Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!
אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים....
קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף...
דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה
מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-09-2002 16:18
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
מעניין אם אתם מכירים:
שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?
אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא"
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-09-2002 16:20
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מעניין אם אתם מכירים:
שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?
אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא"
לקח לי זמן לקלוט שזה מפסיק ולא מספיק
ועוד שניה לקלוט את הבדיחה
Apr-09-2002 18:44
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים....
קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף...
דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה
מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט
אז אני אידיוט וגאה בזה
הבדיחה הזאת דווקא הצחיקה אותי
Apr-09-2002 19:12
eran
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Israel
woohoo!
Apr-09-2002 19:15
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות
___________________
.
Apr-09-2002 21:32
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות
אמת.
וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-09-2002 21:34
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אמת.
וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים...
זה נכון ביותר אחי
היום בטקס אני פשוט חטפתי מלא פעמים צמרמורת כי נזכרתי בכל מיני קטעים קשים שהיו שם
גם הטקס היה עם ילדים מהשכבה שלי שהם קראו קטעים מהטקסים שעשינו שם ודיברו על החוויות משם... זה היה מרגש
אתה חייב ללכת לזה אחי
גם שמעתי שיש כאלה שזה לא עושה להם כלום בהתחלה ופתאום אחרי כמה חודשים הם מתחברים לזה ממש ומרגישים אחרת... אצל כל אחד זה שונה
___________________
.
Apr-09-2002 21:59
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
ואלה היו לי צמרמורות, אבל ממש רק מחלק אחד בטקס אתמול
וזה היה שידידה שלי מהשכבה שרה את
"אמא או אמא חבקיני חזק.."
ועוד קטע שחבר טוב שלי דיבר קטע על ילד שמחפש את אבא שלו
ולילד הזה אין אבא....
אז זה היה חזק והוא כזה התרגש....
___________________
Never again.
Apr-10-2002 11:17
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות
אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים
Apr-10-2002 14:15
SimonP
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by yahel222
די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות
אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים