Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

Topfeest!!! Later meer, eerst slapen...

Old Post Jun-11-2005 05:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Hiero ook.. net ff lekker broodje gemaakt
Nu klets ik hem het bed in
Geniale shit gehoord

ff alvast een pluspuntje.... het buurmeisje van het jaar

Old Post Jun-11-2005 05:19 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

.....

Old Post Jun-11-2005 07:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Supervet!!!
Beetje vroeg vertrokken maar iemand was erg moe en in het motto samen uit samen thuis zijn we maar vertrokken. Maar wat draaide hernan vet zeg. Oldksool pompende progressive

Old Post Jun-11-2005 09:51  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Zoooooo vet!

Exact om 23 uur stond emre met zijn rode bolide voor de deur en binnen 50 minuten (met dank aan Beep en het codewoord 'gastenlijst')hadden wij ons positie aan de rand van de dansvloer al ingenomen! De zaal stroomde al snel vol, met een zeer gevarieerd publiek, terwijl Per zijn plaatjes draaide. Onder het genot van een 7up even acclimatiseren, en alvast de eerste TA's tegen het lijf gelopen, voordat Hernan zijn intrede maakte!

Vanaf het moment dat onze Argentijnse held om 1.00 uur begon aan zijn set heb ik volgens mij niet meer stil gestaan! Heerlijke nummers gehoord, alleen maar strakke mixen en een hele prettige opbouw... WERELDS! Deze man mag wat mij betreft vaker ons kikkerlandje aandoen, want hij heeft zijn naam meer dan waargemaakt! Tijdens Dance Valley kan hij dan ook zeker op een bezoekje van mij rekenen

Ik was niet eerder in de Melkweg geweest, maar inderdaad een zeer goeie locatie. Wel veel vaag (vnl. blowend) publiek, langzaam barpersoneel en 'Dirty Sticky Floors', maar verder perfect! Verder natuurlijk zeer veel TA's aanwezig, dat werkt ook altijd sfeerverhogend

PS. Ik zag wel meer gasten (lees: Tijs08) verlekkerd kijken naar het buurmeisje van het jaar Terug in de auto zei ze nog dat veel jongens geen manieren hebben geleerd, dus ik weet niet of jullie haar lastig hebben gevallen?!

Old Post Jun-11-2005 10:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Echt een supervette avond gehad! De muziek was echt hemels en de draaikunsten van meneer Cattaneo logen er ook niet om Supergezellig ook met alle TA's

Alleen het drinken halen was een ramp. Wie verzint het om één lullige bar in die zaal te plaatsen De indeling van de zaal lijkt best wel op het Paard, dus plaats gewoon aan allebei de kanten barren in de lengte. Scheelt je een hoop wachttijd.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jun-11-2005 10:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

Zo dat was me een feestje Door de lange rij waren we wat later binnen dan verwacht, maar we kwamen onno meteen tegen die zei dat het pas hernan zn 3de plaat was, dus dat kon niet veel kwaad. (Was matthew dekay - digifruitella overigens )

Maar wat draaide hernan lekker! Beetje house afwisselen met wat steverige plaatjes, echt top! Vond het vooral vet dat hij even afsloot met de jaytech mix van lens - let the light shine in.

Oh glanis, en nog een pluspuntje......Rowena van Temptation Island 4 Jammer van die gast waar ze zo klef mee aan het doen was heheh

Op de terugweg was trouwens ook top, staan we in een tankstation broodjes te kopen staat er een of andere vrachtwagen chauffeur aan de kassa zn spul af te rekenen. Dus ik kijk die kant op, zie ik dat die kerel daar gewoon in zn blote reet staat, had zn broek echt onder zn reet zitten Volgens mij kwamen er toen nog wat gasten binnen waarvan ik later hoorde van rob dat het ook ta's waren

Maar na bijna op een TPG vrachtwagen te zijn geklapt op de terugweg ben ik rond een uur of 7 mn nest ingedoken, was een mooi avondje!

Old Post Jun-11-2005 13:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Wat een super avond zeg! Onwijs relaxte platen gehoord, dikke knallers afgewisseld met mooie rustigere platen Echt helemaal top!
Ook de Melkweg is heel relaxt, lekker klein. De drukte was trouwens ook perfect, had niet drukker moeten worden, nu had je precies nog ruimte om ook op de dansvloer goed los te kunnen gaan
Kan me Chab - Closer to Me herinneren en hij draaide veel Dekay spul (oude en nieuwe platen) Matthew was trouwens ook zelf aanwezig
Ook veel ta'ers aanwezig, altijd super natuurlijk!

Zoals Tijs al in de auto terug zei: beste progressive set in Nederland van het jaar

En wie kwamen wij tegen in het tankstation op de terugweg? -> de 16bits,hehe ff gevraagd hoe het zal met Epsilon Eridani die dus echt door hun geproduceerd is en niet door Matthew. En de naam MK Ultra komt van een drug uit de jaren 70 ofzo iets, schitterend bedacht weer Erg relaxte gasten ook trouwens

En ik had weer trouble met de trein natuurlijk, kon ook weer niet anders, was om kwart over 9 pas thuis! moest helemaal over Roosendaal en daar met de bus maar die stonden ook weer niet klaar. echt onwijs verrot. Maar goed kon op een super feestje teren!

Sasha!

Last edited by Partyhardy! on Jun-11-2005 at 16:13

Old Post Jun-11-2005 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Kwa set is dit idd het beste wat ik heb gehoor dit jaar.
Eigenlijk ook wel het beste feest tot nu.

Old Post Jun-11-2005 14:15  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Zooooooooo! Ik ben ook weer eens thuis!

Vette party, alleen kut dat ik wat eerder nog even die knakeflyers moest gaan uitdelen...

Was gezellig!

PS.: Glanis je hebt echt een werkhouding van 0,0!

Old Post Jun-11-2005 16:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snarfi
tranceaddict in training

Registered: Jul 2002

Ja stoere jongen ('ik sta op de gastenlijst'), vervolgens moet ie nog een uur flyeren. Ken inmiddels de Dance Valley line-up uit mn hoofd

Maarre zeer goed feestje, vond het publiek niet helemaal mijn stijl (om het nog netjes uit te drukken). De muziek maakte echter een hoop goed zeg, super!!

Old Post Jun-11-2005 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for snarfi Click here to Send snarfi a Private Message Visit snarfi's homepage! Add snarfi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Tim81
Heerlijke nummers gehoord, alleen maar strakke mixen en een hele prettige opbouw... WERELDS! Deze man mag wat mij betreft vaker ons kikkerlandje aandoen

Fantastiche avond inderdaad! Super locatie zeg die Melkweg, en sfeer was ook super! Heerlijk om ook af en toe weer een plaat terug te horen die Sasha in Londen had gedraaid
Aan het einde draaide hij nog een onwijze knaller wat volgens Djeebie een Infusion track was... ID plsz!!
En zoals Onno al zei wat ik had gezegd beste progressive set van het jaar (in Nederland)

quote:

PS. Ik zag wel meer gasten (lees: Tijs08) verlekkerd kijken naar het buurmeisje van het jaar

En terrecht!

Old Post Jun-11-2005 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome melodic track, need id... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiesto - "Theme From Norefjell" (Cor Fijneman Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:50.

Forum Rules: