quote:Originally posted by Taaladviseur Ik hou nog steeds een oogje in het zeil vanop een stille plek. Op vakantie of zo? 't Is dus "ik houd".
quote:Originally posted by Taaladviseur Ik hou nog steeds een oogje in het zeil vanop een stille plek. Ela, met 100, da's de max é!
quote:Originally posted by Giesber Op vakantie of zo? 't Is dus "ik houd". Hou mag ook... houd is formeel.
quote:Originally posted by Giesber Op vakantie of zo? 't Is dus "ik houd". Is da feitelijk pijnlijk, die komma's neuken?
Niet als je zo'n klein pietje hebt als dat van de Taaladviseur
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Soliplex Is da feitelijk pijnlijk, die komma's neuken? Voor die komma's wel ja.
ja, vanaf nu ga ik voor den 1000ste beta
95) Mystique (Pascal) Leuven
___________________ www.myspace.com/manuellesaux www.manuellesaux.com www.crystalclouds.com
wordt et geen tijd om een nieuwe telling te doen? dat wil ik best wel eens zien.
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
'n nieuwe, waarrom, deze loopt nog en gaat toch goed, gewoon je naam erbij zetten alleen is mystique nr 101 ipv 95
Welkom back Mystique
quote:Originally posted by Config wordt et geen tijd om een nieuwe telling te doen? dat wil ik best wel eens zien. Heeft de juf u niet geleerd hoe je zelf moet tellen? Of ben je dat intussen vergeten?