 |
|
|
|
 |
Flotser
|Roots| Addict

Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל |
בואו ננתח את הבעיה לעומקה,
shell we?
יש להבדיל בין קהל לקהל
יש קהל של מתלהבים ושל נערות אמטיוי
mainstreem
ובילבורד
והמצעד של 99 אפאם וכל החרא הזה
ויש קהל חכם, שמבין במוזיקה
קהל גם שקשה יותר לקנות אותו,
אבל זה קהל שבאמת יודע להאריך אומנים
אני חושב אמנים כמו טומקראפט שיוצרים דברים שהם יותר סגנון אנדרגראונד, יוצרים לקהל השני שאמרתי...
די די ולאסגו, .... כנראה ראו (הם או חברות התקליטים שלהם) את ההזדמנות של לפנות לקהל הראשון, מלאאאא כסף.
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|
|
Feb-17-2003 20:26
|
|
|
 |
 |
m0sh
Ibiza 05'

Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
|
|
|
Feb-17-2003 20:40
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:35.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|