Originally posted by mrcanon
t'zal ongeveer zoiets worden:
22:00 Menno de Jong (FUTURE STAGE)
23:15 Mark Norman (FUTURE STAGE)
00:30 Markus Schulz (MAIN STAGE)
01:45 Rank 1 (CLUB STAGE)
02:30 Paul Oakenfold (MAIN STAGE)
03:15 Gareth Emery (FUTURE STAGE)
04:30 Joop (FUTURE STAGE)
05:45 Johan Gielen (MAIN STAGE)
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Feb-28-2007 18:56
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ik maak geen planningen meer zenne.
Om te beginnen zult ge toch sowieso is een half uurken gaan rusten of i op wandel gaan, en amuseren doe ik me trouwens toch sowiezo
Originally posted by Xilver
De afgelopen jaren hadden we op het einde serieus wat file, en hadden we een half uur nodig om van de afrit tot aan de Jaarbeurs.
Anyway, mooie lineup. Moet dat in voorverkoop gekocht worden, of kan ik ook de dag zelf nog beslissen of ik nog tot daar ga rijden?
ik dacht gelezen te hebben dat je op de dag zelf ook nog tickets kan kopen.. not 100% sure tho
Mar-01-2007 09:55
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Config
ik dacht gelezen te hebben dat je op de dag zelf ook nog tickets kan kopen.. not 100% sure tho
quote:
Originally posted by MikeVee
Gelezen in de fabeltjeskrant zeker, enkel bij enorm tegenvallende vvk doen ze dat en dat is hier niet het geval.
...
quote:
Originally posted by MikeVee
De dag zlf kan je tot 18u ofzo wel nog kaartjes kopen bij een ticketbox verkooppunt.
grapjas
Het eerste deel zal je nog kunnen verwerken, maar het 2de deel moet je interpreteren als "deurverkoop" want de enige andere mogelijkheid dan voorverkoop (zie keuzemogelijkheid door het woordje "of")
Uw antwoord geeft een positieve reactie ten opzichte van het 2de deel en dat is fout. Ja, je kan de dag zelf beslissen, maar dan is het nog steeds enkel vvk.