Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > התמסחרות של טראקים
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:
Re: התמסחרות של טראקים

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו

עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן

ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על

זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


היה גם את ה
freeloader

Old Post Feb-17-2003 20:05 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?


התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post Feb-17-2003 20:16  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Vortex_SA
התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל


בואו ננתח את הבעיה לעומקה,
shell we?

יש להבדיל בין קהל לקהל
יש קהל של מתלהבים ושל נערות אמטיוי
mainstreem
ובילבורד
והמצעד של 99 אפאם וכל החרא הזה

ויש קהל חכם, שמבין במוזיקה
קהל גם שקשה יותר לקנות אותו,
אבל זה קהל שבאמת יודע להאריך אומנים

אני חושב אמנים כמו טומקראפט שיוצרים דברים שהם יותר סגנון אנדרגראונד, יוצרים לקהל השני שאמרתי...
די די ולאסגו, .... כנראה ראו (הם או חברות התקליטים שלהם) את ההזדמנות של לפנות לקהל הראשון, מלאאאא כסף.


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Feb-17-2003 20:26  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?

סקוטר ופיטר לוטס עשו כל מיני דברים לפני שהגיעו לטופ טנים למיניהם


___________________
Check My Music

Old Post Feb-17-2003 20:32  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!

זה הקהל שהתכוונתי

הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3


אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Feb-17-2003 20:40 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!

זה הקהל שהתכוונתי

הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3


אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!


(מאיפה לך למי הוא תכנן את זה? (עזוב אני סתם ילדותי


מה שאני אומר זה שתראה את פיט לוטס למשל, גם הוא עשה כל מיני רמיקסים וטראקים פה ושם והנה פתאום כמה מהם בראשי המצעדים ובכל רחבה.

לסקוטר גם יש כמה אלבומים שלא הצליחו בקנה מידה מסחרי גדול והנה יום אחד גם 4 להיטים שלהם הגיעו למכירות מרשימות.

מוש, טראקים מתמסחרים, זה עבר על טומקראפט. הרי בעצם מה שמתאים לקהל = מסחרי לא?


___________________
Check My Music

Old Post Feb-17-2003 22:00  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel
Re: Re: התמסחרות של טראקים

quote:
Originally posted by Shahar
היה גם את ה
freeloader


אני מקווה מאוד שאתה צוחק שהוספת את זה!!
למה הפוסט שלי נכתב לפני שנה!!!!!!!!!!


ועודד... למה ללכת סחור סחור
לך ישר אל מה שמוש אוהב...
מוש עד לא מזמן אהב את פולסדרייבר... מזה אהב... חלה עליו
ושים לב איפה פולסדרייבר היום מככב... בכל מועדון שיש
ושים לב עם איזה שירים
רמיקס לוויאג' וויאג'
רמיקס לווראבר יו אר
רמיקס לריט'ם אוף דה נייט
ויש עוד...
בקיצור... הכי ממוסחר שיש

אז מוש... אני בטוח שתסכים איתי שפולסדרייבר של פעם לא היה ממוסחר כל כך ועכשיו הוא כן...
אולי זה בדיוק ההתחלה של מה שקורה לטומקראפט
תחשוב על זה


___________________
.

Old Post Feb-17-2003 22:55 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה

טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...

מה הקשר לפולסדרייבר ???
הוא תמיד היה מסחרי וגם אם לאחרונה הוא נהיה יותר מסחרי
תמיד הוא היה מסחרי מספיק ומוש פשוט שינה והתפתח
בטעם שלו ...

לא מבין מה רע בזה ואיך זה קשור לטומקרפט ?
אני ממש שמח בשבילו שהצליח לו עם לונלינס ...
אני מאוד מעריך את טומקרפט כאמן ובאמת כמו שמוש הביא יש לו יצירות
גדולות


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-17-2003 23:18  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה

טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...



אתה לא יכול להגיד שאני טועה כי לא אמרתי בצורה חד משמעית כלום
נתתי רק חומר למחשבה של מה שיכול לקרות
נכון שכרגע הוא לא מסחרי
אבל את לונלינס כבר משמיעים בכל חור אפשרי...
עזוב אחי זה לא ויכוח כי לעת עתה אני מסכים איתך
אבל יכול להיות שבעתיד המצב יהיה כמו שאמרתי כרגע... ושוב פעם אל תתפוס אותי במילה שזה מה שאני חושב שיקרה כי זה לא
נחיה ונראה בקיצר


___________________
.

Old Post Feb-17-2003 23:22 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...

טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !

חרוז !


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-18-2003 00:39  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...

טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !

חרוז !


חבר'ה משום מה אתם מקשרים בין הרמה של טראק לרמת המסחור שלו... אין קשר ביניהם בשיט.
זה שטומקראפט השקיע הרבה בטראק והטראק ברמה טובה זה לא בהכרח אומר שכולם ישנאו אותו ורק אנחנו נשמע ונגיד יא טראק טוב רק אנחנו אוהבים ואנחנו יותר חכמים מהעדר.


___________________
Check My Music

Old Post Feb-18-2003 16:33  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

מי קישר ?

כל עוד האמן לא מוכר את עצמו בשביל להתמסחר
זה מוריד את מה שנקרא רמת המיסחור לדעתי ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-18-2003 18:50  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > התמסחרות של טראקים
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:35.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!