Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Petite(s) précision(s) sur Dj Dany
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sotrance
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by ptitcalvin

Oh oui, à certaines soirées je me souviens qu'on ne trainait pas à rentrer dans la Chapelle.
Surtout la fameuse nuit où tu as dû filer en cours de soirée pour les nuits sonores, et ce à pattes!

Bon et bien je ne sais plus où l'on pourra te recroiser... désormais!

ah oui le 7 mai, les nuits sonores...un grand évenement !!

ben je vais peut être bosser à la chapelle à partir d'octobre (mais cette fois je serai déclarée et payée hum hum)sinon ben ya Armin qui passe le 12 novembre en suisse aparament et je vais peut être y aller...sinon Bach a mon numéro si vous voulez me voir mdr

Old Post Sep-10-2005 12:37  Italy
Click Here to See the Profile for sotrance Click here to Send sotrance a Private Message Visit sotrance's homepage! Add sotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by sotrance
ah oui le 7 mai, les nuits sonores...un grand évenement !!

ben je vais peut être bosser à la chapelle à partir d'octobre (mais cette fois je serai déclarée et payée hum hum)sinon ben ya Armin qui passe le 12 novembre en suisse aparament et je vais peut être y aller...sinon Bach a mon numéro si vous voulez me voir mdr

Armin le 12 en suisse ? m'étonnerait il est à Rotterdam le 12/11 pour Armin Only. T'as du te tromper de date ou c pas le meme armin

Par ailleurs je viens de lire les 3 dernieres page du thread ! Il est bien parti en pinguoin je trouve

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-10-2005 12:45  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Kartman
Armin le 12 en suisse ? m'étonnerait il est à Rotterdam le 12/11 pour Armin Only. T'as du te tromper de date ou c pas le meme armin

Par ailleurs je viens de lire les 3 dernieres page du thread ! Il est bien parti en pinguoin je trouve

ptain quand j'ai vu armin en suisse, mon coeur s'est arrete une demi seconde.

Retired cheese producer.

Old Post Sep-10-2005 13:22  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Koris
ptain quand j'ai vu armin en suisse, mon coeur s'est arrete une demi seconde.

normal non?? sinon t'es bizare comme type

sinon j'ai pas trop capté l'embrouille avec Choukri et Maxx mais c'est pas grave. keep cool

Old Post Sep-10-2005 16:27  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sotrance
Senior tranceaddict

non dslée je me suis trompée c'était effectivement à Rotterdam

mdr cet aprèm : g eu des nouvelles de Dany (de Lyon) !! unbelievable ! incoryable comme un post sur TA peut avoir de l'effet....

Old Post Sep-10-2005 19:11  Italy
Click Here to See the Profile for sotrance Click here to Send sotrance a Private Message Visit sotrance's homepage! Add sotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by sotrance
non dslée je me suis trompée c'était effectivement à Rotterdam

mdr cet aprèm : g eu des nouvelles de Dany (de Lyon) !! unbelievable ! incoryable comme un post sur TA peut avoir de l'effet....

Et qu'est ce qu'il devient???? Il est planqué dans une cabine au fin fond d'une forêt?

ok elle était po drole... dsl

Old Post Sep-10-2005 19:14  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sotrance
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by kalix

ok elle était po drole... dsl

mdr non il est en Corse, tranquille...d'ailleurs c'est pour ça que "ça capte pas" selon lui (enfin c bizzare il a quand même réussi à m'envoyer pas mal de textos et à me laisser un msg sur mon répondeur)...
bref je le vois bientôt..

Old Post Sep-10-2005 20:18  Italy
Kartman
Supreme tranceaddict

J'ai en effet appelé Dany cet après m pour des raisons externes à PITC et forcément rapidement la conversation en est arrivée à ce qui se disait sur TA.

En effet il est en vecances en Corse (j'entendais la mer )

Vu que je sais qu'il vous manque énormément il sera de retour je vous l'annonce mercredi dans la soirée

Old Post Sep-10-2005 22:09  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
precision
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

ENGLISH PLEASE!

Old Post Sep-10-2005 22:12 
Click Here to See the Profile for precision Click here to Send precision a Private Message Visit precision's homepage! Add precision to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

English (bad) version :

I called Dany for reasons other than PITC today but conversation came to thinks posted on TA.

He's is actually in Corsica.

He will be back to Lyon the 13th September.

Old Post Sep-10-2005 22:17  France
precision
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

Yep, on holidays, spending money which was ment for the artists!

Old Post Sep-10-2005 22:19 
Click Here to See the Profile for precision Click here to Send precision a Private Message Visit precision's homepage! Add precision to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Stop this please, it's enough...

Old Post Sep-10-2005 22:29  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Petite(s) précision(s) sur Dj Dany
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown track [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmos - "Take Me With You" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:36.

Forum Rules: