|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
|
|
|
Zoooooo vet!
Exact om 23 uur stond emre met zijn rode bolide voor de deur en binnen 50 minuten (met dank aan Beep en het codewoord 'gastenlijst')hadden wij ons positie aan de rand van de dansvloer al ingenomen! De zaal stroomde al snel vol, met een zeer gevarieerd publiek, terwijl Per zijn plaatjes draaide. Onder het genot van een 7up even acclimatiseren, en alvast de eerste TA's tegen het lijf gelopen, voordat Hernan zijn intrede maakte!
Vanaf het moment dat onze Argentijnse held om 1.00 uur begon aan zijn set heb ik volgens mij niet meer stil gestaan! Heerlijke nummers gehoord, alleen maar strakke mixen en een hele prettige opbouw... WERELDS! Deze man mag wat mij betreft vaker ons kikkerlandje aandoen, want hij heeft zijn naam meer dan waargemaakt! Tijdens Dance Valley kan hij dan ook zeker op een bezoekje van mij rekenen
Ik was niet eerder in de Melkweg geweest, maar inderdaad een zeer goeie locatie. Wel veel vaag (vnl. blowend) publiek, langzaam barpersoneel en 'Dirty Sticky Floors', maar verder perfect! Verder natuurlijk zeer veel TA's aanwezig, dat werkt ook altijd sfeerverhogend 
PS. Ik zag wel meer gasten (lees: Tijs08) verlekkerd kijken naar het buurmeisje van het jaar Terug in de auto zei ze nog dat veel jongens geen manieren hebben geleerd, dus ik weet niet of jullie haar lastig hebben gevallen?! 
|
|
Jun-11-2005 10:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000
|
|
|
Jun-11-2005 13:22
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Jun-11-2005 13:58
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Jun-11-2005 18:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:50.
Forum Rules: