Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > In Search Of Sunrise 5
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj Elof
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Gent

quote:
Originally posted by Phortastic
totaal de reply die ik van u verwacht had dj Elof


Net zoals jullie mag ik ook mijn mening zeggen.

Old Post Apr-02-2006 01:30 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

Trouwens, het argument van "de nr 1 dj van de wereld" slaat wel op niks. het is niet omdat hij in die populariteitspoll boven een armin staat dat hij ook betere mixcompilaties MOET afleveren dan van buuren. ter vergelijking: britney spears was op een bepaald moment het populairste popsterretje van deze aardkloot, maar dat was ook niet omdat ze technisch gezien het best kon zingen he...


___________________

Old Post Apr-02-2006 09:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

quote:
Originally posted by dj Elof
En dan maar klagen dat het slecht gaat met trance, als zelfs de die hards hun idolen afbreken en omschrijven als een "amateur dj die zelfs niet in de pre selectie van een Beta contest zou geraken".

Dat is nu eens helemaal zo... Tegenwoordig is er niks meer goed als het puur trance is. Ik vind dat elof hier een punt heeft. En natuurlijk is de nr 1 zijn van de wereld in een populariteitspoll weinig zeggend over de kunsten van de DJ, maar(zoals dat al zoveel gezegd geweest is) als elkeen van jullie zouden kunnen wisselen met tiesto (en zijn bankrekening), zouden jullie geen moment twijfelen.

Tiesto doet misschien niet 100% wat wij van hem verwachten, maar hij doet wel wat het overgrote deel van de andere mensen van hem verwachten(zie zijn bankrekening), en dat terwijl hij toch nog min of meer trance promoot. Isos is toch vrij toegankelijke trance voor het grote publiek, misschien dat het enkele mensen aanzet een beetje dieper te graven in het genre... Dat kan toch geen kwaad?

En besides, Ik zou tiesto verkiezen boven eendert welke andere dj furax van deze wereld

(weer zo onoverzichtelijk geschreven.. )

Old Post Apr-02-2006 10:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

quote:
Originally posted by Tiger777
Dat is nu eens helemaal zo... Tegenwoordig is er niks meer goed als het puur trance is. Ik vind dat elof hier een punt heeft. En natuurlijk is de nr 1 zijn van de wereld in een populariteitspoll weinig zeggend over de kunsten van de DJ, maar(zoals dat al zoveel gezegd geweest is) als elkeen van jullie zouden kunnen wisselen met tiesto (en zijn bankrekening), zouden jullie geen moment twijfelen.

Tiesto doet misschien niet 100% wat wij van hem verwachten, maar hij doet wel wat het overgrote deel van de andere mensen van hem verwachten(zie zijn bankrekening), en dat terwijl hij toch nog min of meer trance promoot. Isos is toch vrij toegankelijke trance voor het grote publiek, misschien dat het enkele mensen aanzet een beetje dieper te graven in het genre... Dat kan toch geen kwaad?

En besides, Ik zou tiesto verkiezen boven eendert welke andere dj furax van deze wereld

(weer zo onoverzichtelijk geschreven.. )


Hier hebt ge gelijk, maar Elof zijn reply komt over alsof alle commentaar die reeds gepost op niets slaagt, flauwekul is en dat je geen negatieve comment mag geven op de nieuwe ISOS.

ALs er bepaalde dingen storen in ISOS mag dat gezegd worden. En het feit dat deze cd nog eens zo kritisch bekeken wordt, is gewoon een gevolg van de sublieme eerste ISOS. En eens je een standaard gezet hebt, verwachten mensen steeds meer (op toch op zen minste hetzelfde niveau). Moest deze compilatie anders heten, zouden de verwachtingen ook al minder hoog geweest zijn.

Dus, ja, Tiësto is nog steeds een uithangbord voor trance, maakt het toegankelijker voor mensen en dergelijke, maar dat wil niet zeggen dat ge het niet moogt zeggen als iets negatief is. En ISOS heeft enkele sublieme nrs er op staat (imo), maar heeft ook minpunten. En of Tiësto nu enkel naar het geld kijkt of niet, als die minpunten er zijn, mogen ze aangehaald worden. Het is trouwens niet alsof hij het zich neig zal aantrekken.

Old Post Apr-02-2006 11:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

^^ jaja, ok, kritiek hebben is geen probleem he.. maar de wereld is nu eenmaal niet perfect. Zo ook met muziek, tenzij je de muziek zelf gemaakt hebt, kun je altijd en op alles kritiek spuien. Ik wil maar hebben dat het onbegonnen werk is op kritiek beginnen te geven op DJ furax en dergelijke. Tiesto pwns alle furaxen joeng

Old Post Apr-02-2006 11:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

quote:
Originally posted by Tiger777
^^ jaja, ok, kritiek hebben is geen probleem he.. maar de wereld is nu eenmaal niet perfect. Zo ook met muziek, tenzij je de muziek zelf gemaakt hebt, kun je altijd en op alles kritiek spuien. Ik wil maar hebben dat het onbegonnen werk is op kritiek beginnen te geven op DJ furax en dergelijke. Tiesto pwns alle furaxen joeng


Aske moet beginnen met op die mannen kritiek te geven, komt ge met gans u levensduur nog niet toe om duidelijk te maken hoe hard die sucken

Old Post Apr-02-2006 11:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Gent

Tuurlijk mag en MOET er kritisch gekeken worden, maar er mag niet overdreven worden. Als een dj er één beat naast zit of een overgang trainwhreckt is het alsof hij de grootste amateur is die er bestaat. Wel guess what... dj's zijn ook maar mensen.

Voor CD compilaties mag het zelfs nog wat kritischer zijn, zeker en vast. Maar ofwel maak je in de studio een volledig uitgekiende computer mix die technisch perfect in elkaar zit met alle toeters en bellen ofwel doe je het anders. Either way, het is nooit goed hier.

Denken jullie nu echt dat men bij Blackhole gezegd heeft: "zeg tijs, jong wat doede vanavond? geen goesting om wat plaatjes in elkaar te smijten, goh mixen moet je niet doen hoor, 't verkoopt van zijn eigen wel". Komaan hé...

Wreed hoe ik er mij tegenwoordig kan in opjagen in zo'n dingen. Een fout of één slechte mix en je bent een slechte dj. Het ergert mij vooral omdat 90% hier op het forum zelf dj't en eigenlijk zou moeten weten dat je goeie, slechte en andere dagen hebt. Oh ja, 't gaat mij hier niet om mijn gelijk of ongelijk te halen, 't gaat mij gewoon over de mentaliteit die er in trance heerst.

Old Post Apr-02-2006 12:22 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Genk

Sommige tracks van isos 5 vind ik wel super, sommige wat minder (mag ook gezegd worden), en dat is wel een beetje spijtig. Maar aan de andere kant is het haast onmogelijk om elke track of overgang perfect te mixen


___________________

Old Post Apr-02-2006 12:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Devil_Dante Click here to Send Devil_Dante a Private Message Add Devil_Dante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by dj Elof
Wreed hoe ik er mij tegenwoordig kan in opjagen in zo'n dingen. Een fout of één slechte mix en je bent een slechte dj. Het ergert mij vooral omdat 90% hier op het forum zelf dj't en eigenlijk zou moeten weten dat je goeie, slechte en andere dagen hebt. Oh ja, 't gaat mij hier niet om mijn gelijk of ongelijk te halen, 't gaat mij gewoon over de mentaliteit die er in trance heerst.


Nu haal je events en compilaties door elkaar. Als je een slechte dag hebt als je de compilatie ineen mixt, doe je het een andere dag gewoon overnieuw. Dat zelfrespect en respect voor je job moet je als dj toch hebben, neem ik aan? Ik kan me echt niet voorstellen dat Tiësto tevreden is met wat hij hier heeft afgeleverd, tenzij de omstandigheden zich niet leenden tot een betere mix (druk tourschema, etc.).

En het gaat niet om 1 fout hé, maar om meerdere. Voor mij blijven het nog steeds gewoon schoonheidsfoutjes, maar vele schoonheidsfoutjes maken een grote teleurstelling.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Apr-02-2006 14:29  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer



Registered: Jun 2004
Location: Yellow

quote:
Originally posted by TOR
Nu haal je events en compilaties door elkaar. Als je een slechte dag hebt als je de compilatie ineen mixt, doe je het een andere dag gewoon overnieuw. Dat zelfrespect en respect voor je job moet je als dj toch hebben, neem ik aan? Ik kan me echt niet voorstellen dat Tiësto tevreden is met wat hij hier heeft afgeleverd, tenzij de omstandigheden zich niet leenden tot een betere mix (druk tourschema, etc.).

En het gaat niet om 1 fout hé, maar om meerdere. Voor mij blijven het nog steeds gewoon schoonheidsfoutjes, maar vele schoonheidsfoutjes maken een grote teleurstelling.

Dikke vette +1

Old Post Apr-02-2006 14:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by dj Elof


Voor CD compilaties mag het zelfs nog wat kritischer zijn, zeker en vast. Maar ofwel maak je in de studio een volledig uitgekiende computer mix die technisch perfect in elkaar zit met alle toeters en bellen ofwel doe je het anders. Either way, het is nooit goed hier.

Mjah, je hebt gelijk als ISOS 5 een livemix had geweest. Maar het is een voledig uitgekiende computermix die technisch perfect had kunnen (en moeten) zijn. Maar dat is het niet, en dat is het hem nu net. Als dit een livemix was geweest, dan hadden die kleine foutjes best vergeven kunnen worden, hij is idd maar een mens. Maar als hij zelfs met Ableton en al zijn andere mogelijkheden nog zo'n middelmatige mix aflevert, doen moet toch niemand dat probleemloos aanvaarden?

En ja, ook +1 op TOR dus


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Apr-02-2006 15:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

je kan Tiesto toch ook als een bedrijf zien. Een bedrijf kan het zich ook niet veroorloven om serieuze fouten te maken.

En iedereen heeft wel een punt hier hoor. Wij zijn een forum waarop velen dag in dag uit naar trance luisteren. Wij zijn bijgevolg ook te kritisch voor ocharme een stom mixfoutje. Maar langs de andere kant vind ik die kritiek dan weer terecht.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Apr-02-2006 16:10  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > In Search Of Sunrise 5
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDutch Dimension unknown... again [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWorakls - Adagio For Square (Original Mix) [2015]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!