|
Fixar å donar.... BRB
BTW. RVG var visst den officiella TE06 CDn
[edit] Har ni hört den där om de 3 vise männen ?

Taffsa bara på en gubbe i taget & låt dom bara gå lagret runt här på SWETA 
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Feb-16-2006 at 18:38
|