|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by tijs08
Jaja, ik ga zowieso, vandaag ff 20 kaartjes gehaald, kheb een gave klas
Vandaag project afgerond dus deze hele week vrij verder
Vorige keer, Armin was echt super, en de huis dj: Mark Stable is ook heel goed, vorige keer niet eens gemerkt dat Armin al 1,5 uur pleite was
Als je gaat kunnen we misschien ff meeten, is altijd lache TA te kennen, en volgens mij was jij ook op DD maar kheb je niet gezien!
oja, tis tot 5 uur dus als je naar Spijk terug moet hoef je maar een half uurtje te wachtn op de metro, als je met ov gaat dan
greetzzz |
Ja,, ik vrees dus dat t feest niet doorgaat.. Al die standaardverhalen weer: ik heb geen geld, geen zin, geen tijd.. WAT MOET IK HIER NOU MEE????
Maar ja,, volgende maand dus wel naar Marco V, en dan neem ik Lex ook mee dus dan wordt t toch nog een meeting haha
Enne,, Armin was idd errug gaaf, en die huisdj ook.. Enne,, vergeet de vrouwen nie hè,, die waren ook toppie 
Ltr!
|
|
Feb-07-2002 12:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja,, ik vrees dus dat t feest niet doorgaat.. Al die standaardverhalen weer: ik heb geen geld, geen zin, geen tijd.. WAT MOET IK HIER NOU MEE????
Maar ja,, volgende maand dus wel naar Marco V, en dan neem ik Lex ook mee dus dan wordt t toch nog een meeting haha
Enne,, Armin was idd errug gaaf, en die huisdj ook.. Enne,, vergeet de vrouwen nie hè,, die waren ook toppie 
Ltr! |
Zonde zonde zonde.........
Het was echt weer een super feestje in off corso!!!
1 HEEL GROOT MINPUNT: Gielen was ziek dus kwam Jurgen (gelukkig maar 1,5 uur, dus ff wezen loungen, het kon de pret ehter niet drukken)
Verder waren er weer een heeeeleboel mooie vrouwens, en was de muziek weer SUPER, nog ff met die huis dj gesproken en echt een toffe gast (drifting away heeft ie dur ook ff opgegooit speciaal voor mij )
Oja RAYMOND ook een TA was er ook maar kheb hem niet gezien (sorry guestbook van dance again niet meer gecheckt voor donderdagavond), word volgende x dan best een aardige meeting: Ik, Raymond, Jappio, Dj Lex..... en iedereen is verder welkom natuurlijk.
See ya next time
Feb-08-2002 23:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:32.
Forum Rules: