|
|
|
|
 |
TranceSeeker
Laurent garnier Addict

Registered: Dec 2001
|
|
|
Over smaak valt niet te discussieren, en over de uitkomst van de behaalde positie in Griekenland al evenmin.
Ryan met een superdeluxe eurosonggehalte of GlamRock.
Ik stel me het nummer van Els in het Russisch voor...super toch? 
De uitkomst zal toch niet te voorspellen zijn.
Maar Xandee en dit ligt in hetzelfde straatje, en daar moet men maar conclusies uit trekken.
Anyway als Ryan wint, ben ik zeker niet teleurgesteld.
Ik vind dat we verschillende keuzes hebben om te sturen, Evrard en La Shakra komen ook nog.
Vorig jaar was er één favoriet en die won, terwijl ze Amoré Loco hadden moeten sturen, twas origineler, maar de hype en de éénwording rond het liedje van Xandee was zo groot dat de Belg even vergat dat ze eigenlijk iets origineels moesten sturen en niet iets waarmee ze goed vertrouwd zijn, hetzelfde geldt voor Kate Ryan nu.
Langs de andere kant, kan het enorm aanslaan voor Europa, net zoals Perez (Bagger) maar dat kan je absoluut niet voorspellen.
Als ik dan moet kiezen dan kies ik voor originaliteit

Best of the best:
Laurent Garnier - sambu
|
|
Feb-06-2006 10:25
|
|
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Feb-06-2006 15:46
|
|
|
 |
 |
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
|
|
|
Het genre van Kaye Styles is ook absoluut mijn genre niet maar ik vind het wel een betere productie dan de nummers van Kate Ryan en Belle Perez. Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer. La Sakrah moet ik nog is horen om een goed oordeel over te kunnen vellen.
Algemeen gezien vind ik het niveau nu toch verbazend hoog...andere jaren zit de finale nog vol met Vanessa Chinitors en consoorten.
|
|
Feb-06-2006 18:27
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:25.
Forum Rules: