Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by JayBee
ok det räcker nu, jag tror inte nån vill att du ska gå in på detaljerna

fan då.. jag som fått till en hel A4 nu och håller fortfarande på... aja.. får la ha det för mig själv då istället

Old Post Oct-15-2003 17:22  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

altså jag är lite ny-fikån, varför säger du alltid "la" ? något jag missat eller?

Old Post Oct-15-2003 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
altså jag är lite ny-fikån, varför säger du alltid "la" ? något jag missat eller?

has something to do with that, strange ppl over there

Old Post Oct-15-2003 18:05  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by dbl
hehehehehehe.. va smart du e... vi träffades förresten på midway.
vet inte varför, men du jag o vizay stod utomhus och pratade om massage... hehehehe... kanske kommer ihåg det för det e preciiiiiis det jag vill ha nu... åhhhh va skönt det hade varit

hehe jo det minns jag facktiskt och jag håller med, skulle vara mycket skönt me masage nu

Old Post Oct-15-2003 18:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

[IRL:5][+1]

zamzon(träffades vid baren på weekender)

impulze (träffades på scenen med A&B )

mindshooter (träffades i stockholm vid samling av paintball)

treo (han besökte mig över helgen inför paitnball och devotion, träffades först på tåg perången )

Vizay (TA nummer 2 jag träffade mitt i sthlm inför paintball bokningen)

Steve (den första TA jag träffade, var på weekender när orkidea spelade)

som omväxling addar jag liten kort text på varje person hur och vart jag träffade dem

jag vill oxo tillägga att alla på min lista har jag träffat och pratat med (ingen typ "jag såg X på festen och fick höra efteråt att det var bertil")

Last edited by JayBee on Oct-15-2003 at 19:32

Old Post Oct-15-2003 19:26  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat

hehe... det e många som envisas med att det här ska vara en tävling... jag kan säga så här.. Har man köpt en klänning av mig, (som Pjox har gjort) ja, då har man klart vunnit tävlingen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-15-2003 19:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by Glorie
hehe... det e många som envisas med att det här ska vara en tävling... jag kan säga så här.. Har man köpt en klänning av mig, (som Pjox har gjort) ja, då har man klart vunnit tävlingen
tssssssss nä ioförsig så är det kanske lite barnsligt att tävla om det hehe men men om man är lite smått uttråkad och väntar på att något ska koka på spisen eller nått och man inte har bätte för sig är det ju bara att barnsla sig lite.

Old Post Oct-15-2003 19:48  Sweden
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:

det säger la alla... hehehehe

Old Post Oct-15-2003 20:03  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Jag har inte träffat nån av er.

Old Post Oct-15-2003 20:29  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Glorie
Har man köpt en klänning av mig, (som Pjox har gjort) ja, då har man klart vunnit tävlingen

hihi jag har vunnit.. eller inte

JayBee : om jag har träffat dig borde du träffat mig (Flicka som stod och krama på Vizay innan ni skulle lira lite paintball)

Old Post Oct-15-2003 21:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Pjox
hihi jag har vunnit.. eller inte

JayBee : om jag har träffat dig borde du träffat mig (Flicka som stod och krama på Vizay innan ni skulle lira lite paintball)

hihih.,.dig har jag oxå träffat..hih

Old Post Oct-15-2003 21:35  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

hoppas på att se er ALLA i linköping för en maxxxad kväll

Old Post Oct-15-2003 21:37 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2000-04-01 - Sander Kleinenberg - Impulz Track #5 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHobbid – Trip (Trance Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:18.

Forum Rules: