Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto in concert 2007
Pages (62): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Nous on s'était endormi dans la caisse en arrivant en vacances, on est arrivés là veille on avait pas de camping donc on voulait être là tôt.
On s'est garé sur un parking...

C'est les flics qui nous ont réveillé à 6h, y avait le marché

EDIT: je ne ferai aucun commentaire sur le fait d'acheter ses places pour sa gueule dans son coin quand un mec ici cherche à tout prix à refourguer les siennes....
C'est peut-être con mais c'est le genre conneries qui me saoulent réellement....

Old Post Feb-07-2007 23:46  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fanatic
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

quote:
Originally posted by alexander1984
Je me suis trop marré en lisant ton post car c'est exactement ce que nous avions fait le matin de TIC Hasselt sur le parking.... roupillé à 4 ds une clio (je vous passe le détail sur l'odeur après une nuit de TIC... mais vous imaginez). Pas de pb au niveau des flics et d'ailleurs je pense qu'ils préfèrent que tu pionces à prendre la caisse... juste quelques hollandé qui halluciné et qui venaientt voir ce qu'on foutait là à pioncer !

Effectivement cela va etre pareil surtous que moi aussi j"ai une clio

Old Post Feb-08-2007 00:35  France
Click Here to See the Profile for fanatic Click here to Send fanatic a Private Message Add fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by fanatic
J’ai entendu dire je ces plus trop ou que le concert au Gelodrome de tiesto sera le dernier de sa carrière vous ont s’avez peut être plus ???

on lui dit mais 2posts plus loin il récidive!!!!!
terrible, moi je fais beaucoup de fautes mais celle là elle est effroyable quand même!

Old Post Feb-08-2007 09:47  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

sais pourtant pas compliqué

Old Post Feb-08-2007 11:53  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by _ Andy _
c'est pour laisser le temps à stan de revendre ses 2 places devant la salle

ENCOULé !!!

quote:
Originally posted by rafon3
EDIT: je ne ferai aucun commentaire sur le fait d'acheter ses places pour sa gueule dans son coin quand un mec ici cherche à tout prix à refourguer les siennes....
C'est peut-être con mais c'est le genre conneries qui me saoulent réellement....

Je ne vais pas te contredire mon ami

Bon et puis en fait, sauf si j'arrive à les vendre, j'irai pas non plus à reculons à Hasselt

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-08-2007 13:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Bjr

Vous y allez tous en voiture en Hollande ou Belgique ?

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Feb-13-2007 07:00 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flo_aka_jason
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2006
Sneaker Pimp

Je vais en voiture mais elle est déja blindée

Old Post Feb-13-2007 12:04  France
Click Here to See the Profile for Flo_aka_jason Click here to Send Flo_aka_jason a Private Message Add Flo_aka_jason to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beckham23
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by Mister NjoY
sais pourtant pas compliqué

Encore une perle !

Old Post Feb-13-2007 12:30  France
Click Here to See the Profile for beckham23 Click here to Send beckham23 a Private Message Add beckham23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Mais au fait, c'est bien je revends mes 2 places pour TiC @ Hasselt...mais je les ai jamais recues !!!!!!!!!!!

Vous, oui ???

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-23-2007 14:36  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fanatic
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

quote:
Originally posted by stanymi
Mais au fait, c'est bien je revends mes 2 places pour TiC @ Hasselt...mais je les ai jamais recues !!!!!!!!!!!

Vous, oui ???

Tu les aurais acheté a la Fnac tu les aurais eu directement et tu pourrais les revendes directement

PS: peut être que vous ne s'avais pas, mais il et possible de les acheter dans les points Fnac en mains propre

Last edited by fanatic on Feb-23-2007 at 15:06

Old Post Feb-23-2007 14:54  France
Click Here to See the Profile for fanatic Click here to Send fanatic a Private Message Add fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Vous, oui ???

Oui, moi billet reçu une semaine environ après la commande

Old Post Feb-23-2007 14:58 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-23-2007 16:45  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto in concert 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (62): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHobbid – Trip (Trance Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:31.

Forum Rules: