Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Nah, wat een SUPERRRRRRRRRRRR feestje gisteren zeg!
Ben net terug, en ik luister nu ff de sets. Damn wat een gaaf feest!
Kippenvel momenten gehad. De meeting was ook super, vooral erg cool om Donna en RV te meeten. Jullie zijn echt top!

Straks komt er een apart verslag van me, MET de foto's...zo rond een uur of 9 ofzo. Nu eerst ff uitbrakken en eten

Old Post Jun-30-2002 15:58 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ow ja, en Dr. Kuipers: Ik denk dat de TMF-awards wel wat voor jou zijn... ga daar anders heen

Old Post Jun-30-2002 15:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow ja, en Dr. Kuipers: Ik denk dat de TMF-awards wel wat voor jou zijn... ga daar anders heen

Heb ik iets mega verkeerds gezegd ofzo...

Vond er gewoon erg weinig aan, progressive is zowiezo not my kind of style.
Doe mij maar de Qontact sound of nog beter heerlijk beuQen op hardstyle, dus doe mij maar Qlimax of Qlubtempo (me denkt terug aan 01-06-2002)

En de TMF-Awards zijn misschien wel een heel goed idee ja, ik zal er eens over nadenken

Old Post Jun-30-2002 16:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Heb ik iets mega verkeerds gezegd ofzo...

Nee ik zit je te dollen

Maar btw, het valt wel op dat je veel heen en weer aan het lopen bent geweest. Dat doe ik bijna nooit op grotere feesten met meer area's. Heel bewust eigenlijk. Als je nl komt binnenvallen in een set krijg je die 'vibe' nie mee. Daarom hou ik ervan om me gewoon mee te laten nemen door de muziek, en blijf ik gewoon van het begin tot het eind bij 1 dj.

Old Post Jun-30-2002 16:37 
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

shit mandie vriend van me is op het politie bureau weer helemaal weggezakt hij ligt nu in het ziekenhuis van apeldoorn. echt fcking klote man,

Old Post Jun-30-2002 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

Hah, echt een mooi feest. Heb ook zo ongeveer alle djs wel gezien die ik van te voren gezien heb, dus dat was wel relaxed! Heb alleen de meeting gemist (vergeet echt altijd de tijd), maar kheb al met al nog beest veel lui gezien buiten de meeting om, begon al tegen 10 uur in de BH tent, toen d'r al redelijk wat TA's waren. Kheb me al met al echt goed vermaakt (en Yoji nog ff de hand geschud :P)!!! Niet echt een topper ofzo gezien, de meeste djs waren gewoon vet goed. Alleen vond ik Andain echt sucken, maar kheb alleen maar het laatste kwartier daarvan gehoord. En toen hij klaar was, rende ik ook gauw naar buiten. Khad weinig zin in Tiësto Top feesie verder, echt!

Old Post Jun-30-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

kzal es ff een report schrijven

het KAN aan mij liggen maar ik vond het maar heel matigjes. Had diverse oorzaken denk ik. Allereerst heb ik niet de voorpret en het ernaar toeleven beleefd, alsmede dat ik de hele week best moe ben. Nevertheless had ik er toch best wel zin in. kwas gewoon benieuwd wat dat nou zou zijn.

eerst maar ff volkie opgehaald (3 man (m/v)in totaal) en ernaar toe gesjeesd. ongeveer 22.25 stond ik binnen en ik moet zeggen, het was buitengewoon gezellig en smaakvol ingedeeld. eerst maar es de housezaal ingedoken (all alone) waar marcello net zijn set afsloot met een heerlijke plaat . toch maar naar de techno/techhouse area gelopen en ik kwam meteen little theseus tegen. lucien foort was nog druk bezig en ik moet zeggen: TOP. echt, ik had hem nog nooit gehoord en ik had met nog nooit in de hele TECH-meuk verdiept, maar hij heeft me echt de open geopend, samen met die gozer die na hem draaide (naam ff kwijt), waarvoor dank . tijdens die set magrec en little theseus weer tegengekomen en ff mee staan babbelen/zweven.

om kwart over 11 oid maar eens verder gelopen... nog fftjes bij Erick E gekeken, maar het was daar ERG rustig, en de sound stond me niet helemaal aan. na die area nog ff verder over die markt rondgesjokt, nog iemand als een boormachine naar beneden zien gaan bij het bungeejumpen, sow hee, die gozer KAN zich niet fijn gevoeld hebben naar die sprong

toen maar es ff naar de blackhole tent gesjouwd waar guy ornadel bezig was . hij was zekers chillen aan het draaien, klonk goed . snuggle ff gemeet, toch weer verder gelopen via de eurogrooves (mwah) naar de harddance area. TERING wat was het daar druk zeg. letterlijk een kwartier bezig geweest om vooraan te komen alwaar ik erachter kwam dat dit het ook niet helemaal was. wel ff een heel blije basvh gemeet , maar toch verder gelopen. doordat ik veel gelopen had en weinig gebeukt (wel beetje zweven, maar niet echt met de benen los zoals ik normaal graag mag doen ) maar ff gaan zitten in de ambient forest met de vrouwtjes die ook mee waren .half 1 nog maar ff naar de technoarea gelopen waar michel de hey bezig was, en wederom werd ik verrast door de techno/techhouse sound (ik ben OM ).
Daarna ff naar de meeting gelopen, VEEL nieuwe mensen gezien... ik weet echt niet meer wie allemaal (van de nieuwe dan, de eerder gemeete folks herkende ik wel natuurlijk ). ff op de foto gekomen, ff wat gebabbeld en voor aanvang van de tiesto set nog maar ff een rondje over het terrein gedaan met dr. kuipers... ff de harddance gecheckt, was zekers OK, ik ben naam van de dj ff kwijt. remy D en mido nog ff gemeet natuurlijk, en toen maar weer teruggesjokt naar de progressive area.

TOT ZOVER WAS HET BEST WEL EEN CHILLEN FEEST!

we schrijven 2.00 am.

/kijkt op klok, ow fftjes weg
/back in 2 hours with te rest of the story, which isn't as bright as the first (this) part

Hard = goed

Old Post Jun-30-2002 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basvh
toen ik rond 6.40 bij de uitgang zat te chillen, zat ik al te bedenken hoe mijn party report eruit zou gaan zien. Yoji rules, Lab 4 remix van eminem super, tiesto kon mij niet echt boeien. feest was top. ta meeting was echt leuk

helaas ben ik nu niet meer in de stemming want heb daarnet bijna een vriend zien doodgaan. deze jongen had 3 pilletjes op.

Yeps, t blijft gevaarlijk spul. Tis alleen de vraag of ie nix extra heeft gehad want normaal van 3 pille ga je nie zo trippe.

T blijft altijd kut dat soort dingen en is ook een deel van t risico waar je jezelf aan bloot geeft. Het enige waar ie last van zal hebben is een trauma ofzo. Voor de rest zal ie er weinig meer van weten of merken.

