|
excellent!
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player (savonds dus, overdag niet, dan radio ) |
hij wordt uitgezonden, voor de thuisblijvers
ik quote wessel van diepen even, ongeveer een minuut geleden:
| quote: | blablabladibladiblablabladiblablablabladibladiblablabladibla en daarna in de partynight paul van dyk live @ club eau
|

___________________
Progressive
Hard = goed
|