Originally posted by Shadowkid
Kzal da is proberen. Ma kheb er weinig hoop op dat het veel gaat doen omdat ik de registry cleaner van System Mechanic 5 een paar dagen geleden nog maar heb laten runnen, en dat programma staat toch ook bekend als vrij goed.
En het heeft dus idd weinig uitgehaald; toch bedankt Phortastic.
Kvrees er eigelijk voor dak bij het verwijderen van die spyware essentiële bestanden beschadigd of verwijderd heb en er nix anders op zit dan een reinstall.
Mar-15-2006 22:08
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
no prob, kan natuurlijk zijn wat je zegt ja. Maar zou niet mogen... spyware is in programmas normaal, die zouden geen systeemfiles mogen aantasten... Virussen daarentegen wel natuurlijk.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-15-2006 22:34
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Phortastic
no prob, kan natuurlijk zijn wat je zegt ja. Maar zou niet mogen... spyware is in programmas normaal, die zouden geen systeemfiles mogen aantasten... Virussen daarentegen wel natuurlijk.
Tkan gerust een combinatie zijn. Probleem was dak ni aan opletten was bij het download van een bestand, en ipv het bestand iets van spyware gedownload heb en dat leidde meteen naar gans andere boel spyware en rommel. Echt zo'n soort kettingreactie die moeilijk te onderbreken en nog moeilijker te verwijderen was.
Voor het te verwijderen moest ik dan bepaalde bestanden handmatig verwijderen, en daar is het denk ik misgegaan door iets te veel of verkeerde bestanden te verwijderen.
Mar-16-2006 10:55
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
iemand enig idee hoe ik die limiet van rapidshare kan omzeilen?! ik wil hier een film downen die ze hebben opgesplitst in 7 delen en kwil echt nie telkens een uur wachten
help ?!
Mar-17-2006 21:52
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
ja de truk dat push me leerde
verzamel ze alle zeven (dicht bij elkaar)
duw allemaal op free
en dan download één voor één (dus wachten tot een download binnen is voor ge 't ander download)
precies velen die dat niet weten, ik ben er toch goed meegeholpen met die truck
en welke film Zehra?
Mar-18-2006 10:07
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Hababam sinifi, Turkse film uit de jaren 70 ... beetje jeugdherinneringen ophalen eh <3
bedankt voor je tip, zal 't eens proberen hier
Mar-18-2006 11:19
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
quote:
Originally posted by Zehra
iemand enig idee hoe ik die limiet van rapidshare kan omzeilen?! ik wil hier een film downen die ze hebben opgesplitst in 7 delen en kwil echt nie telkens een uur wachten
help ?!
indien adsl effe disconnecten en reconnecten
Mar-18-2006 11:23
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Nu ik die nieuwste versie van Winamp heb gedownload werkt mijn cueplayer niet meer en ik krijg die ook nie aan de praat na reïnstall: hij verschijnt dus gewoon niemeer... Mijn cueplayer is gedownload van winamp.com ... zijn er miss andere/betere cueplayers for download ?
En ook mijn streamripper komt niemeer terug nada ik die 1x gesloten heb
(Leve windows media player )
Mar-19-2006 16:27
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Push2005
zijn er miss andere/betere cueplayers for download ?
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Mar-19-2006 16:28
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Push2005
Nu ik die nieuwste versie van Winamp heb gedownload werkt mijn cueplayer niet meer en ik krijg die ook nie aan de praat na reïnstall: hij verschijnt dus gewoon niemeer... Mijn cueplayer is gedownload van winamp.com ... zijn er miss andere/betere cueplayers for download ?
En ook mijn streamripper komt niemeer terug nada ik die 1x gesloten heb
(Leve windows media player )
ik heb dat probleem niet met streamripper
winamp open doen ==> voorkeuren ==> Plug-ins ==> algemene plugins ==> streamripper voor winamp configureren (geinstaleerde algemeen toepasbare plugins (geladen bij opstarten)