wow, wat een lineup, en der moete nog 10 name bij oo hopelijk armin en filterheadz op de mainstage
quote:Originally posted by DJ Sid wow, wat een lineup, en der moete nog 10 name bij oo hopelijk armin en filterheadz op de mainstage Liefst ja, want vorig jaar was 't in de Versuz tent echt niet te doen.
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
I love ID&T
fuck man, da is ier nie meer normaal he grote naam: paul van dyk? daar onderhandelen ze voor ieder id&t evenement mee zei je..
Met grote naam bedoelt Fred James Holden denk ik
voor mij ook goed hoor, maar waar komt die lijst opeens uit eigenlijk?
Wat een line-up! Damn en hier ben ik niet bij, klotig. Vond die datum van vorig jaar beter, ben die periode dan niet op reis
Monika Kruse en Gayle San mogen ook nog eens komen. Daar heb ik ook nog goede herinneringen aan
quote:Originally posted by DJ Sid hopelijk armin en filterheadz op de mainstage yep tip ivm onderhandeling was 'Tomorrowland at the controls', dus idd... (gaan niet blijven achter PvD zen gat aanlopen he, maar hij was dus idd weer gevraagd)
___________________ http://www.mytrance.be
quote:Originally posted by Bl@ckOut Met grote naam bedoelt Fred James Holden denk ik fred james holden? ooooow ik dacht altijd dat james zen voornaam was.
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
wat meer prog plz Infusion live ofzo Moshic edit: zo wa meer dance valley/dour achtig Nathan fake wat d 'n b Jesper Dahlback Cattaneo Howels en de rest van swed house mafia club De Swed prog scene Son Kite Vibrasphere Ticon and friggin '00' Fleming !!
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
Last edited by Eagle` on Apr-10-2006 at 22:12
quote:Originally posted by Dj Mike Foston Ferry Corsten !!!!!!!!!!!!!!! Armin Van Buuren !!!!!!!!!!!!! Scot Project Paul Oakenfold Markus Schulz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mark Norman vs Cor Fijneman !!!!!!! Menno De Jong vs. Estuera !!!!!!!!! Phynn vs. Fred Baker !!!!!!!!!!!!!!