volgens demailtjes die ik heb gehad: 5
heb welgeteld 2 mailtjes gehad...
aan de andere kant, van sommigen die geen mailtjes hebben gestuurd weet ik al zeker dat ze komen.
Jul-23-2002 21:43
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
gozer, ik kan nou nog nie bekijken met hoeveel ik kom.. kan wel wezen dat ik alleen kom, het kan wel wezen dat dubbink (ook TA, nog steeds ja ) en dr. kuipers meegaan, kan wezen dat er nog wel meer meegaan (unlikely)
kortom: IK KAN ER NOG NIETS OVER ZEGGEN!
ik kom iig
edit: ik wil je elke keer als ik een wijziging heb wel een meeltje sturen... maar dat betekent dus dat je er elke 3 of 4 dagen 1 krijgt... das toch ook nie wenselijk?
Jul-24-2002 07:00
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by kolkiewolkie
edit: ik wil je elke keer als ik een wijziging heb wel een meeltje sturen... maar dat betekent dus dat je er elke 3 of 4 dagen 1 krijgt... das toch ook nie wenselijk?
mag wel hoor
Jul-24-2002 10:03
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Sja, sta je daar met 40 man
Jul-24-2002 10:32
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Sja, sta je daar met 40 man
Dat zijn de echte die-hards
Jul-24-2002 13:35
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Joh, relax... komt allemaal goed.
bij ons eerste feestje deden we aan vooverkoop en weschrokken ons rot wat er aan voorverkoop was geweest: 11 kaartjes!! Uiteindelijk zijn er meer dan 100 man op komen dagen (in een tent waar er max 150 in konden), dus wees niet bang, zal wel loslopen...
Je kunt natuurlijk altijd reclame maken op alle feestagenda's op het net. En flyeren natuurlijk...
Jul-24-2002 16:10
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Ik had op q-radio.com forum al eem mooie topic gemaakt alleen die hebben ze verwijderd GRRRR (op 9 augustus is the Q toch dicht)
Hij stond in het verkeerde forum moest ie verplaatst worden hebben ze hem per ongeluk verwijderd (ja het forum is net nieuw haha regenboog zeg er wat van )
Enne timmie kijk morgen of overmorgen maar ff op je rekening
Jul-24-2002 16:34
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Hij staat ook al heel lang in de agenda bij PF en daar zal ook wel een topic over geopend worden vlak voor die tijd!
Jul-24-2002 17:04
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by franzelare
Hij staat ook al heel lang in de agenda bij PF en daar zal ook wel een topic over geopend worden vlak voor die tijd!
ga m van de week openen, ik vond t nog te vroeg en anders moest ik m elke dag weer omhoog halen
Jul-24-2002 21:01
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
ik heb er echt zin in,
time-table was volgens mij
22:00 tot 23:30 Antiphus
23:30 tot 1.00 Siesta
1.00 tot 2.30 Eye-Riz
2.30 tot 4 Bellie
zo was het geloof ik, ben erg benieuwd naar antiphus en eye-riz, bellie heb ik al wat vaker gehoord, dik stampen, maar niet echt mijn style,