Originally posted by Bl@ckOut
Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk
10 kilometer
Wel een redelijk golvend parcours, maar de tijd die je verliest op de hellingen maak je weer goed tijdens de afdaling. Enfin, zolang je tijdens de afdalingen de motor niet opblaast
Daarstraks trouwens Gladius tegengekomen in de uitslagen van de Antwerp 10 miles. Net geen top 500, en een tijd van 1u08, not bad at all!!
hmm, kben toch niet tevreden hoor. Ik heb veel meer getraind dan vorig jaar, en toch kon (of durfde) ik m'n eigen geen zwaarder tempo opleggen. Ik had achteraf ook niet het gevoel dat ik er 'alles' uit had gehaald.
de plaats zegt zowiezo weinig omdat er veel meer volk meedeed. de tijd, 1 minuutje beter dan vorig jaar... meh =)
May-15-2006 17:32
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
^Damn damn al die mooie initiatieven, nice guys, en congrats Gladius
Me sebiet gaan inschrijven in de fitness..hopelijk heb ik der binnen een uurtje nog zin in...nog maar 2x geweest van de jaar
May-15-2006 18:02
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km heb achteraf niet eens naar men tijd gekeken, was wel 3 minuten sneller dan men broer
maar is wel mooi daar inderdaad, liepen door een sporthal vlak voor het podium waar een orkest aan het spelen was en je kon de muziek langs de kant op voorhand zelf mee kiezen op de website enzo... was leuk
succes dit jaar en hopen op een even stralende zon als verleden jaar
May-15-2006 18:59
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Antony
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km :
Hell yeah!
Toen ik die de eerste keer meedeed stond ik realtief vanachter bij de start, en het heeft exact 2 minuten geduurd voor ik eigenlijk over de startlijn kon vertrekken. Die 2 minuten kwamen toen wel mooi bij bij m'n eindtijd En als je zo laat vertrekt loop je de eerste 3 kilometer toch constant volk voorbij tot je eindelijk bij een groep komt die uw eigen tempo loopt...
Dit jaar toch iets meer naar voren proberen te vertrekken
Originally posted by domineesje
Hoogte: 1,69m
Gewicht: 50 - 51 kg
BMI: 17.9 - 18
kantje boord ondergewicht
streef ==> tegen 31/12/2006, 52 - 53 kg ('t zal moeilijk gaan ze)
Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden
Hoe zit het met de anderen en hun streven?
Oct-15-2006 18:26
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Ik zit ondertussen aan de 50...
hopelijk mog 4 erbij binnenkort
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Oct-15-2006 18:27
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Heh, heb deze thread nooit gezien
Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin
De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer
Oct-15-2006 18:33
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Pumaz
Heh, heb deze thread nooit gezien
Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin
De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer
dat zeggen de mensen rap, maar een dokter??? zo'n dwaashoofd
Oct-15-2006 18:35
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ?
Oct-15-2006 18:37
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Pumaz
Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ?
neen omdat een jaar of twee me iemand daar mee ziek gemaakt heeft met te zeggen, ge hebt anorexia (jaloesi was't), en hoe meer ik at hoe meer ik mijn gewicht verloor, dat mens maakte zelf alledagen havermoutpapjes met veel suiker, ik lust geen zoetige plakdingens
en ja, toen ik u zag, was me dat opgevallen
Oct-15-2006 18:49
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by domineesje
Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden
Hoe zit het met de anderen en hun streven?
stoppen met roken helpt daar ook voor ze