Registered: Apr 2001
Binnekort staat hij waarschijnlijk ook op Djmixes2k. Dus daar kan je hem dan ook vandaan halen
Feb-03-2002 15:44
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
jep er staat er trouwens een op audio galaxy, ik weet alleen niet of het de goeie is. Hij is in inder geval lang. Succes ermee
Feb-03-2002 15:45
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by TimeportE
huh heb je zon rare internet telefoon ofzo.. nou iig VEEEEEEEELLLLL PLEZIER!!!! (tiesto draait nu uuh crystal - new order (lee coombs remix)!!
nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt.
Enne ik vond de meeting wel grappig geloof ik, alleen heb ik gvd nog maar zo weinig kunnen onthouden aan namen en gezichten, maare komp later nog wel.
feestje was wel geslaagd voor mij...
Feb-03-2002 15:50
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Daar is strax de groepsfoto voor. Ik vond de meeting zeer geslaagd, hoop mensen gezien en het private feestje met tijs08 op jan johnston zal ik nooit vergeten
GreetZ, DC
Feb-03-2002 16:26
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
WTF .. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen
Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair
Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten :
Feb-03-2002 16:51
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Heyy,, was gister op DD; het was een SUPERfeest!
Maarre,, nou dus de question.. Weet iemand waar die set staat op internet? (en wil dit met mij delen!!) stuur dan aub ff een pm of mail ([email protected])..
Dank je wel alvast
Feb-03-2002 17:02
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
M'n eerste trance feest en het was meteen een goeie start!!!....hij draaide een schitterende set met veel stijlen (wel vet dat hij techno draaide). Verder was het echt top....er waren veel mensen op de meeting, was wel handig om het gezicht bij de naam te kunnen plaatsen...en sorry donna(je weet wel wrom )
Het laatste uur draaide hij ook vet (urban train, the prophet o.a)
Maar ga nu weer leren voor m'n herkanzingen morgen
Ik zal hieronder een paar van de beste foto's neerzetten.
Helaas werd op een gegeven moment na de laatste foto (die van Dimitri) mijn digicam afgenomen.
Niet fijn, en als reden werd aangevoerd dat deze foto's vaak op internet komen en dat mag dan weer niet (ik weet nergens wat van!! )
De eerste paar uur stond ie achter een doek te draaien. Heel gaaf!!
En toen het doek gevallen was, natuurlijk vuurwerk!!
De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien.
Dit is die knal met de gouden snippers. Bij de oranje had ik mijn camera niet meer.
Have fun!!!
Feb-03-2002 17:14
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by WTB
Hehe, het lijkt erop dat je nog nooit van AudioGalaxy gehoord hebt. Geeft niet, de mensen hier die wel audiogalaxy hebben (en een snelle verbinding) zullen waarschijnlijk wel de set in hun Shared Folder gooien. Met AudioGalaxy kun je je download namelijk 'resumen' iets dat voor de langzame verbindingen (die voor mij bijvoorbeeld) toch wel een must is bij een set van 7 uur. Het maakt me niet echt uit waar ik hem vandaan krijg, ALS ik 'm maar krijg (en zo snel mogelijk ).
WTB.
wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje
Feb-03-2002 17:25
eXos
The Delight
Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit
Feb-03-2002 17:38
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by moogwai
wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje
Originally posted by T.H.C.
nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt.
Enne ik vond de meeting wel
haha ik ken dat probleem!
Ik had zelf dertig keer opnieuw mn password ingevoerd en maar afvragen waarom hij het niet deed. Bleek caps lock aan te staan (per ongeluk ingedrukt toen ofzo, en met die sterretjes zie je dat niet )
Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest