Vet inte om han kommer köra just sånt där på kryssen men det kan han väl svara på själv ?
Kom och kolla så mäerker ni =) Jag kommer givetvis att försöka känna av läget, både under och innan spelningen genom att snacka lite med folk och så vidare för att få en uppfattning om vad som kan tänkas gå hem hos folket som finns där men det blir ju minimal eller prog house, eller en salig blandning av bådadera. Det är det jag lirar och det som ligger mig varmast om hjärtat. Det beror ju också på vem jag spelar före/efter. Någon hardstyle får ni inte höra från mig i alla fall, det finns de på båten, både i FL och på de andra golven, som kan det där mycket bättre än mig
Registered: Dec 2001
tack alla, kommer bli skitskoj att spela. Förväntar mig en fet meetup både under lassemans set och under mitt sen (jag ska iaf lätt stå och röja längst fram när lasse spelar, den saken är klar!)
batteries not included.
- dave
Apr-24-2007 08:43
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Vizay
tack alla, kommer bli skitskoj att spela. Förväntar mig en fet meetup både under lassemans set och under mitt sen (jag ska iaf lätt stå och röja längst fram när lasse spelar, den saken är klar!)
Originally posted by Laszlo
Någon hardstyle får ni inte höra från mig i alla fall, det finns de på båten, både i FL och på de andra golven, som kan det där mycket bättre än mig
Amen!
Kommer vara tillräckligt med hardstyle denna kryssen så prog house låter alldeles lysande
Vore skandal om vi inte lyckas med en rejäl meetup under dessa 40h svettiga timmar!
Apr-24-2007 11:33
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Då klubbar vi en meetup antingen när lazslo eller vizay spelar.. Mitt framför båset, skanderandes sweta or die .. Haha
Apr-24-2007 13:17
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Själv är man i sydney så blir rätt långt att åka..
Fan många månader sedan jag var på en kryss nu, och nästa lär inte bli på ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker på dom?
Fakking saknar dom mycket!
Hoppas det blir en grym fest ta folks, lär d ju bli...
Apr-25-2007 04:38
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by jofawe
Då klubbar vi en meetup antingen när lazslo eller vizay spelar.. Mitt framför båset, skanderandes sweta or die .. Haha