Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

sådär, nu är min mix påväg upp...blev faktiskt riktigt nöjd med den

60:02 blev min...TAJMING

www.laszlo.se

Old Post Feb-28-2006 19:32 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ås... menar Laszlo on the mic

nu slutar ni upp att göra narr av mig och min småländska

www.laszlo.se

Old Post Feb-28-2006 19:44 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
nu slutar ni upp att göra narr av mig och min småländska

min mic är ju sönder förvisso, annars är ju jag minst lika mycket smålänning som dig :P

Old Post Feb-28-2006 20:39  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

..Har vi kommit fram till nått ?

Old Post Mar-01-2006 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

jag hade denna som intro för varje DJ när vi körde GHF's Anniversary Weekend
http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=...M91C4NCWS5ZJ23P

Old Post Mar-02-2006 17:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Nu har jag äntligen fått tillbaka min bärbara dator från service.
Jag hade gjort en mix tidigare men det hade då endast min gamla dator med ett urgammalt ljudkort som hackade (se detta forum flik 8).
Nu har jag dock gjort om denna mix igen 4 dagar efter deadline.
Finns det någon möjlighet att man kan få vara med ändå på detta festival trots att man är 4 dagar sen? Var ju med förra gången och skulle jättegärna vilja vara med igen. Vad tycker ni?

Old Post Mar-03-2006 20:52 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

^^ Absolut, släng upp den .. eftersom vi ändå inte kommer överens om nått så kan vi väl köra nästa vecka ?

Old Post Mar-03-2006 21:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001
Drunk

OK - tack! Upploader den nu.

Old Post Mar-03-2006 21:08 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad är sagt nu ? Kör vi denna vecka som kommer eller veckan därpå... alltså vecka 10 eller 11 eller nån annan vecka ?
http://www.vecka.nu

Vilka dagar ? Tider ?

Jag kommer slänga med en mix iaf nu

14 DJmixar finns... 15 med min

Braxn
Christian Ö
DJ P.A.
Fred Acler
InterCity
Jeremy H
Jofawe
Laszlo
Patrik
Rebel9
Scul
Taste
Vizay

Vem är Patrik ?

En del mer eller mindre okända ansikten... hoppas alla kan bli lite mer aktiva nu

Skulle va kul om alla kunde göra en custom-made DJ-CV för "SWETA Mix-Festival"

Buhh för anonymitet !!!

Old Post Mar-04-2006 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Det är jag som är Patrik. Eftersom jag inte spelar Trance längre så kör jag numer under eget namn.

För att folk ska få tid att skicka brev till vänner och bekanta om deras speltider så föreslår jag att vi kör hela kalaset vecka 11.
Mån, Tis, Ons från kl 19 och fråmmåt, beroende på hur många set vi måste spela per dag för att få ihop det.

Old Post Mar-04-2006 18:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Gate 42
För att folk ska få tid att skicka brev till vänner och bekanta om deras speltider så föreslår jag att vi kör hela kalaset vecka 11.
Mån, Tis, Ons från kl 19 och fråmmåt, beroende på hur många set vi måste spela per dag för att få ihop det.

Låter ju skitbra tycker jag!

Alltså, vecka 11, måndag från kl 19 och frammåt.
Sen kör vi till och med onsdag..

4 eller 5 mixar per dag?
Blir väl lite drygt om de ska spelas efter kl 23 va?

Old Post Mar-04-2006 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by jofawe
Låter ju skitbra tycker jag!

Alltså, vecka 11, måndag från kl 19 och frammåt.
Sen kör vi till och med onsdag..

4 eller 5 mixar per dag?
Blir väl lite drygt om de ska spelas efter kl 23 va?

ja eller hur, 4 mixar ( eller 4 h) per dag är bra, annars blir det för mycket och för sent

www.myspace.com/christianohman

Old Post Mar-04-2006 19:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from old Oakey set? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJerome Sydenham & Dennis Ferrer - Timbuktu (Pan African Electro Dub) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:11.

Forum Rules: