Originally posted by Laszlo
GIGANTISK TA-meetup. Någon som kan hjälpa till? Från vänster: ID, ID
Definitivt en meetup värd namnet!
quote:
By the way - jag har hittat ID på låten. Audion - Mouth to mouth. Jag hörde den 3 gånger under kryssningen - Lawler ska ha lirat den två gånger också. BRUTAL låt. Öste så jag höll på att svimma när Parham & Plaza droppade den.
GULD! Då är den gåtan löst. Lyssnar på den i skrivande stund, instant flashback till igår. Galet rå låt. Jag hörde den 4 gånger, Lawler x2, Petter och Parham & Plaza lirade den.
Nu återstår bara ID på den melodiska monsterlåten Lawler körde två och en halv timme in i setet ungefär. Utan tvekan det mäktigaste jag hört live.
Nov-05-2006 22:40
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by anuga
Ska tilläggas att jag ramla av stolen av skratt när jag läste TA meetup:en, utan att se bilden. missade ID - ID med
tja, vi tyckte det hade varit smått orättvist mot resten av gänget här på TA att inte dokumentera händelsen
quote:
Originally posted by anuga
Bara jag, eller ser hon inte lång ut?
nejdå, till och med kortare än mig...bara jag som sjunkit ner i soffan lite grand. Jag tror hennes syrra tyckte att jag dansade som en apa...
Nov-05-2006 23:31
HappyCow
tranceaddict
Registered: May 2006
Mitt klimax var när Fanciulli spelade Trentemöllers remix av Mobys Go. Warren spelade bra musik, visst, men tyckte det var lite segt efter all mayhem-electro som spelades på båten. En annan låt som spelades ganska flitigt var Audiojack - Robot och remixen av Lee Mortimer.
David West körde på otroligt sköna beats på lördagsmorgonen. Lutade mig tillbaka i soffan och njööööt. Skulle dö för hans tracklist.
på tal om brutala låtar...fanns en annan som jag vet Jdot bland annat spelade...har hört den massvis med gånger tidigare...versen "I can't even even remember" maler på i princip genom hela låten...någon som har titel på den?
Nov-06-2006 11:41
Laszlo
The weekend has landed
problem solved, Pryda - Remember var det jag letade efter
Nov-06-2006 12:34
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Laszlo