Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Binnekort staat hij waarschijnlijk ook op Djmixes2k. Dus daar kan je hem dan ook vandaan halen

Old Post Feb-03-2002 15:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

jep er staat er trouwens een op audio galaxy, ik weet alleen niet of het de goeie is. Hij is in inder geval lang. Succes ermee

Old Post Feb-03-2002 15:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by TimeportE

huh heb je zon rare internet telefoon ofzo.. nou iig VEEEEEEEELLLLL PLEZIER!!!! (tiesto draait nu uuh crystal - new order (lee coombs remix)!!

nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt.
Enne ik vond de meeting wel grappig geloof ik, alleen heb ik gvd nog maar zo weinig kunnen onthouden aan namen en gezichten, maare komp later nog wel.
feestje was wel geslaagd voor mij...

Old Post Feb-03-2002 15:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Daar is strax de groepsfoto voor. Ik vond de meeting zeer geslaagd, hoop mensen gezien en het private feestje met tijs08 op jan johnston zal ik nooit vergeten

GreetZ, DC

Old Post Feb-03-2002 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

WTF .. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen

Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair

Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten :

Old Post Feb-03-2002 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Heyy,, was gister op DD; het was een SUPERfeest!

Maarre,, nou dus de question.. Weet iemand waar die set staat op internet? (en wil dit met mij delen!!) stuur dan aub ff een pm of mail ([email protected])..

Dank je wel alvast

Old Post Feb-03-2002 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

M'n eerste trance feest en het was meteen een goeie start!!!....hij draaide een schitterende set met veel stijlen (wel vet dat hij techno draaide). Verder was het echt top....er waren veel mensen op de meeting, was wel handig om het gezicht bij de naam te kunnen plaatsen...en sorry donna(je weet wel wrom )

Het laatste uur draaide hij ook vet (urban train, the prophet o.a)

Maar ga nu weer leren voor m'n herkanzingen morgen

Greetz Muppet

Old Post Feb-03-2002 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Arrow FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE

ok, dan alle foto's zijn online en te bewonderen op www.ikgahetjezeggen.com

Ik zal hieronder een paar van de beste foto's neerzetten.

Helaas werd op een gegeven moment na de laatste foto (die van Dimitri) mijn digicam afgenomen.
Niet fijn, en als reden werd aangevoerd dat deze foto's vaak op internet komen en dat mag dan weer niet (ik weet nergens wat van!! )

De eerste paar uur stond ie achter een doek te draaien. Heel gaaf!!

En toen het doek gevallen was, natuurlijk vuurwerk!!

De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien.

Dit is die knal met de gouden snippers. Bij de oranje had ik mijn camera niet meer.

Have fun!!!

Old Post Feb-03-2002 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by WTB

Hehe, het lijkt erop dat je nog nooit van AudioGalaxy gehoord hebt. Geeft niet, de mensen hier die wel audiogalaxy hebben (en een snelle verbinding) zullen waarschijnlijk wel de set in hun Shared Folder gooien. Met AudioGalaxy kun je je download namelijk 'resumen' iets dat voor de langzame verbindingen (die voor mij bijvoorbeeld) toch wel een must is bij een set van 7 uur. Het maakt me niet echt uit waar ik hem vandaan krijg, ALS ik 'm maar krijg (en zo snel mogelijk ).

WTB.

wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje

Old Post Feb-03-2002 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit

Old Post Feb-03-2002 17:38 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by moogwai

wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje

hehe dat is dan ongeveer 100 uur downloaden

Old Post Feb-03-2002 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.

nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt.
Enne ik vond de meeting wel

haha ik ken dat probleem!
Ik had zelf dertig keer opnieuw mn password ingevoerd en maar afvragen waarom hij het niet deed. Bleek caps lock aan te staan (per ongeluk ingedrukt toen ofzo, en met die sterretjes zie je dat niet )

Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest

www.balticbastian.com/

Old Post Feb-03-2002 18:04  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJulius Keijzer - Dreamsweeper (Jelle Faber Mix) [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLoway - "2 Bags Of Grass" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:07.

Forum Rules: