jag håller med båda lagen faktiskt..
vizay för att : javisst.. många som e under 18 kan va hell so mycket mer skärpta än vissa "vuxna" över en viss ålder, vet inte var ni drar nån åldersgräns asså.. för när man e vuxen nog att få vara med å bestämma? 27? 35? 44?
jag tycker det e bra som det är nu att alla åldersgrupper e representerade! jag tycker LUGNT eller LÄTT att d ska in fler unga i rxd!
det e ju helt å hållet individuellt ju! vissa UNGA så att säga ÄR mer lämpade för posterna i rxd, men d betyder ju inte att de Har MER erfarenhet ju.. kan d ju omöjligt ha. Det handlar ju om HUR gammal man e såklart.
AC, när tycker du man ska få börja rösta? Undrar bara?!!?
Aendy, shit, det hade ja inte alls hört om! Helt vansinne ju! hahaahaha..... Iofs tycker ja på ett sätt att vi svenskar borde BOJKOTTA public transports...inte planka.. haha 
För som vi alla vet så har sverige de dyraste Public transportsen (jaja, ja vet att svenskan e dålig) som finns ju! Ni har väl sett skräckexemplen me vad flygresor kostar i sverige (typ det kiruna-visby) det e lika dyrt som en charter till Florida typ.. haha.. nu har d kanske ändrat litegranna, men fan vad det ska vara dyrt för svenskar att resa! Inom landet! Helt galet.. gör mig vansinnig alltså... tåg, bussar.. u name it.. (inte minst flyg) Annat är det i andra länder, typ Usa.. eller Spanien eller vadsomhelst!
Det skulle vara att föreslå EN landsbojkott av alla public transports! att alla kör bil! men det skulle ALDRIG funka.. haha...de försökte ju med en bilfri dag, men väldigt många körde ändå. Typ alla! hahahaha... I Athen var det annat.. där strejkade man i EN vecka.. till slut var man tvungen att sänka priserna (så att folk skulle börja åka igen)
men det e sverige å svernskarna i ett nötskal igen. Lama jevlar e vad vi e! Vi e otroligt fogliga för vadän de bestämmer i Sthlm! "Typ nu har vi en lag som säger att vi inte får fånga torsk mer" jaha.. då bara går vi med på det utan att strejka liksom....
visst det var ett dåligt exempel, men det finns ju massor med exempel.. på saker som vi bara äter upp å sväljer helt liksom..
I frankrike, spanien, italien grekland... tyskland till och med.. går man man ur huse om det är något man vill protestera emot å så gör man det också! fan...
lamers e vad vi e! Önskar det kunde bli lite mer kareta på svenskarna!!!! Visste ni att vi kallas Squareppl i Usa!? Vi tror att vi e så väl ansedda men det E vi inte.. folk skrattar ju åt oss ( nu lät ja som reklamen igen) andra länder menar ja... typ inom EU å allt Vi blir inte varse om detta för att DE styr vilka nyheter vi ska exponeras för å de bestämmer vad de vill att svenska folket ska höra å veta.. å allt det.. nej
nu orkar ja inte skriva längre, skrivkramp!