Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_highforce
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wacht daar nog maar ff mee

Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep

Anders is strax me pm box vol

Misschien kan ik wel een mailscript maken..
Dan hoeft iedereen alleen maar een paar dingen in te vullen en op verstuur te klikken..
Dan moet ik wel ff te horen krijgen wat er ingevult moet worden.

Old Post Dec-14-2001 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_highforce Click here to Send dj_highforce a Private Message Add dj_highforce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ik kreeg even terug een PM van Alpha, ik lees die krengen nooit en bij deze dus mijn late reactie (misschien hebben jullie er iets aan):

quote:

Dj Alpha wrote on Nov-25-2001 22:39:
Hee Ibo,

Zoals je op het forum kunt lezen zijn we van plan TA shirts te laten maken..
We weten nog niet wat dat allemaal gaat kosten enzo en hoe het shirt eruit gaat zien.
Het is misschien een beetje vreemd, eigenlijk kan het ook helemaal niet volgensmij, maar niet geschoten is altijd mis
Zou ID&T die T-shirts niet willen sponsoren? Dan krijgen we ook nog eens zo'n vet ID&T logo op de achterkant..
Naja, ik hoor het wel, maar ik denk niet dat het kan omdat we helemaal nix met ID&T te maken hebben. Nouja, we gaan naar jullie feesten en we hebben op jullie gestemd

Greetz Dj Alpha en natuurlijk ook namens de rest

Sorry voor de late reply, ik bekijk die PM dinges nooit..
Ik heb het gelezen op het forum, leuk idee van die shirts. Paar dingetjes wil ik je als tip geven; er wordt veel gesproken over personalised shirts, membername oid achterop. Dat is érg duur. Veel goedkoper is het om één shirt te laten maken en die een aantal keer te laten 'drukken'. Anders moet elk shirt apart uitgedraait worden. Nog een voordeel is dat je er een aantal van kan laten maken, als je over hebt kun je die later nog gebruiken. Met namen er op zijn ze persoonlijk en dus niet overdraagbaar.
Ook een tip: Zorg dat het ontwerp als VECTORBESTAND aangeleverd wordt, geen photoshp ontwerpen, dat komt niet mooi over. Zorg dat het design ik Adobe Illustrator is gemaakt.
Nog een tipje: Zorg voor een rustig design, strak en zonder gradients.

Over sponsoring, daar kan ik kort over zijn, dat doen wij niet. Ik ben niet de persoon die over dat soort dingen beslist maar ik kan je nu al zeggen dat dat niet door zal gaan.
ID&T is een onafhankelijk merk en sponsort maar een beperkt aantal dingen. De Clio cup, een Wakeboarder en een snowboarder. Verder niets. En zeker het feit dat wij zelf een site met forum hebben maakt het natuurlijk een utopie datwij andere sites zouden sponsoren. Zeker een site die het niet zo nauw neemt met door auteursrechten beschermde muziek (staan nog wel 's tracks ter download of links naar downloadable muziek).

Maar verder een cool idee en ik hoop voor jullie allen dat het een mooi shirt gaat worden

Old Post Dec-16-2001 01:23 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

lekker oud maja.. boeiuh.. we zijn al bijna rond
toch nog bedankt voor je reaktie hehehe

Old Post Dec-16-2001 03:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProggy tune! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Latin Lovers" (Voodooamt Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:30.

Forum Rules: