Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Aendy
Är det inte helgerån att förkorta Above & Beyond till AVB? Det är väl en stor herre som lagt beslag på det?

Hehehe, jo, med tanke på att de själva har gått ut med ursäkter tre ggr innan för att några dumbasses skrev AVB på Posters istället för A&B och folk trodde AvB skulle spela...

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Dec-10-2005 23:10  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
smärtar att läsa inläggen dagarna efter :| Även om hårdstil och psykträns är allt annat än my cup of tea så verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat någon kryssning...känns som en del av mig dött när jag inte varit på kryssning på över ett halvår...hoppas det blir en vårkryssning, då är jag definitivt där!

att dömma av lineupen så var det väl ingen psytrance där på denna kryssningen. hade det varit det hade det varit intressant
dock ingen full on utan skön gungande progpsy ala Ticon och Vibrasphere !

Old Post Dec-10-2005 23:38  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by RebeL9
att dömma av lineupen så var det väl ingen psytrance där på denna kryssningen. hade det varit det hade det varit intressant

uhm du måste missat anneli men hon lirade iaf psy på kryssningen

Old Post Dec-11-2005 02:10  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by RebeL9

hmmm, okej...Är dessvärre inte väldigt insatt ju just den scenen men jag trodde Anneli spelar just psytrance. :| I vilket fall som helst har hon inte fått speciellt mycket fart på mina fötter de gånger jag sett henne spela tidigare.

Sa de något datum för nästa kryssning förresten? Ferry Corsten är för övrigt någon som jag aldrig gillat speciellt mycket...jag vet inte vad det är i hans set som absolut inte tilltalat mig det en endaste gång. Kanske jag som hört honom vid fel tillfällen. Who knows..? Men det är skit sak samma, jag hänger med på nästa kryss i vilket fall som helst. Förhoppningsvis slänger de in ett gäng tunga house- eller technojockar på något av de andra golven...

www.laszlo.se

Old Post Dec-11-2005 12:30 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

agnelli & Nelson + ferry...wohooo I'm going !

ska börja spara pengar redan nu, om det verkligen blir så kommer det bli asnice!

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-11-2005 16:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Det är ju en riktigt grym lineup för trance men jag hoppas på andra stilar också, gärna progg/house på ett golv, hardstyle/hadcore på ett annat och sen main kan få köra trance

Old Post Dec-11-2005 16:53  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Hauken
Samma här =)

Toppkryss som vanligt!

Exakt.. kände fortfarande inte foterna när det var söndag
Men fan asså vilken röj det var. det var bästa kryssen hittils för mig det är klart.

quote:
Ngt som inte verkar nämts än är Anne Savages spelning som aldrig riktigt blev av... först och främst gick hon ju aldrig på utan låg avdäckad i bakgrunden. Sen började hon lira lite, vilket lät helt ok i 10 min, sen började mixarna bli mer och mer offbeat och det lät helt enkelt förjävligt... tillslut stod hon bara och gunga och dem plockade bort henne.. vad fan är det?! Väldigt proffsigt av henne att supa ner sig eller vad hon nu gjort inför en spelning. less man blir.

Hon var tokfylld alltså, hon kom ingenstans. Fick bara att sitta o lät hennes roadie/manager spela för henne istället.. DÅLIG STIL är det..
Antagligen kommer hon aldrig bli bokat till Sverige igen

quote:
Men.. då kom Dana på desto tidigare istället! Man grinade ju inte direkt över Anne när Dana dunkade igång Back In Time =). Helt sjukt sett, dansade hela... damn damn damn!! Hon kanske kunde snålat lite mer på "stormers" och inte bara peakeat hela tiden, det blev lite väl maxat, men det är smågnäll =). En snubbe i Globalhardstyle.com tshirt dök ju även upp under settet, visade sig vara ScuL, trevligt =), ngn större konversation blev det ju dock inte man var ju lite "upptagen" så att säga...!

Tur att man är Holländare så fick jag att snacka med Dana i drygt två timmar (!) .. Men alltså först fattade jag alltså inte att det var dig. Men trevligt att träffas mannen...

Jag har en hel del filmar på Danas spelning. Ska redigera dem så snart jag kan o posta de på nätet iofs

Old Post Dec-12-2005 20:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Scul

jag såg att du träffat en full jofawe i trapphuset också
har nästan inget minne av det .. haha.. jävla alkohol alltså!

Old Post Dec-12-2005 22:27  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by jofawe
Scul

jag såg att du träffat en full jofawe i trapphuset också
har nästan inget minne av det .. haha.. jävla alkohol alltså!

det stämmer väl
träffade också kvicket, mr. fisken och keddo nånstans

Old Post Dec-12-2005 22:58  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Förjävligt med Savage helt enkelt. Hade sett fram emot hennes spelning, hon får gärna hålla sig borta från Sverige i fortsättningen för min del.

Se till att skicka upp filmerna ScuL! Min polare har alla våra, har inte haft ngn chans att se dem själv än bara. Ska försöka uploada här eller på GHF. Du råkar inte sitta på en tracklist till Danas sett förresten?

Old Post Dec-13-2005 02:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Nej jag kommer ihåg en del låtar men en tracklist lär bli svår att fixa

Saxat från Anne Savages gästbok
MONDAY 12 DEC ENTRY:

Well I just finished probably the most extraordinary weekend of my life. A four date weekend is something I'm a bit out of practice for. It all started with me and Terry from DJ Mag on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland.
Things kicked off when we all met up at Heatrow to fly to Stockholm, bumping into Fergie at the airport early doors about 10am. Arriving in Sweden we were kindly shown round the beautiful city whilst waiting to board. We were also shown a few local beers, which lead to wine at dinner etc. etc. The boat was huge, several rooms with Above & Beyond, Misstress Barbara and Lady Dana as my dj companions. Now it's been a while since I've been led astray, and without mentioning any names I partied a bit too much, resulting in me not getting my 8 hours beauty sleep for the flight home from Helsinki on Friday morning. I lost my boarding pass and some noydy woman at the gate wouldn't issue me with another one, resulting me being bumped from the flight. I caused a bit of a stir and ended up getting arrested for aggitated behaviour and ended up being interrogated by some rather fit policemen. A slap of the wrist later and another 1800 down so I could buy another flight to make my gig at Nuklear Puppy.

Hehe rolig att hon inte skrev något om att henne var så fylld att hon inte kunde spela

Old Post Dec-13-2005 12:58  United Kingdom
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by ScuL
det stämmer väl
träffade också kvicket, mr. fisken och keddo nånstans

Tror kvicket har lite sköna bilder på oss och du o dana o lite annat smått o gått

quote:
MONDAY 12 DEC ENTRY:

Well I just finished probably the most extraordinary weekend of my life. A four date weekend is something I'm a bit out of practice for. It all started with me and Terry from DJ Mag on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland.
Things kicked off when we all met up at Heatrow to fly to Stockholm, bumping into Fergie at the airport early doors about 10am. Arriving in Sweden we were kindly shown round the beautiful city whilst waiting to board. We were also shown a few local beers, which lead to wine at dinner etc. etc. The boat was huge, several rooms with Above & Beyond, Misstress Barbara and Lady Dana as my dj companions. Now it's been a while since I've been led astray, and without mentioning any names I partied a bit too much, resulting in me not getting my 8 hours beauty sleep for the flight home from Helsinki on Friday morning. I lost my boarding pass and some noydy woman at the gate wouldn't issue me with another one, resulting me being bumped from the flight. I caused a bit of a stir and ended up getting arrested for aggitated behaviour and ended up being interrogated by some rather fit policemen. A slap of the wrist later and another 1800 down so I could buy another flight to make my gig at Nuklear Puppy.

Trevligt att hon överhuvudtaget nämmnde att hon förstörde setet på kryssen. Verkar ju som hon brydde sig måttligt. DIVA

Old Post Dec-13-2005 14:37  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParadise Soul – Theme [2024] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold - "Southern Sun" (DJ Tiesto's Unreleased In Search Of Sunrise Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:53.

Forum Rules: