|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004
|
|
|
Ok ik ben weer t brave meisje Heb 1x waterpijp gerookt en ging me alleen maar aan allerlei mensen irriteren en daarna nog een keer een pijp maar daar merkte ik echt geen f*ck van. Wilde eigenlijk nog een keer spacecake proberen omdat roken niet echt mn ding is, maar laatst dacht een vriendin van me, nadat ze wat had genomen, dat ze dood ging, dus zo aanlokkelijk vind ik t niet meer klinken...
Harddrugs ook nooit geprobeerd verder en drinken doe k ook niet veel. Vind t gewoon fijner als ik t heel leuk heb vanuit mezelf, dat ik niets nodig heb gehad om echt een super avond te hebben gehad, alles durf vanuit mezelf vink veel cooler en ja met alcohol of drugs lukt t soweiso wel. Beetje een vage redenatie vinden veel mensen, maar ik heb de volgende dag echt een beter gevoel als ik het bijvoorbeeld echt heel leuk heb gehad zonder alcohol dan dat ik lol heb gehad omdat ik aangeschoten was, ook al is dat op zn tijd wel grappig.
Ben op zich wel van t proberen, maar ben misschien voor harddrugs gewoon een beetje bang
Na deze post had ik volgens mij nooit hoeven mededelen dat ik een meisje ben, kan je hier ook wel uit opmaken
|
Oct-26-2004 20:54
|
|
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Oct-26-2004 20:54
|
|
|
 |
 |
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
|
|
|
Oct-26-2004 21:43
|
|
|
 |
 |
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
|
|
|
Oct-26-2004 21:52
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:09.
Forum Rules: