|
|
|
|
 |
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
|
|
|
echt een SUPER geslaagd feestje!
Heerlijke platen gehoord, er hing een goede sfeer, echt top.
Enigste jammerlijke was dat ik wel behoorlijk wat platen dubbel gehoord heb, gelukkig waren dat dan nog wel goede nummers dus het was geen ramp.
Liquid Love
Senorita
Massive Motion
die oa 2 (of meer) keer gehoord.
|
|
Apr-03-2005 12:10
|
|
|
 |
 |
Roger
blaat
Registered: May 2004
|
|
|
Apr-03-2005 17:31
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Apr-03-2005 17:47
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
LOL
Nouh over het draaien int algemeen gesproken niks dan goeds,ECHT goed gewoon,ik heb vanalles gehoord,van iedereen wel wat en alles wat ik heb meegekregen was goed.
Als het in de ene zaal nie ok was voor me ben ik naar de andere gegaan en was t daar wel weer goed,nee echt,complimenten
Likwit draaide lekker maar ik weet dat ie meer in zich heeft,was een typische openings set dus hij heeft zich netjes ingehouden en zn ding gedaan zoals ie werdt geacht te doen.
Was een goed opbouwende set met mooi in elkaar vloeiende ups&downs,nice
Doordat ie zich zo keurig inhield pakte ie wel wat van Galen zn tijd zodat ie wel zn beloning daar ff voor meenam MAAR dat werd m vergeven door Galen want die hakte m niet in 1 keer stil (haddik wel gedaan omdat ie tijd vamme had gejat) en pompte er in 1 keer een dikke beukert in maar deed t lief en nice,typical mister passiva,nog steeds teveel beschaving maar dat komt vast wel goed
Erg lekker setje,al had ik die hele dikke break plaat niet zo snel in t begin van de set gedaan,zonde,te weinig mensen nog
Kyau Vs Albert waren een genot om naar te kijken en te luisteren,lekker hoor,dj's die zelf meer uit hun dak gaan dan enig ander in de toko
Leuk team ook samen,goed op elkaar ingespeelt en stuff
Misja en Pascal,naja zoals altijd energievol en lekker,maar dat weten ze wel
Dan Kimito en (god die naam moet er nog ff bij me in hoor)Estuera,daar heb ik dus echt flink van genoten,mede doordat Kimmie zo stond te spelen tijdens zn draaien zoals ie thuis in zn slaapkamer zou doen,wat getuigd in mijn ogen van voldoende zelfvertrouwen omdat ie weet dat wat ie doet lekker klinkt.
Af en toe door het nemen van dat risico een foutje maar dat wordt m dan door mij DIK vergeven,vet cool anyway!
Daarna ben ik naar huis gegaan,was mooi geweest en nee ik heb de zweedse oppersmurf lekker NIET gemist,vond zn optreden tijdens Likwit veel leuker(goed te zien dat dj's elkaars ding waarderen en ervan kunnen genieten )
Erg leuk feest,had t niet willen missen en jullie al helemaal nie
Love u all,en nee ik heb niks op,naja een hasjie dan!
|
Apr-03-2005 19:12
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:01.
Forum Rules: