 |
|
|
|
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
Location: Ternat
|
|
|
| quote: | Originally posted by InTeXoR
het stond al vast dat ik ging met wat volk, en nu blijkt de line-up ook nog goed mee te vallen voor mij. vind het wel grappig dat er weer zoveel commentaar is, ondanks dat ik mij thans meen te herinneren dat half BETA voor M.I.K.E. op Sensation zat te zagen, en als hij er dan staat is hij geen €40 waard of kunt ge hem toch genoeg op andere plaatsen zien, bedoel rofl waar slaat dat nu op Of iedereen wil Belgische namen, er staan er 3 op de affiche en dan is het niet genoeg, of zijn het niet de namen die je wou horen 
dat ze nooit voor iedereen goed kunnen doen is normaal, maar nu worden ze bij ID&T toch wel echt zwaar afgebroken ondanks een vrij degelijke line-up af te leveren. vraag me echt af of het veel had uitgemaakt als PvD wel had toegezegd, al doet het je natuurlijk geen goed als je 2 jaar op rij de headliner niet geboekt krijgt.
op naar de 15e april dan maar zeker. |
joa, da is na wel Mor ja, ik heb men recente mening over mike al gegeven. Alleen voor marco V zou ik gaan. En eerlek gezegd, ik heb geen witte broek, ik ga zo niet om met mensen die zich WIT kleden, zijn meestal nogal randdebielen Dus dan zou ik nog een broek moeten gon kopen... Denk dat ik ga passe.
|
|
Mar-10-2006 20:22
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
Mar-10-2006 20:24
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
Location: Ternat
|
|
|
Mar-10-2006 21:25
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Mar-11-2006 13:23
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:55.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|