En mogelijk de laatste match van kompany voor de rode duivels.
oei wa nu MikeVee, de belgen hebben gewonnen!? successuporter of toch maar anti-belgië?
kheb me vermaakt vanavond, zoveel goede dingen gezien. dit beloofd voor de toekomst!
Aug-22-2007 21:28
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
Je propose que Mikevee supporte toujours l'équipe d'en face, cela nous porte chance
Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)
Aug-22-2007 21:37
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Hopelijk zien we Mpenza nu nooit meer terug. Dembele is echt wel sterk. We werden wel goed geholpen door zwakke Serven. En wanneer krijgen we nu eens een goeie rechts back?
Maar de hele ploeg was goed. Toch vind ik Goor en Hoefkens niet in het geheel passen. Voor de linkerflank zijn er betere alternatieven met oa Gregoire die op dit moment op een hoog niveau aan het spelen is. En voor de rechtsback is er in de toekomst Gillet
Aug-22-2007 22:13
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Gladius
oei wa nu MikeVee, de belgen hebben gewonnen!? successuporter of toch maar anti-belgië?
Ik blijf anti-rode duivels hoor !!!
quote:
Originally posted by massiveK
Je propose que Mikevee supporte toujours l'équipe d'en face, cela nous porte chance
haha, het heeft de vorige matchen niet geholpen.
dan moogt ge de volgende keer voor grootmacht Kazachstan gaan supporteren
benieuwd wat de Belgen daar kunnen doen, daar zullen ze waarschijnlijk weer een muur mogen proberen te slopen.
Aug-22-2007 22:33
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
als ze goed combineren net zoals de eerste doelpunt vs Servie kunnen ze wel iets doen.
Hoefkens vond ik niet zo slecht. Goor heeft een goeie eerste helft gedaan. Bij de tweede speelde hij meer in het middel en meer defensief. Was dus minder goed
Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)
Aug-23-2007 06:31
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by MikeVee
Ik blijf anti-rode duivels hoor !!!
+ 1
3-2 is dat goed? Ze hebben gewoon gewonnen omdat de Serven zo zwak waren. Als ze ooit eens een paar matchen na elkaar kunnen winnen dan zal ik mss nog eens voor hen supporteren. Maar wanneer zal dat zijn ... ?
Aug-23-2007 07:14
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by FUSyke
Ze hebben gewoon gewonnen omdat de Serven zo zwak waren.
Hoe kan je dat weten? Als je de Rode Duivels haat kijk je toch niet? Toegegeven. De serven hebben al veel beter gespeeld, maar de Rode duivels ook al veel slechter.
Originally posted by djcresto
Hoe kan je dat weten? Als je de Rode Duivels haat kijk je toch niet? Toegegeven. De serven hebben al veel beter gespeeld, maar de Rode duivels ook al veel slechter.
Ik heb een 30min van de eerste helft gezien en dan had ik al genoeg gezien.
Aug-23-2007 08:14
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
sinds wanneer kan je een oordeel vellen over een ganse match als je maar 1/3 ervan gezien hebt? Da's zoals zeggen dat een film slecht was terwijl je niet eens weet hoe hij afloopt.
3-2 is dat goed? Ze hebben gewoon gewonnen omdat de Serven zo zwak waren. Als ze ooit eens een paar matchen na elkaar kunnen winnen dan zal ik mss nog eens voor hen supporteren. Maar wanneer zal dat zijn ... ?
De serven waren redelijk begonnen aan de match, na die goal zijn ze pas volledig weggezakt. Waarschijnlijk aangeslagen door die vroege goal, en dan ook nog de Belgen die gewoon goed waren. Het mindere Servië was dus zeker ook te wijten aan het zeer degelijke spel van België. Tweede helft begon ook met een goed België, pas daarna begonnen ze wat terug te zakken (met die 2-0 in gedachten waarschijnlijk). Ook deels doordat de Serven nu wel beter begonnen te spelen.
quote:
De Serviërs hebben zeker niet een hele match op het niveau van het eerste half uur gespeeld (lees hierboven)
Waar ik je wel kan in gelijk geven is dat het nog veel te vroeg is om euforisch te zijn. Nu moeten ze deze prestatie in de volgende matchen bevestigen.