|
| quote: | Originally posted by tango
Bron!? Of was dit een soort van request?
[EDIT]Nevermind, van partyscene.nl
Danny Tenaglia
Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer!
De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is.
Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te creëren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat dé DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt!
Morgen hier meer info…[/EDIT]
Ben benieuwd wat Jerry hierover te melden heeft |
ok, hier ben ik dan eindelijk 
wilde dit al eerder plaatsen (op GC natuurlijk) maar dat werd me door de medewerker van UDC die het me vorige week vertelde sterk afgeraden. 
Ze vertelde me dat hij op mainstage zou draaien. nou hoop ik dat ze dit verkeerd heeft, want dan gaat het zeker maar om een korte set (er staan al veel namen op de main) en dan zal hij ook zeker niet doen waar hij bekend om staat: duistere lange sets die je eigenlijk moet horen in 1 of ander donker hol.
Ik heb Tenaglia een keer of 5 gehoord. 2 keer meer dan 12 uur. Andere keren een 6 uur set en zelfs een keer een 2 uur set. Het kwam voor mij over alsof die man pas in zijn element raakt als hij langer dan 6 uur staat te draaien. Die kortere sets zijn niks bijzonders.
Als hij dan ook op de main staat voor een 2 uur set zal hij de hooggespanne verwachtingen die door alle verhalen niet kunnen waarmaken en waarschijnlijk een zomers setje neerzetten. Ik ga dan ook gewoon naar Extrema. 
|