Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Concours (prod/dj) PVD au queen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

http://mixzik.com/track/754/

mon ptit miens à moi (prog / uplift)

que le meilleur gagne (et pas celui qui as le plus de potes )

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post May-27-2007 19:01  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by KisSCoOl
http://mixzik.com/track/754/

mon ptit miens à moi (prog / uplift)

que le meilleur gagne (et pas celui qui as le plus de potes )

J'ai bien peur que ce soit peine perdu....

PS: Vraiment pas mal du tt ta track djtax, ca tourne un peu en rond sur le fond mais ya de tres bonnes idees!

Old Post May-27-2007 19:26  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
the insider
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2007
quote:
Originally posted by SL-K
Disons le but de ce contest était de faire connaite le site, et il est normal que les 5 premier soit récompenser par une entrée gratuite au Quueen Vive le marketing et la communication gratuite!!!
Après, le vrai gagnant se sera qd même Paulo qui choisit et je pense pas que le nb de point va spécialement l'influencer, il va qd même pas choisir un mec nul pour mixer avant ou après lui sous prétexte qu'il a le plus de points!!
D'autre part je trouve que de faire ça avec Bob Sinclar est pas mal non plus car tout les gens qui ont présenté un mix eletro house vont se rendre un peu compte qu'ils sont Hors Sujet et il ferrais bien de l'enlever du coucour pour qu'il y ai que des mix Trance ds le top 5 car en aucun cas PvD choisira un mix electo.
En gros, rien n'est joué, il reste 1 mois...

paul peut aussi trouver qu'un qui ne cherche pas à lui resembler est pertinent, donc tout est possible, et vu qu'il se risque depuis quelques temps a des ruptures très electro dans ses sets, attention de ne pas croire que c'est un mix trance qui va gagner, de plus je répète que de toute façon van dyk ne sera pas dans le jury, donc ...

Old Post May-27-2007 19:39  France
Click Here to See the Profile for the insider Click here to Send the insider a Private Message Add the insider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Neptunes
Trance In France

Registered: Dec 2006

C'est possible que ce contest soit un véritable fake destiné a faire connaitre mixzik ?

Est-ce que quelqu'un a vu quelque chose de vraiment officiel provenant de Paul Van Dyk lui meme ?

Si c'est un fake c'est très fort car meme les radios ce serait fait ****

Old Post May-28-2007 05:56  France
Click Here to See the Profile for Tom Neptunes Click here to Send Tom Neptunes a Private Message Visit Tom Neptunes's homepage! Add Tom Neptunes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
the insider
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2007
c'est pas un fake ça c'est sur, mais ça pue la pub pour le site, et je sens plutot que la gagnant jouera au queen , mais pas pendant le set de paulo

Old Post May-28-2007 06:31  France
Click Here to See the Profile for the insider Click here to Send the insider a Private Message Add the insider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

pas un fake, y'a une grosse page de pub et un mini article sur onlyfordjs

Old Post May-28-2007 08:22  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

il me semble que certains se sont vu retirer des points..

Old Post May-28-2007 08:53  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Neptunes
Trance In France

Registered: Dec 2006

Oui des points ont été retirer arbitrairement sur des pseudos dénonciations que je qualifierais parfois de bidonneuses selon moi.

Bref c'est pas terrible comme contest

Old Post May-28-2007 09:24  France
Click Here to See the Profile for Tom Neptunes Click here to Send Tom Neptunes a Private Message Visit Tom Neptunes's homepage! Add Tom Neptunes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Tom Neptunes
des pseudos dénonciations que je qualifierais parfois de bidonneuses selon moi.

à l'image de tout ce bazar en somme. Quoi d'anormal donc ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-28-2007 11:29  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Bah moi je dis: le gros peloy qui aura fait tourner son set house pouêt pouêt mixé sur son PC dans toute sa fac, et ben il se tapera bien la tehon et il ira créer un blog pour ensuite se suicider.

L'idée du contest est bien mais c'est vraiment la mise en oeuvre qui est à chier.

Old Post May-28-2007 19:12  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
h24
tranceaddict in training

Registered: Feb 2007
Bon même si les dés sont pipés, je poste quand même ma prod :

http://mixzik.com/track/986

Old Post Jun-06-2007 09:31  France
Click Here to See the Profile for h24 Click here to Send h24 a Private Message Add h24 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-06-2007 09:36  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Concours (prod/dj) PVD au queen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother prog trance ID needed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpektrum - Kinda New (Tiefschwarz Dub) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: