|
| quote: | Originally posted by Unique2701
Kort reviewtje dan 
Vibrasphere was geboekt voor Alpha Omega, bleek een vrij groot evenement te zijn tot onze verbazing (ik ging nog met een andere TA, The_Chris). Er was een psy trance zaal (main), een prog trance zaal, een voor breaks en een voor electro. Ik was voornamelijk in de progtrance room afgewisseld met de psy trance zaal, waar ook Hallucinogen stond. Het was echt een heeeele andere ervaring dan alle feesten waar ik ooit ben geweest. In de psy trance ging het er wild aan toe, trance vanaf 140 bpm, weer eens wat anders dan het McProg hier Ook eindelijk niet in elke track een lange breakdown, waardoor de flow erg goed was, iedereen bleef lekker doordansen en men had er duidelijk zin in. Het was wel een beetje teveel van het full on geluid voor mij, ben geen getrainde psy luisteraar.
In de progtrance hoorde ik ook Luke Porter, deze draaide echt lekker, zeker de moeite waard om hem nog een x te zien en jammer dat hij relatief onbekend is, hij verdient zeker beter. Vibrasphere begon vrij laat pas, van 4.30 - 6, het was enkel Rickard die er stond trouwens, schijnt dat Robert het niet zo heeft met vliegen.. Het begin was aardig, wat meer opbouwend. Daarna draaide hij een half uurtje alleen tracks uit 't nieuwe album, Lungs of Life, dat vond ik veel minder door de electro/minimal elementen. Daarna ging hij over op wat meer tracks van het album daarvoor, Exploring the Tributaries, hoogtepunten waren natuurlijk Autumn Lights en Landmark. Ik vond het trouwens wel jammer dat hij alles van z'n laptop afspeelde, leek alsof hij alleen de tracks mixte, da's wel erg makkelijk he
Maar al met al een erg geslaagd feestje. Ik zal zo snel niet zo'n feest kunnen vinden hier in NL, wel wat kleine psy feestjes meer upcoming, maar zeker niks van dat formaat en dan zie je hoeveel mensen erop afkomen! De zaal was erg leuk aangekleed, erg psy/hippie. Er was ook nog een stand die alle mogelijke glow dingen verkocht. |
t is dus een leuk feestje geworden. Wel jammer van Vibrasphere dat ze vooral nieuw spul hebben gedraaid. Hun ouder werk is stukken beter, recentelijk pas hun Stricktly 12" album gehoord ... echt énorm sterk!!! Ik ben ook énorm zot van hun remix van "Perfect Stranger & Pena - Ode Ao Sol"
toevallig geen andere bekende tracks gehoord? Van die Luke Porter mss? Benieuwd wat die zoal draait want heb nog nooit van hem gehoord
laatste psy party die ik zelf heb gedaan was in Hasselt, Belgisch Limburg: 5 Years B2B met o.a. Sponghle, Infected Mushroom en John 00 Fleming. Vet feestje !!! met een goeie sfeer en veel volk, toch een dikke 5.000 man. Ze hebben dit jaar ook weer een area op TL . Alleen al voor JOOF is het de moeite om er aanwezig te zijn . Ik heb hem ondertussen al drie maal gezien en hij heeft nooit teleurgesteld. Hopelijk krijgt hij wel eens een dikke twee uur om te draaien, dan is ie op zn best; beginnen met zaaaalige prog psy en dan geleidelijk aan opbouwen naar meer full on ...
zeker de moeite om eens langs te komen 
|