|
| quote: | Originally posted by pelle
dioxys: japp. de finns nog folk från hela landet på TA...en poll om vart festen borde va kanske vore på sin plats? |
har vi haft, och resultatet talade sitt tydliga språk: blir den inte i sthlm så blir det ingen...
fast folk kanske har ändrat sig? man kan ju hoppas, för jag kommer inte att åka till sthlm 
___________________
man with no sig
|