Old Post Jun-30-2002 18:11 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Heel kort mijn mening over het feest.
De Dj's die ik gezien heb draaiden allemaal goed. Behalve Sol Ray dan, die was technisch nie bijster goed maar dat is bijzaak
Wat me stoorde waren een paar van dei kleine dingen
Een publiek dat om 1:30 naar de blackhole tent komt, Andain staat uit te lachen als de soundcheck nie echt best voorbereid was om daarna helemaal gek te worden voordat Tiësto ook maar 1 plaat erop heeft gelegd. Ja ik weet je kunt het verwachten maar ik blijf me er toch altijd een beetje aan ergeren
Stoppen eruit middenin de set van Tiësto, volgens mij liep ie redelijk pissed naar achteren maar kwam toch weer heel normaal en opgetogen terug. Wil weleens weten wat er nou gebeurde...
Erger nog was de afsluiter Montana in de Techno tent. Ik had me al helemaal verheugd met Montana tot iig 6:30 en hopelijk tot 7:00 de laaatste uurtjes door te brengen. Gaat hier na welgeteld 27 minuten (6:12) ook de stop eruit... Montana trekt ze jas aan zwaait nog even naar het publiek zo van ik weet het ook nie meer en weg is ie... Ik weet niet wat de reden hiervan was maar ik vond het iig uitermate teleurstellend...
Al met al toch goede sets gehoord (Andain!) maar door al die kleine dingetjes toch niet zo'n best feest geweest imo. Helaas ook nog de, zo te zien gezellige, meeting misgelopen maar de meesten had ik toch al wel een keertje gezien, volgende keer nie op zo'n drukke plek afspreken

GreetZ, DC

Old Post Jun-30-2002 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ik vind de meetings elke keer weer gezelliger worden,komt ook doordat je een aantal mensen dus al meerdere malen ontmoet hebt en weet wie de feestbeesten zijn en met wie t wat minder klikt
En manne (+vrouwtje snuggel) ik heb echt een gezellig feest gehad met jullie allemaal,thx

Old Post Jun-30-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Als eerste willik ff zeggen dattik die meeting heb gemist wat ik achteraf errug kut vond maaja.....reis duurde erg lang van Rotterdam naar Apeldoorn maar goed eenmaal daar aangekomen eerst beetje lokatie gecheckt, nog nooit geweest maar wat een toplokatie zegh echt super als je zo door dat donkere bos heen komt lopen met een zware bas op de achtergrond . Was pas iets over 11 binnen dus eerst ff beetje alle tenten gecheckt en ff het terrein verkend. Toen naar Michel de Hey geweest, draaide in het begin beetje rustig maar na een tijdje erg lekker, flink uit mn dak gegaan daarzo, hij stond zelf ook heel erg te genieten . Tijdens die set helemaal de tijd vergeten (komt ook omdat we er pas laat waren), toen ik op de klok keek was het dus ongeveer 1 uur en had dus eigelijk geen tijd genoeg meer om snel naar de Blackhole te gaan, maaja volgende keer beter. Daarna naar Tiesto gegaan, jammer dattie 3 uur draaide waardoor die erg rustig begon, wel lekker, maar beetje te rustig voor mij, toch wel ff staan genieten daarzo. Was idd erg druk bij Tiesto
Daarna weer de technotent in naar Dave Angel.....wooei dat was vet zeg, lekker harde techno, wel veel hetzelfde voor mn gevoel maar zeker wel vet. (volgens mij hebbik hier Bellie nog gezien maar dat weet ik niet zeker) Verder nog stukkie Lab 4 gezien....Yoji vond ik errug vet (maar ook hier erg druk)....zieke gozer iig . Op het eind nog ff Marc van Dale gehoord. Had Montana helaas gemist , had het idee dat ze daar eerder waren gestopt dan op het papiertje stond, maar dat kannik ook fout hebben.

Maar goed, alles bij mekaar VET feest, jammer van de meeting en de reis was voor mij beetje klote (staan in de trein enzo). Bus was wel goed geregeld . Muziek was vet en de lokatie was ook super

Old Post Jun-30-2002 18:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

And we are back for part 2

We schrijven 2.00 am. EINDELIJK ga ik tiesto horen. Ik heb hem tot nu toe nog altijd weten te missen (thinks back @ tiesto exxclusive L ) en de verwachtingen zijn hooggespannen. Als hij opkomt een werkelijk ENORM gejuich, waaraan ik niet meedoe onder het mom: show me what you got first. Achteraf bleek dit niet ten onrechte want hij viel me echt VIES tegen L. Alleen the sounds of goodbye had ie er wel leuk ingezet, maar verder was het voor mij persoonlijk een zeer oninspirerende set. Ik had ook niet echt het idee dat het publiek helemaal los ging, want eigenlijk weinig supergrijnzende gezichten en het was ook niet zo dat de hele crowd op en neerging. Wel weer gejuich toen de MC sounds of dj tiestooooo riep, maar daarna zakte de hele boel weer in. Het kon me echt niet bekoren, en na 40 minuten had ik zoiets van: hmmmm, ik kan hier nog 2 uur blijven staan in de hoop dat het beter wordt of ik kan verder gaan rondkijken. Dr. Kuipers dus maar weer opgezocht en ook hij had het wel gezien, dus maar naar tom harding gegaan. Erachter gekomen dat TH ook niet helemaal mijn sound draait, dus nog maar ff het eind van don diablo meegepakt. Wel geinig, maar het pakte me wederom niet. Toen Emjay begon (met een onwijs brute bass trouwes, echt je haar ging er recht van overeind staan) klonk het wel geinig, maar ook hier zakte het in en het pakte me wederom niet…. toch maar weer naar tiesto heengegaan, maar daar was het helemaal stil! Ff gewacht en idd, het geluid was weggevalen, en de beste man kon weer opnieuw beginnen. Toen ook dit me niet aanstond maar weer verder naar de technohal gelopen (kweet niet wie daar draaide) met inmiddels UBERbrakke poten (dat heb je als je wel een beetje ‘moved’ maar niet staat te springen). Was wel weer geinig, maar ik had te veel last van de poten, en deze keer ‘pakte’ de sound me niet zoals het de 2 voorafgaande keren wel had gedaan. Om 4.00 kwam ik er dus achter dat ik 4 of 5 areas op rij had meegepakt die me niet aanstonden, en ik had GEEN zin meer om nog te wachten om yohi te wachten en ook niet meer op cor fijnegozer (ik bedoel, wie zegt dat ie netzo draait als de laatste keer, als ie in een progressive area staat). Op dit moment vermaakte ik me totaal niet meer, en de overige lui + meer ook niet (2 vriendinnen, dr. Kuipers, zusje kuipers, maat kuipers) dus maar weg gegaan… vanaf 2 uur had basicly niets me meer geboeid… op de parkeerplaats bood zon gozer me nog 10 euro om um naar twello te brengen… ff gedaan dus hehe.

WAT BEN IK BLIJ DAT IK GEEN 40 PLEURO NEERGELAPT HEB!

Uiteindelijke kosten waren erg laag trouwes, en daarom heb ik er niet zon beroerd gevoel aan overgehouden.
Overzichtje kosten:
Entree 5 pleuro
Drank: 11 pleuro
Parkeren: 3 euro
Iemand thuis brengen: min 10 pleuro
Totaal: 9 euro

Wat me meer tegenstaat is dat door de ietwat moeilijke invulling in de tenten de 2 introducees die ik bij me had zonder twijfel nooit meer meegaan L terwijl dat bij zoiets als qontact or so ongetwijfeld wel het geval zou zijn

Om aan te geven hoe ‘leuk’ het was om 4 uur:

Vooraf zei ik dit: als jullie eerder weg willen, tell me, maar waag het niet voor 5 uur te komen
Om 4 uur ging het zo:
Zullen we naar huis gaan? (koor)
Ik: mijn idee

Kortom, het hele idee van een outdoorevent roelt (echt, als je op een verhoging stond kon je zoooooooo mooi over de massa heenkijken J , maar de invulling van de tenten vergalde voor mij een heleboel… flamen mag, boeit me niks

Tot zover. Ik ga niet gauw weer (zeg nooit nooit) weer naar een UDC feest… uitzondering van vrijkaarten daargelaten.

Hard = goed

Old Post Jun-30-2002 20:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID please (Hard Trance) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJonas Steur - "Castamara" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:32.

Forum Rules: