|
Ik kreeg even terug een PM van Alpha, ik lees die krengen nooit en bij deze dus mijn late reactie (misschien hebben jullie er iets aan):
| quote: |
Dj Alpha wrote on Nov-25-2001 22:39:
Hee Ibo,
Zoals je op het forum kunt lezen zijn we van plan TA shirts te laten maken..
We weten nog niet wat dat allemaal gaat kosten enzo en hoe het shirt eruit gaat zien.
Het is misschien een beetje vreemd, eigenlijk kan het ook helemaal niet volgensmij, maar niet geschoten is altijd mis 
Zou ID&T die T-shirts niet willen sponsoren? Dan krijgen we ook nog eens zo'n vet ID&T logo op de achterkant..
Naja, ik hoor het wel, maar ik denk niet dat het kan omdat we helemaal nix met ID&T te maken hebben. Nouja, we gaan naar jullie feesten en we hebben op jullie gestemd 
Greetz Dj Alpha en natuurlijk ook namens de rest 
|
Sorry voor de late reply, ik bekijk die PM dinges nooit..
Ik heb het gelezen op het forum, leuk idee van die shirts. Paar dingetjes wil ik je als tip geven; er wordt veel gesproken over personalised shirts, membername oid achterop. Dat is érg duur. Veel goedkoper is het om één shirt te laten maken en die een aantal keer te laten 'drukken'. Anders moet elk shirt apart uitgedraait worden. Nog een voordeel is dat je er een aantal van kan laten maken, als je over hebt kun je die later nog gebruiken. Met namen er op zijn ze persoonlijk en dus niet overdraagbaar.
Ook een tip: Zorg dat het ontwerp als VECTORBESTAND aangeleverd wordt, geen photoshp ontwerpen, dat komt niet mooi over. Zorg dat het design ik Adobe Illustrator is gemaakt.
Nog een tipje: Zorg voor een rustig design, strak en zonder gradients.
Over sponsoring, daar kan ik kort over zijn, dat doen wij niet. Ik ben niet de persoon die over dat soort dingen beslist maar ik kan je nu al zeggen dat dat niet door zal gaan.
ID&T is een onafhankelijk merk en sponsort maar een beperkt aantal dingen. De Clio cup, een Wakeboarder en een snowboarder. Verder niets. En zeker het feit dat wij zelf een site met forum hebben maakt het natuurlijk een utopie datwij andere sites zouden sponsoren. Zeker een site die het niet zo nauw neemt met door auteursrechten beschermde muziek (staan nog wel 's tracks ter download of links naar downloadable muziek).
Maar verder een cool idee en ik hoop voor jullie allen dat het een mooi shirt gaat worden 
|