|
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik steun het voorstel van uitstel niet. veel kans dat het weer een straatje zonder eind gaat worden, net zoals vorige keer. Toen was het ook met uitstel, en een week later weer eens uitstel, ....
Dat is mijn mening maar hé.
Topic bestaat tegen de deadline 5 weken, wat me toch tijd genoeg lijkt om een mixje te maken. Kost maximum anderhalf uur inclusief omzetten naar mp3, tenzij je wegens fouten altijd opniew moet beginnen 
Als jurylid lijkt het me niet zo erg dat er minder mixen zijn en voor de deelnemers verhoogt het de kansen |
+1 ... geen uitstel zoals vorige keren. Dat uurke vrijmaken kost geen moeite, voor niemand.
|