|
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja, ik vond t een mooie wedstrijd, vol spanning, en ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat Duitsland zou overlopen worden. Jammer dat de beste man van het toernooi zo'n grote blunder maakt in de finale, maar goed.. Das voetbal hè.
Tis trouwens niet mijn Brazilië hor, maar ben toch blij dat Brazilië heeft gewonnen Vond de wederopstanding van Ronaldo echt fantastisch, ben blij dat ie weer helemaal fit is.
Nou, ik ga zo mn bed maar weer is opzoeken. Heb welgeteld 1 uur en 6 minuten geslapen de laatste 30 uur |
Het was inderdaad een mooie pot voetbal ja! De Duitsers begonnen beter dan de Brazilianen en dat verbaasde me moet ik zeggen. Maar die blunder was inderdaad het breekpunt van de wedstrijd.
Nou, je zult dan in ieder geval door dit resultaat goed slapen! 
Met vriendelijke groet.
|