Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flanker
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2005

Trevligt att höra att man direkt får bli "en i gänget"! Ser otroligt mycket fram emot denna första kryss... Blir den så bra som jag räknar med så tänker jag givetvis hänga med på augusti-kryssen också!

Old Post May-07-2006 18:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Flanker Click here to Send Flanker a Private Message Add Flanker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Pjox
Hur mycket pengar kan man räkna med att man kommer bränna?

Jag upptäckte nyligen att jag har inte så värst mycket pengar...
Jag kan ju inte påstå att jag planerat min ekonomi så värst bra denna vår

Det är väldigt beroende på var du kommer ifrån...Vi som bilar upp måste dela på bensinkostnad. Ca 300 spänn/skalle samt hotell som går på ca 500/skalle. Utöver detta måste vi ha föda. Ni som är från Stockholm kan så gott som bortse från desssa kostnader...allt annat beror ju helt och hållet på hur mycket du spenderar på taxfree och om du sedan orkar ta dig ner till hytten för att dricka en grogg eller om du slänger ut 100 spänn i baren på en drink. Den som inte alls dricker alkohol kan komma undan ganska billigt.

www.laszlo.se

Old Post May-07-2006 18:11 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xPROXYx
tranceaddict

Registered: Dec 2004

ja har räknat ut min ekonomi noga inför denna kryss
mat=100kr
parfym=600kr
sprit= ca 1500kr
dvs 2200

man måste ju köpa lager tills midsommar

Old Post May-07-2006 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for xPROXYx Click here to Send xPROXYx a Private Message Add xPROXYx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jävlar i havet...600 kronor parfym för en kryssning? Tappar man bort dig så är det bara att följa doften Mina favvoparfymer börjar också ta slut nu - alla på en gång också. Jävla skit...

www.laszlo.se

Old Post May-07-2006 19:12 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

VA faen! tyckte jag fick mail från monday bar för inte alls länge sen utan att dom nämnde någon spring cruise. Eller det kanske stod nära botten.

Old Post May-07-2006 20:44  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Yeah om 1 vecka e man förmodligen rätt slut vid den här tiden .. börjar bli bra sugen nu faktiskt, fett me skoj ska d bli

Old Post May-07-2006 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Braxen
Yeah om 1 vecka e man förmodligen rätt slut vid den här tiden .. börjar bli bra sugen nu faktiskt, fett me skoj ska d bli

Gah jag kommer att behöva en helg direckt efter nästa helg..

Tack proxy för din lilla uträkning
Jag bör ju klara mig tycker jag...

Old Post May-07-2006 23:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flanker
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by mjz
VA faen! tyckte jag fick mail från monday bar för inte alls länge sen utan att dom nämnde någon spring cruise. Eller det kanske stod nära botten.

Nä, de nämner inte kryssningen i nyhetsmailet, det som de ska informera om är väl redan informerat och de väljer att promota alla de andra festerna de har vilket är fullt förståeligt.

Old Post May-08-2006 06:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Flanker Click here to Send Flanker a Private Message Add Flanker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

ja dom tjänar ju inget på att lägga ner massa tid på att hypa kryssen ännu mer när den redan e slutsåld. dom som har biljett vet nog redan vad som väntar eller kan tänka sig

batteries not included.

- dave

Old Post May-08-2006 06:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

undrar om man kan fixa presspass denna kryssen också.. hmmm..

Old Post May-08-2006 14:33  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gjorde en liten bild så folket hittar till SWE-TA meet up

Styrbord (höger era landkrabbor) sida vid spelautomaterna, bakom dansgolvets övre däck, nära baren.
http://rya.mine.nu/SWETAmeetup.gif
Sen går vi ut på däck och tar ett gemensamt kort likt kortet nedan !

Vilken tid?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-08-2006 14:45  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe
undrar om man kan fixa presspass denna kryssen också.. hmmm..

Då bör du maila Staffan på MB snarast !

quote:
Originally posted by Aendy
Vilken tid?

Står på bilden

Old Post May-08-2006 14:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller Tune!!!! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD-Pulse - July Sunset [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:46.

Forum Rules: