Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Aan de foto's en reports te zien was het een heel vet feestje!!

Een volgende keer toch maar proberen er ook bij te zijn...

Old Post Dec-02-2002 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Attentie, attentie, een mededeling van de directie:

Wij van Nexus willen u graag mededelen DAT:

wij er geen problemen mee hebben dat er reacties worden verspreid op het Internet over afgelopen zaterdag.

Er zijn echter 2 'maar's (dat is vanaf nu een woord):

Ten eerste vinden wij de mate waarin gereageerd wordt abominabel magertjes. Wij lopen al twee dagen internet af te schuimen op zoek naar reacties, maar de laatste 24 uur zijn we een beetje ondervoed geraakt door het aantal geringe reacties.

Ten tweede hebben wij niet voor niets een gastenboek. Het is de bedoeling dat daar ook reacties komen te staan. Dat is noodzakelijk, voor als we het eens niet meer zien zitten en we vergeten zijn waar we het allemaal voor doen.

Dat jullie je dat maar even goed in de oren knopen!
We hebben, om jullie hier aan te herinneren, een sanctie opgeworpen: niet genoeg reacties is dubbele vrijwilligersdiensten! Of nog erger: helemaal niet meer helpen. Als deze sanctie niet blijkt te helpen dan is er nog maar 1 oplossing: voor straf een uurtje minder Nexus per party!!!

Old Post Dec-02-2002 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

ik heb mijn verhaal ook even in jullie gastenboek geplakt

alleen jullie hebben zelfs nog geen foto's op de site

Ga eens dood!

Old Post Dec-02-2002 15:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

op dit moment zijn we daar niet toe in staat

Old Post Dec-02-2002 16:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Zimz, JUUSTEM, gaan we doen!!

quote:
Originally posted by Snuggle
En nee NewWave dan is het NIET leuk om een SMS te sturen, homo!!!
Ik was net vergeten dat het was, komt die sms van jou ... Grrr! De hele dag down geweest. Volgende keer ben ik er wel weer bij (8 februari ofzo? Anke is de 9e jarig...).

WHOEEHOEEE LIKJE

Theesaus, wat heb jij een mazel dat jouw SMS niet eerder aankwam

Wat een foto's, echt super

Last edited by New Wave on Dec-03-2002 at 10:42

Old Post Dec-02-2002 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

hmmm volgens mij is die sms van mij naar Snuggle nooit aangekomen, vage shit! (niet dattie m had WILlen hebben )

Frans, die foto's zijn weer top!

Rizzebis, we houden van je hoor!

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-02-2002 23:21  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Echt waar hoor Rizzie!

/me vindt je tot de stoere vrouwen club behoren!

Bekroning vindt volgende NexuS plaats

Old Post Dec-03-2002 10:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

He kolkie ik verwacht wel een vergoeding voor die foto's van nexus die je hebt gebruikt anders klaag ik je aan

Het gastenboek groeit wel mooi vol net TAers na je oproep hier he iris

Ga eens dood!

Old Post Dec-04-2002 16:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Smile Tongue

had je dr maar bij moeten zetten dat dr copyright oid opzit

Hard = goed

Old Post Dec-04-2002 16:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

He die Eye-Riz,
ik had een vraagje.....
Zaterdag heb je rond ongeveer kwart voor 2 een klassieker gedraai...jah welke van de veel vraagje je je nu af....nou die ene met dat stuk je sprookje er tussendoor...Misschien van de efteling>>ja dat zijn een compleet gestoorde mafkees naast me

Wat is de titel van die plaat en wie heeft die geproduceerd??

Old Post Dec-04-2002 23:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
He die Eye-Riz,
ik had een vraagje.....
Zaterdag heb je rond ongeveer kwart voor 2 een klassieker gedraai...jah welke van de veel vraagje je je nu af....nou die ene met dat stuk je sprookje er tussendoor...Misschien van de efteling>>ja dat zijn een compleet gestoorde mafkees naast me

Wat is de titel van die plaat en wie heeft die geproduceerd??

Dat weet ze niet... want ze kent geen titels... ze herkent de platen aan de hoes...

Maar ik weet wel welke je bedoelt Die's vetjes

Old Post Dec-05-2002 01:12 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

De opnamen van mijn set zijn mislukt Rechts hoor je bijna niet, bovendien hoor je die zoemtoon er dus echt de hele tijd doorheen.
Dat is dus ECHT een verbeterpunt van onze feesten balen, want dit keer hadden we eindelijk eens een pioneer-huppeldepup tot onze beschikking, en heb ik speciaal plaatjes lopen draaien om daar maar zoveel mogelijk profijt van te hebben (die met een tikkeltje effect nog tien keer zoooooo lekker zijn!)

Spinnin Jack, ik ben op dit moment aan het beluisteren bij welke plaat ik dat sprookje er doorheen heb gegooid. Zodra ik het weet laat ik het je weten.

enne, bedankt voor de reacties, is echt heel leuk (negatief mag ook rustig hoor, het is vooral leuk om te lezen hoe mensen het ervaren hebben )

Old Post Dec-08-2002 14:53  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS - Nov 30th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech tune [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackINFERNAL - SUNRISE [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:24.

Forum Rules: