Originally posted by eieregooie
Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend.
Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen.
Dec-16-2006 09:55
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by magrec
Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen.
Whoa, ok. Hopen dus dat ie er snel boven op komt. Ik wens hem in ieder geval succes ermee.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Dec-16-2006 11:00
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Maar ....
Als je last van je nek hebt kan je toch wel op een monitor kijken en je vingers over een toetsenbord bewegen ??
(niet dat ik erg actief ben..hahaha)
Dec-17-2006 23:15
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ik kan me zo voorstellen dat het niet de meest ideale hgouding is als je last van je nek hebt. Maar goed... dan moet je er ook nog wel zin in hebben natuurlijk
Dec-18-2006 00:14
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Sja,maar als je in een revalidatie-kliniek zit lijkt t me toch wel een ietsepietsje anders dan "gewoon last van je nek hebben" anders kunje t thuis wel af met wat afspraken fysio.