Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
het was een jaar geleden ook onrealistisch om te zeggen dat bepaalde idioten vliegtuigen in het New Yorkse WTC zouden vliegen...

das waar

Old Post May-06-2002 22:44 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Morgen naar ROtterdam.. das dus vandaag ghehe..

nu maar slapen..

Weet iemand waar dat huis van mijn geliefde pimmetje is?

en waar dat gemeentehuis zich bevind??

bij voorbaat dank..

R.I.P. Pim

Je had mijn stem pim.. maar nu ben ik sprakeloos

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-07-2002 00:21 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Sja, alles is al gezegt in deze thread.

Tis gewoon niet normaal voor woorden.

Kan er niet veel anders over kwijt. Ik was op me werk toen het gebeurde en mensen liepen gewoon huilend van tafel toen het nieuws tot hun kwam.

Schokkerennd gewoon!

Old Post May-07-2002 01:01 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

Het meeste is inderdaad al gezegd. Zelf was ik geen aanhanger van Pim, maar dit heeft hij niet verdiend. Deze daad is een deuk in de democratie, maar laat dit niet het einde van onze democratie betekenen.

Ik las dat er een discussie gaande was over het wel of niet stemmen op LPF na deze aanslag. Ik heb op TV meerdere malen Harry Mens, goede vriend van Pim, voorbij zien komen met iedere keer hetzelfde praatje (alleen steeds op een andere locatie voor een andere journalist). Maar in één van deze interviews deed hij een opmerkelijke uitspraak. Hij is er stellig van overtuigd dat Pim niet gewild zou hebben dat zijn aanhangers nu nog LPF zouden stemmen. Die hele partij stelde voor Pim niet voor, hij heeft die partij slechts gebruikt als opstapje naar zijn doel; Minister President worden. (de rest van de LPF zijn dus ook volgens Pim een stelletje nietsnutten) Volgens Harry zou Pim liever hebben dat zijn aanhangers nu op Balkenende of Dijkstal omdat Pim daar nog enige affiniteit mee zou hebben (en dus niet met LPF). Met de excuses voor Melkert, maar daar had Pim niets mee.

Ik wil gelijk even duidelijk stellen dat ik dit dus niet zit te verzinnen maar dat dit gezegd is door een goede vriend van Pim Fortuyn.

Ik heb trouwens de hele thread door zitten lezen en ik ben blij dat iedereen hier een beetje realistisch met de situatie omgaat en de boel op een fatsoenlijke wijze probeert te beredeneren (een enkele uitzondering daargelaten die meteen is gaan lopen rellen )

Oh, en Blik, het zogehete "levenslang" dat wij hier in nederland hebben is niet langer dan 25 jaar (dacht ik, maar het kan ook langer zijn). Daarentegen kan iemand wel bijv. meerdere malen levenslang krijgen voor verschillende delicten die dan bij elkaar worden opgeteld.

Old Post May-07-2002 02:50 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

het is gewoon zoo zonde

btw, het is een huurmoordenaar anders heeftie nooit zo goed gericht. enne dan neem je off course een blank, hadden ze een zwarte een genomen dan was ned nu echt oorlog.

maar dat dit kon gebeuren, je kan niet eens =je mening geven sjees

Old Post May-07-2002 04:46 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

He optimus, ben weer wakker...

ik kom zelf ook uit rotterdanm, en ik weet wat Pim bedoelde met NoGo areas, ik ken ze zelf ook, wijken waar je gewoon van je fiets gechopt wordt..of het nu allochtonen of autochtonen zijn, dat maakt niet uit, alhoewel het veel vaker allochtonen zijn. anyways..als een politieagent op elke straathoek de oplossing zou zijn, heb ik dat er best een tijdje voor over, want dan voel ik me iig veilig op straat, en kan ik weer eens gewoon doen waar ik zin in heb. Ik had dus op Pim gestemd, als ik 18 was geweest, maar ik ben net een maand te laat jarig.. En daarom vind ik het belangrijk dat zijn stroming vertegenwoordigt moet blijven, ookal is hij er zelf niet meer bij, zijn boek puinhopen is zijn partijprogramma, dus aan de hand daarvan moet het nr 2 van de lijst en verder gaan lukken...

Old Post May-07-2002 05:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

He maar Blik, de bak zit vol met allochtonen (85%), als je de bewakers moet geloven, ik denk dat dat dus wel meevalt met die LPF aanhangers...

Old Post May-07-2002 05:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arrows
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Het is te triest dat dit gebeurd in onze democratie.
Ook al ben je het niet eens met zijn ideeen, wij leven in democratie , dus vrije meningsuiting. Heeft iemand een keer (afwijkende) mening, dan word je nog voor je kop geschoten. Echt een schande

Old Post May-07-2002 06:56  Indonesia
Click Here to See the Profile for arrows Click here to Send arrows a Private Message Add arrows to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

I'm shocked!

en ik sluit me dan ook bij de eerste woorden van Kok aan

je dient elkaar met woorden te bestoken in de politiek, niet met kogels....

ik kon er met mijn gedachten nooit bij dat mensen op fortuyn stemden, maar al HELEMAAAAAAL niet dat iemand zo kneitergestoord is hem neer te knallen...

ik had hem namelijk ook wel af willen zien gaan als ie gekozen werd... dat is nu dus niet het geval...

voor mijzelf (en of ik hier nou mensen mee tegen de schenen trap of niet, weet ik niet, ik doe het iig niet expres) heb ik het zo verwoord:
ik ben niet blij (best wel kwaad eigenlijk) dat hij dood(geschoten) is (want dat is altijd kloten), maar ik ben wel 'blij/opgelucht' dat hij niet 'aan de macht' komt. Zou ik dat laatste niet zijn dan zou ik dat ontzettend hypcriet van mezelf vinden.

nog even over dat motief: miss proximus haalde het al heel even aan: fortuyn was ook van plan drastisch in te grijpen in de WAO. op zich had ie daar een goed punt (moet ik dan wel toegeven), maar probeer je voor te stellen hoe sommige (psychisch niet altijd helemaal lekker gestelde) mensen daar op kunnen reageren... misschien dat deze wel helemaal tot deze nodeloze daad gedreven zijn door zulk soort dingen... want voor zulke mensen is dat niet niks. hun uitkering komt behoorlijk in gevaar, en voor sommigen leidt zoiets wellicht tot wanhoopsdaden als deze...

positieve deel van fortuyn, wat ik wel enigszins zal missen: kleurrijk en hij heb iig de hele meuk wakker geschud...

overigens was het gisteren opvallend rustig op de wegen en dergelijke.... viel me echt op van: WOW, wat is het overal stil en rustig!!

tot zover

kW

Hard = goed

Old Post May-07-2002 07:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Dus dit is tolerant nederland. Doorgeschoten tolerantie!!!

Waar ik mij het ergst aan erger is dat Pim fortuyn als rechts extremist werd aangeduid. Dit was hij bij lange na niet (Het programma van de VVD was nog een stuk rechtser) Daarnaast is voor mij weer ééns duidelijk geworden dat Rechtse partijen als "een gevaar voor de samenleving" worden gezien terwijl als het gaat over linkse partijen of over extreem links nooit een verkeerd woord wordt gezegd. Je wordt als het ware gedwongen links te stemmen want anders ben je rascist...

Ik was in 1e instantie niet van plan om op LPF te stemmen maar nadat ik afgelopen weekend een interview zag van pim op de NMO (nederlandse moslim omroep) mwoah ik kon hem geen ongelijk geven.....

Moord is nooit goed, Extreem links & extreem rechts kun je niet stoppen maar de media moet ze gewoon geen aandacht geven....trieste figuurtjes die relschoppers in den haag zeg (ja onze duitse vriendjes komen ook nog losers)

Old Post May-07-2002 07:41  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Blik
wie zou zich dan hiervoor willen opofferen, die man gaat levenslang de cel in, in dit soort gevallen mogen ze iemand echt levenslang geven, dus niet 20 jaar, dan zit je dus de rest van je leven in een cel, en geloof mij maar, in de bajes zullen heel wat LPF aanhangers zitten (ook al mogen ze niet stemmen).

uuh dit is echt zo'n onzin.. omdat degene iemand vermoord die bekend is moet hij langer naar de gevangenis dan iemand die een onbekend persoon neerknalt.. of verdraai ik nou je woorden?

quote:
Originally posted by Dj Siesta
btw, het is een huurmoordenaar anders heeftie nooit zo goed gericht. enne dan neem je off course een blank, hadden ze een zwarte een genomen dan was ned nu echt oorlog.

dit zijn echte speculaties (je KAN natuurlijk gelijk hebben maar zo zie ik het iig niet). 10 keer knallen en een beetje richten je zult echt wel wat vitaals raken.
der komen opeens allemaa; van die conspiracy theories.. hij lijkt me gewoon het logischt dat het iemand was die nie goed in zijn hoofd was!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-07-2002 08:58  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

Wee het gebeente van de zieke geest die dit gedaan heeft.

Hier in spanje wordt pim afgeschilderd als de Le Pen van Nederland en als een fascist. Blijkt dus maar weer dat ze er geen reet vanaf weten, iemand die zijn mond opentrekt en zegt wat half nederland denkt noem ik geen fascist.

Ik hoop dat de andere partijen niet hypocriet gaan doen en opeens pims grootste vriend gaan spelen...dan heb ik er echt geen vertrouwen meer in.

Ik hoop van harte dat LPF met een goede nieuwe lijsttrekker komt die gewoon Pims lijn voort kan zetten. Misschien dat nu de scherpe kantjes van het partijprogramma afzijn en er ruimte is voor een iets genuanceerdere (is dit een woord?) kijk op een aantal standpunten.

Pim was neit gek, hij had gewoon een uitgesproken mening, maar dat wordt blijkbaar al snel als fout beschouwd...

Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post May-07-2002 09:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPopular Song... [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEric Sneo - The Brain Creates (Original Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: