|
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hehe djcresto,..waar jij die dan in die gele getunede wagen dat ik naast stond ? na een controle die nog erger was dan de dag dervoor van minstens een half uur, 200meter voor de hangar. |
ik denk ni dat gert een gele getunede auto heeft
| quote: | Originally posted by Synthesia
Toen vond ik het toch echt wel schandalig...weer kleren volledig uit, portefeuille alles nakijken..zag ook in de hoek van die kamer een vuilbakske staan met wat vieze plastieke handschoenen...was al blij dat die niet moesten gebruikt worden...dan ne maat ook volledig onderzocht geweest en toen gans de auto controleren.. |
^^^
Amai, wat een verhalen seg. Belachelijk! Moesten ze dat bij mij gedaan hebben, dan zou ik gewoon terug zijn gegaan. Ik denk echt niet dat ze zoiets mogen.
De controle bij mij (de vrijdag 15/07) was redelijk routine. Ff in de zakken van mijn jassen zien en onderaan in de plooi van mijn broek (omgeplooid omdat die te lang was). En that's it. Tom en Dries werden precies wel wa strenger gecontroleerd, ma t viel nog mee, had ik zo de indruk.
Over Ferry zen set. Dunno, vond hem de andere 2 keren dat ik hem heb horen spelen beter. Ma ik moet er wel bij zeggen dat ik vond dat de sfeer allesbehalve was. Toen Ferry begon, liep de zaal half leeg. Ma soit, ben ni ontevreden, maar had er toch wel iets meer van verwacht. Na Ferry wast Regi... vond hem ni zo geweldig (maar ja, heb maar een kwartier gehoord, dus kan ni echt gefundeerd oordeel erover vellen) In ieder geval vond ik zijn keuze van liedjes, totaal niet mijn smaak, véél te hard. Ow ja, en Frank Verstraeten liep er ook nog ergens rond - zouden ze hem ook zo gefouilleerd hebben ?