2005 19:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Estuera
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

Het was echt weer een superfeestje dus bedankt iedereen voor het komen!
En zeker de mensen die nog hebben staan mee te springen met kimito en mezelf in zaal 2: TOP !!

Last edited by Estuera on Apr-03-2005 at 19:46

Old Post Apr-03-2005 19:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Estuera Click here to Send Estuera a Private Message Visit Estuera's homepage! Add Estuera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackno idea what this is it's from Electric Zoo snapchat Story... [2014] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlter Ego - "Betty Ford" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:01.

Forum Rules: