|
And we are back for part 2
We schrijven 2.00 am. EINDELIJK ga ik tiesto horen. Ik heb hem tot nu toe nog altijd weten te missen (thinks back @ tiesto exxclusive L ) en de verwachtingen zijn hooggespannen. Als hij opkomt een werkelijk ENORM gejuich, waaraan ik niet meedoe onder het mom: show me what you got first. Achteraf bleek dit niet ten onrechte want hij viel me echt VIES tegen L. Alleen the sounds of goodbye had ie er wel leuk ingezet, maar verder was het voor mij persoonlijk een zeer oninspirerende set. Ik had ook niet echt het idee dat het publiek helemaal los ging, want eigenlijk weinig supergrijnzende gezichten en het was ook niet zo dat de hele crowd op en neerging. Wel weer gejuich toen de MC sounds of dj tiestooooo riep, maar daarna zakte de hele boel weer in. Het kon me echt niet bekoren, en na 40 minuten had ik zoiets van: hmmmm, ik kan hier nog 2 uur blijven staan in de hoop dat het beter wordt of ik kan verder gaan rondkijken. Dr. Kuipers dus maar weer opgezocht en ook hij had het wel gezien, dus maar naar tom harding gegaan. Erachter gekomen dat TH ook niet helemaal mijn sound draait, dus nog maar ff het eind van don diablo meegepakt. Wel geinig, maar het pakte me wederom niet. Toen Emjay begon (met een onwijs brute bass trouwes, echt je haar ging er recht van overeind staan) klonk het wel geinig, maar ook hier zakte het in en het pakte me wederom niet…. toch maar weer naar tiesto heengegaan, maar daar was het helemaal stil! Ff gewacht en idd, het geluid was weggevalen, en de beste man kon weer opnieuw beginnen. Toen ook dit me niet aanstond maar weer verder naar de technohal gelopen (kweet niet wie daar draaide) met inmiddels UBERbrakke poten (dat heb je als je wel een beetje ‘moved’ maar niet staat te springen). Was wel weer geinig, maar ik had te veel last van de poten, en deze keer ‘pakte’ de sound me niet zoals het de 2 voorafgaande keren wel had gedaan. Om 4.00 kwam ik er dus achter dat ik 4 of 5 areas op rij had meegepakt die me niet aanstonden, en ik had GEEN zin meer om nog te wachten om yohi te wachten en ook niet meer op cor fijnegozer (ik bedoel, wie zegt dat ie netzo draait als de laatste keer, als ie in een progressive area staat). Op dit moment vermaakte ik me totaal niet meer, en de overige lui + meer ook niet (2 vriendinnen, dr. Kuipers, zusje kuipers, maat kuipers) dus maar weg gegaan… vanaf 2 uur had basicly niets me meer geboeid… op de parkeerplaats bood zon gozer me nog 10 euro om um naar twello te brengen… ff gedaan dus hehe.
WAT BEN IK BLIJ DAT IK GEEN 40 PLEURO NEERGELAPT HEB!
Uiteindelijke kosten waren erg laag trouwes, en daarom heb ik er niet zon beroerd gevoel aan overgehouden.
Overzichtje kosten:
Entree 5 pleuro
Drank: 11 pleuro
Parkeren: 3 euro
Iemand thuis brengen: min 10 pleuro
Totaal: 9 euro
Wat me meer tegenstaat is dat door de ietwat moeilijke invulling in de tenten de 2 introducees die ik bij me had zonder twijfel nooit meer meegaan L terwijl dat bij zoiets als qontact or so ongetwijfeld wel het geval zou zijn
Om aan te geven hoe ‘leuk’ het was om 4 uur:
Vooraf zei ik dit: als jullie eerder weg willen, tell me, maar waag het niet voor 5 uur te komen
Om 4 uur ging het zo:
Zullen we naar huis gaan? (koor)
Ik: mijn idee
Kortom, het hele idee van een outdoorevent roelt (echt, als je op een verhoging stond kon je zoooooooo mooi over de massa heenkijken J , maar de invulling van de tenten vergalde voor mij een heleboel… flamen mag, boeit me niks
Tot zover. Ik ga niet gauw weer (zeg nooit nooit) weer naar een UDC feest… uitzondering van vrijkaarten daargelaten.