|
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind je het heel gek? Het is lente, de zon schijnt en alle vrouwen doen weer hun zomerse kleding aan.
Waar moet ik in godsnaam dan op geilen? Op schapen? Walibi's? |
ik had het niet over die manier van geilen, ik had het ook niet op jou bedoeld (geloof ik).
ik heb het gewoon over die sommigen die over "de wijven" bezig zijn en zo
EDIT: ik had het op mellow_head die poppekes zei, en toen iemand daar een opmerking over maakte antwoordde hij met "haal uw kop is uit de 19de eeuw"
whatever
|